Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Solomio schreef:
09-07-2018 11:40
Wat ook kan is dat sommige forummers vaker gestaft worden dan anderen, omdat er bijv iemand op ze 'loert'.
Ik heb ook mijn voorkeuren, dat zal wrsch voor iedereen gelden.
Een moderator zou geen voorkeur moeten hebben als het gaat om handhaving van de regels.

Maar wellicht ben ik wel naïef hierin @(
lise1985 schreef:
09-07-2018 11:55
Een moderator zou geen voorkeur moeten hebben als het gaat om handhaving van de regels.

Maar wellicht ben ik wel naïef hierin @(
Klopt, zowel je eerste als je twee zin.
Maar aangezien moderators lang niet alles lezen zullen ze mensen die vaker gestaft worden dus vaker lezen en dan wellicht denken dat die enorm irritant is en dat de rest heel braaf is.
Terwijl de rest toevallig geen stafferige stalkers heeft.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
09-07-2018 11:58
Klopt, zowel je eerste als je twee zin.
Maar aangezien moderators lang niet alles lezen zullen ze mensen die vaker gestaft worden dus vaker lezen en dan wellicht denken dat die enorm irritant is en dat de rest heel braaf is.
Terwijl de rest toevallig geen stafferige stalkers heeft.
En bedankt...
Zou het niet reuze meevallen met het aantal 'stafferige stalkers'? Ik kan me daar iig niks bij voorstellen. Nogal een sneue bezigheid om iemand waar je jeuk van krijgt, te volgen.

Ik denk dat mensen die irritaties opwekken, gewoon meer risico lopen om gestaft te worden. Door wie er dan ook op dat moment reden toe ziet.
yasmijn schreef:
09-07-2018 11:09
Zo is dat. Die stafferds en vervolgens de mods/stagiaires die het bij god niet weten maken hele gesprekken kapot.
Dit was ooit een goed en leuk forum. Is niets meer van over.
Verloederd tot en met.

En ongelooflijk infantiel geworden. Het modereren, maar zeker ook de topics die worden geopend.
Zoals het topic "Grote moeite met bepaalde mensen" hebben de moderators op slot gedaan.
Dat kunnen ze ( wat mij betreft) veel vaker doen, topics sluiten.
yette schreef:
09-07-2018 11:25
Ik las ergens de vraag van TO hoe ze het topic kon sluiten. Ben bang dat ze na het verwijderen van haar OP dacht dat het op die manier moest.
Ja er is nog geadviseerd om een mail richting de modste sturen, nu is to op anoniem gegaan en staat het topic er nog.
8102 schreef:
09-07-2018 13:17
Ja er is nog geadviseerd om een mail richting de modste sturen, nu is to op anoniem gegaan en staat het topic er nog.
En in dat topic reageerde ze ook alweer vrij raar.
overig/hoe-verwijder-je-een-topic/list_messages/415233
Hier staat dat ze mailtje heeft gedaan naar de mods om een topic te verwijderen?
lise1985 schreef:
09-07-2018 13:19
En in dat topic reageerde ze ook alweer vrij raar.

Zij is niet degene die raar reageerde in dat topic.
Star² schreef:
09-07-2018 13:37
Zij is niet degene die raar reageerde in dat topic.
Ik kwam er wel achter dat ik raar ben omdat ik de huisregels gelezen heb :rofl:
8102 schreef:
09-07-2018 13:17
Ik vind dat niet kunnen. Ze heeft zich door een aantal zuigers uit de tent laten lokken en is daardoor ontzettend herkenbaar. Absoluut niet handig in haar situatie. Wat mij betreft had dat topic allang gesloten mogen worden om haar (al dan niet tegen zichzelf) te beschermen.
yette schreef:
09-07-2018 13:39
Ik vind dat niet kunnen. Ze heeft zich door een aantal zuigers uit de tent laten lokken en is daardoor ontzettend herkenbaar. Absoluut niet handig in haar situatie. Wat mij betreft had dat topic allang gesloten mogen worden om haar (al dan niet tegen zichzelf) te beschermen.
Helemaal mee eens, en nu kan men gewoon door blijven gaan op dat topic, Ze hadden het ook gewoon op slot kunnen doen net als dat ander topic of besluiten om het weg te halen.
met die stafferds valt het wel mee, je kan een bericht namelijk maar 1 keer staffen. dat mods meteen reageren op 1 staf is dan wel weer veelzeggend
Wow, de reclames vallen niet meer over de topics heen op mobiel. Zou het ze eindelijk gelukt zijn?
S-Meds schreef:
09-07-2018 13:52
met die stafferds valt het wel mee, je kan een bericht namelijk maar 1 keer staffen. dat mods meteen reageren op 1 staf is dan wel weer veelzeggend
Niet op alle stafjes wordt gereageerd. En er zullen ongetwijfeld ook verzoekjes binnenkomen via de mail bij de mods.
S-Meds schreef:
Was dat een reactie op mij?
Ik bedoelde dat forummers die allergische reacties veroorzaken, waarschijnlijk het risico lopen dat hun berichten (meervoud) sneller gestaft worden omdat meerdere forummers jeuk van ze krijgen.
yette schreef:
09-07-2018 14:32
Ik bedoelde dat forummers die allergische reacties veroorzaken, waarschijnlijk het risico lopen dat hun berichten (meervoud) sneller gestaft worden omdat meerdere forummers jeuk van ze krijgen.
weet niet, ik lees staffen en ik reageer omdat het me opviel dat je maar 1 keer kan staffen
S-Meds schreef:
Mijn banaansmeeracties zijn lang niet allemaal succesvol.
yette schreef:
09-07-2018 14:32
Dit.
Ik denk dat sommige forummers idd vaker gestaft worden.
Solomio schreef:
09-07-2018 14:49
Mijn banaansmeeracties zijn lang niet allemaal succesvol.
Banaansmeeracties? Is dat zoiets als jezelf inlikken? Waar komt dat nou weer vandaan?
yette schreef:
09-07-2018 15:13
Banaansmeeracties? Is dat zoiets als jezelf inlikken? Waar komt dat nou weer vandaan?
Je moet wat vaker np en cm lezen hoor. Ban aan smeer acties. Banaan smeer acties, banaansmeeracties. ;-D
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
09-07-2018 15:20
Je moet wat vaker np en cm lezen hoor. Ban aan smeer acties. Banaan smeer acties, banaansmeeracties. ;-D
:idee:
Kia•Ora schreef:
09-07-2018 15:20
Dit.
Prachtig woord: banaansmeeractie.
Solomio schreef:
09-07-2018 15:37
Dit.
Prachtig woord: banaansmeeractie.
Pragtug!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven