Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 10 juli 2018 om 22:14
Duh. Ze kunnen nog niet eens een pb systeem laten werken.bethweeter schreef: ↑10-07-2018 22:12Ze nemen het mee in het teamoverleg. Dat staat gelijk aan ‘je hoort er nooit meer iets over’.
dinsdag 10 juli 2018 om 22:33
Gewoon weer melden op het modtopic als iets niet door de beugel kan.
Ik wed dat het dan een stuk stiller wordt met klikspanen, banaansmeerders en tere zieltjes die menen voor een ander te moeten staffen.
Gewoon out in the open. Dat zal de beroepsstafferts leren.
dinsdag 10 juli 2018 om 22:34
Even terug naar de realiteit.
Het forum is tig keer groter dan vroeger.
Vroeger waren er vrijwilligers die elke dag de hele dag elk een pijler in de gaten hielden.
dinsdag 10 juli 2018 om 22:34
dinsdag 10 juli 2018 om 22:38
dinsdag 10 juli 2018 om 22:47
dinsdag 10 juli 2018 om 22:49
Zou je denken?bethweeter schreef: ↑10-07-2018 22:36Volgens mij probeert er nu een volwassene te doen alsof ze een kind is. (Topic ‘groep 8’)
dinsdag 10 juli 2018 om 22:57
Dan moeten de mods steeds gaan zoeken waar dat dan staat. Het grote voordeel van die stafjes is dat ze meteen naar de juiste plek geleid worden. En ze kunnen afvinken welke meldingen al behandeld zijn.
Meldingen krijgen via een topic is voor zo'n groot forum echt niet praktisch.
dinsdag 10 juli 2018 om 23:10
Eens.RikM schreef: ↑10-07-2018 22:57Dan moeten de mods steeds gaan zoeken waar dat dan staat. Het grote voordeel van die stafjes is dat ze meteen naar de juiste plek geleid worden. En ze kunnen afvinken welke meldingen al behandeld zijn.
Dat staffen gaan ze echt niet veranderen.
dinsdag 10 juli 2018 om 23:15
Linkje plaatsten in modtopic. En dat zeg ik als digibeet.RikM schreef: ↑10-07-2018 22:57Dan moeten de mods steeds gaan zoeken waar dat dan staat. Het grote voordeel van die stafjes is dat ze meteen naar de juiste plek geleid worden. En ze kunnen afvinken welke meldingen al behandeld zijn.
Linkje, nick en tijdstip. Hoe makkelijk kan het zijn.
Jullie zoeken nu al moeilijkheden.
dinsdag 10 juli 2018 om 23:18
Dat gaat niet. Als je nieuwste boven leest is de telling anders en kom je dus niet bij het bericht uit als je op een link van iemand met nieuwste laatst leest.
Ik zoek geen moeilijkheden, ik ben gewoon reëel.