Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 9 juli 2018 om 11:55
Een moderator zou geen voorkeur moeten hebben als het gaat om handhaving van de regels.
Maar wellicht ben ik wel naïef hierin
maandag 9 juli 2018 om 11:58
Klopt, zowel je eerste als je twee zin.
Maar aangezien moderators lang niet alles lezen zullen ze mensen die vaker gestaft worden dus vaker lezen en dan wellicht denken dat die enorm irritant is en dat de rest heel braaf is.
Terwijl de rest toevallig geen stafferige stalkers heeft.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 9 juli 2018 om 12:00
En bedankt...Solomio schreef: ↑09-07-2018 11:58Klopt, zowel je eerste als je twee zin.
Maar aangezien moderators lang niet alles lezen zullen ze mensen die vaker gestaft worden dus vaker lezen en dan wellicht denken dat die enorm irritant is en dat de rest heel braaf is.
Terwijl de rest toevallig geen stafferige stalkers heeft.
maandag 9 juli 2018 om 12:21
Zou het niet reuze meevallen met het aantal 'stafferige stalkers'? Ik kan me daar iig niks bij voorstellen. Nogal een sneue bezigheid om iemand waar je jeuk van krijgt, te volgen.
Ik denk dat mensen die irritaties opwekken, gewoon meer risico lopen om gestaft te worden. Door wie er dan ook op dat moment reden toe ziet.
Ik denk dat mensen die irritaties opwekken, gewoon meer risico lopen om gestaft te worden. Door wie er dan ook op dat moment reden toe ziet.
maandag 9 juli 2018 om 12:24
En ongelooflijk infantiel geworden. Het modereren, maar zeker ook de topics die worden geopend.
maandag 9 juli 2018 om 13:17
maandag 9 juli 2018 om 13:28
overig/hoe-verwijder-je-een-topic/list_messages/415233
Hier staat dat ze mailtje heeft gedaan naar de mods om een topic te verwijderen?
Hier staat dat ze mailtje heeft gedaan naar de mods om een topic te verwijderen?
maandag 9 juli 2018 om 13:39
Ik vind dat niet kunnen. Ze heeft zich door een aantal zuigers uit de tent laten lokken en is daardoor ontzettend herkenbaar. Absoluut niet handig in haar situatie. Wat mij betreft had dat topic allang gesloten mogen worden om haar (al dan niet tegen zichzelf) te beschermen.
maandag 9 juli 2018 om 13:41
Helemaal mee eens, en nu kan men gewoon door blijven gaan op dat topic, Ze hadden het ook gewoon op slot kunnen doen net als dat ander topic of besluiten om het weg te halen.yette schreef: ↑09-07-2018 13:39Ik vind dat niet kunnen. Ze heeft zich door een aantal zuigers uit de tent laten lokken en is daardoor ontzettend herkenbaar. Absoluut niet handig in haar situatie. Wat mij betreft had dat topic allang gesloten mogen worden om haar (al dan niet tegen zichzelf) te beschermen.
maandag 9 juli 2018 om 14:06
maandag 9 juli 2018 om 14:32
Was dat een reactie op mij?
Ik bedoelde dat forummers die allergische reacties veroorzaken, waarschijnlijk het risico lopen dat hun berichten (meervoud) sneller gestaft worden omdat meerdere forummers jeuk van ze krijgen.
maandag 9 juli 2018 om 14:48
weet niet, ik lees staffen en ik reageer omdat het me opviel dat je maar 1 keer kan staffen
maandag 9 juli 2018 om 14:49
Mijn banaansmeeracties zijn lang niet allemaal succesvol.
maandag 9 juli 2018 om 14:50
Dit.
Ik denk dat sommige forummers idd vaker gestaft worden.
maandag 9 juli 2018 om 15:20
Je moet wat vaker np en cm lezen hoor. Ban aan smeer acties. Banaan smeer acties, banaansmeeracties.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
maandag 9 juli 2018 om 15:37