Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 11 juli 2018 om 00:19
Jaaaaaaahhhh! Een trollenpijler, goed idee!
Trollen en troltopic kunnen namelijk heel erg leuk (en leerzaam!) zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 11 juli 2018 om 00:23
Misschien komt oddjob dan weer terug. Of de prrrti prrti clan en natuurlijk Leon. Niet dat dit trollen waren, van geen kant zelfs! Maar ze kleurden het forum met momenten zo fijn écht anders.
enn wijzigde dit bericht op 11-07-2018 00:31
3.74% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 11 juli 2018 om 00:28
Ach, er staat vast wel ergens een gezellig zitbankje om te kijken naar wat er om je heen gebeurt. Bannen zijn tijdsgebonden he? Of het is permanent maar dan kom je ook niet meer bij de infantielen terecht.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 11 juli 2018 om 00:36
woensdag 11 juli 2018 om 08:00
Ik dacht bij mijn opmerking over openlijk staffen meer aan een mededeling van de mods:
Bericht gewijzigd wegens op de man. Dankjewel, PerenPit!
Beste Kropslalala, je krijgt een waarschuwing voor offtopic. Met vriendelijke groet, Mod en Kers'73
Aubergenie heeft een weekban. Alweer bedankt, Banaansmeerdertje!
Bericht gewijzigd wegens op de man. Dankjewel, PerenPit!
Beste Kropslalala, je krijgt een waarschuwing voor offtopic. Met vriendelijke groet, Mod en Kers'73
Aubergenie heeft een weekban. Alweer bedankt, Banaansmeerdertje!
woensdag 11 juli 2018 om 08:08
Ik hou van stiekem staffen.
Geen behoefte aan discussie over waarom ik iets stafwaardig vind.
En de mods reageren helemaal niet blind op stafjes.
Kan ik uit eigen ervaring melden.
Overigens mag wat mij betreft iedereen weten wat ik staf, alleen heb ik geen behoefte aan discussie daarover.
Overigens mag wat mij betreft iedereen weten wat ik staf, alleen heb ik geen behoefte aan discussie daarover.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 11 juli 2018 om 08:26
De bedoeling is juist dat de staffer van tevoren even bedenkt dat zij/hij zich er eventueel voor moet kunnen verantwoorden. Ik denk dat je daardoor wel een drempel opwerpt.Solomio schreef: ↑11-07-2018 08:08Ik hou van stiekem staffen.
woensdag 11 juli 2018 om 08:44
Maar aangezien hier iedereen een eigen idee heeft over wat stafwaardig is zal het niet uitmaken of ik vind dat ik me ervoor kan verantwoorden.
Er zal kritiek en hoon volgen, sowieso, en daar heb ik geen zin in.
woensdag 11 juli 2018 om 09:03
Als je gewoon normaal iets staft zonder aansmeerderij en zonder enige context en zonder onderbouwing zoals nu zo vaak gebeurt, dan hoef je toch geen kritiek te verwachten?
woensdag 11 juli 2018 om 09:27
Precies en als je vindt dat je terecht hebt gestaft wat kan het dan schelen als een ander het er niet mee eens is.
woensdag 11 juli 2018 om 09:27
Precies en als je vindt dat je terecht hebt gestaft wat kan het dan schelen als een ander het er niet mee eens is.
woensdag 11 juli 2018 om 09:37
Yas, hoe lang loop jij nu al op dit forum mee?
Wel of niet onderbouwd, kritiek komt er sowieso.
woensdag 11 juli 2018 om 09:38
Bij dit soort plaatjes denk ik dus eerst welk geslachtsorgaan of welke seksuele handeling het voor moet stellen.
Helaas kan ik van deze niet veel anders maken dan een vrij lugubere werpster van plakjes kut.
Yasmijn heeft gelijk: het wordt nooit meer hetzelfde. Een fruitontbijt was vroeger echt heel anders.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 11 juli 2018 om 09:38
Of het me iets kan schelen vind ik dan nog weer iets anders dan of ik het wil weten.
Echt hoor, gewoon geen zin in reacties. Punt.
woensdag 11 juli 2018 om 09:40
En ik zal wel wantrouwend zijn, maar al die mensen die tegen dat anoniem staffen zijn, zijn die zo bang dat ze genaaid worden ofzo?
Wat mij betreft staft iedereen er maar lekker op los.
Mijn ervaring is dat er a) niet pavlov-like op stafjes wordt gereageerd en b) als je het er niet mee eens bent dat er meestal ook nog redelijk te overleggen valt via de mail.
Wat mij betreft staft iedereen er maar lekker op los.
Mijn ervaring is dat er a) niet pavlov-like op stafjes wordt gereageerd en b) als je het er niet mee eens bent dat er meestal ook nog redelijk te overleggen valt via de mail.
woensdag 11 juli 2018 om 09:41
Ik denk dat dat wel meevalt. Als ik staf geef ik dat aan in het betreffende topic, en eigenlijk krijg ik nooit kritiek. Hooguit dat de gestafte iets sputtert van 'lelijke snitch', maar daar word ik niet anders van.