Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Enn schreef:
11-07-2018 00:12
Oooooh mag er dan ook een ‘het hek staat vanaf 00.00 open’ pijler komen? Jawel toch?
Jaaaaaaahhhh! Een trollenpijler, goed idee!

Trollen en troltopic kunnen namelijk heel erg leuk (en leerzaam!) zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Misschien komt oddjob dan weer terug. Of de prrrti prrti clan en natuurlijk Leon. Niet dat dit trollen waren, van geen kant zelfs! Maar ze kleurden het forum met momenten zo fijn écht anders.
enn wijzigde dit bericht op 11-07-2018 00:31
3.74% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Een infantielenpijler! Geen grotere straf dan daarheen verbannen worden.
Nemaìn’ schreef:
11-07-2018 00:24
Ren infantielenpijler! Geen grotere straf dan daarheen verbannen worden.
Ach, er staat vast wel ergens een gezellig zitbankje om te kijken naar wat er om je heen gebeurt. Bannen zijn tijdsgebonden he? Of het is permanent maar dan kom je ook niet meer bij de infantielen terecht.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
feow schreef:
11-07-2018 00:19
Jaaaaaaahhhh! Een trollenpijler, goed idee!

Trollen en troltopic kunnen namelijk heel erg leuk (en leerzaam!) zijn.
Heerlijk voor de mensen onder ons zonder leven! :jump:

Altijd iets te lezen.
Life is short. Eat dessert first.
Ik dacht bij mijn opmerking over openlijk staffen meer aan een mededeling van de mods:

Bericht gewijzigd wegens op de man. Dankjewel, PerenPit!

Beste Kropslalala, je krijgt een waarschuwing voor offtopic. Met vriendelijke groet, Mod en Kers'73

Aubergenie heeft een weekban. Alweer bedankt, Banaansmeerdertje!
Rondje groente en fruit gedaan?
8102 schreef:
11-07-2018 08:03
Yet is geïnspireerd geraakt door de 'lees ook'. :rofl:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
11-07-2018 08:05
Yet is geïnspireerd geraakt door de 'lees ook'. :rofl:
Dan moet ik daar wat vaker gaan kijken. :proud:
Ik hou van stiekem staffen.
Geen behoefte aan discussie over waarom ik iets stafwaardig vind.
En de mods reageren helemaal niet blind op stafjes.
Kan ik uit eigen ervaring melden.

Overigens mag wat mij betreft iedereen weten wat ik staf, alleen heb ik geen behoefte aan discussie daarover.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
8102 schreef:
11-07-2018 08:03
Nope, ik heb gewoon trek.
yette schreef:
11-07-2018 08:16
Nope, ik heb gewoon trek.
Een fruithapje dan maar als ontbijt ;-)
Afbeelding
Een infantielenpijler voor de staffers. Bij zoveel stafjes vertrek je daarheen. Dat lijkt me wel wat.
Such fun!1
Solomio schreef:
11-07-2018 08:08
Ik hou van stiekem staffen.
Geen behoefte aan discussie over waarom ik iets stafwaardig vind.
En de mods reageren helemaal niet blind op stafjes.
Kan ik uit eigen ervaring melden.

Overigens mag wat mij betreft iedereen weten wat ik staf, alleen heb ik geen behoefte aan discussie daarover.
De bedoeling is juist dat de staffer van tevoren even bedenkt dat zij/hij zich er eventueel voor moet kunnen verantwoorden. Ik denk dat je daardoor wel een drempel opwerpt.
yette schreef:
11-07-2018 08:26
De bedoeling is juist dat de staffer van tevoren even bedenkt dat zij/hij zich er eventueel voor moet kunnen verantwoorden. Ik denk dat je daardoor wel een drempel opwerpt.
Maar aangezien hier iedereen een eigen idee heeft over wat stafwaardig is zal het niet uitmaken of ik vind dat ik me ervoor kan verantwoorden.
Er zal kritiek en hoon volgen, sowieso, en daar heb ik geen zin in.
Solomio schreef:
11-07-2018 08:44

Dit
Solomio schreef:
Maar aangezien hier iedereen een eigen idee heeft over wat stafwaardig is zal het niet uitmaken of ik vind dat ik me ervoor kan verantwoorden.
Als je gewoon normaal iets staft zonder aansmeerderij en zonder enige context en zonder onderbouwing zoals nu zo vaak gebeurt, dan hoef je toch geen kritiek te verwachten?
yasmijn schreef:
11-07-2018 09:03
Als je gewoon normaal iets staft zonder aansmeerderij en zonder enige context en zonder onderbouwing zoals nu zo vaak gebeurt, dan hoef je toch geen kritiek te verwachten?
Precies en als je vindt dat je terecht hebt gestaft wat kan het dan schelen als een ander het er niet mee eens is.
yasmijn schreef:
Precies en als je vindt dat je terecht hebt gestaft wat kan het dan schelen als een ander het er niet mee eens is.
Bij mij is alles dubbel

Edit: Deze post dus niet :devil:
yasmijn schreef:
Yas, hoe lang loop jij nu al op dit forum mee?
Wel of niet onderbouwd, kritiek komt er sowieso.
8102 schreef:
11-07-2018 08:20
Een fruithapje dan maar als ontbijt ;-)
Afbeelding
Bij dit soort plaatjes denk ik dus eerst welk geslachtsorgaan of welke seksuele handeling het voor moet stellen.

Helaas kan ik van deze niet veel anders maken dan een vrij lugubere werpster van plakjes kut.

Yasmijn heeft gelijk: het wordt nooit meer hetzelfde. Een fruitontbijt was vroeger echt heel anders.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
_Inkie_ schreef:
11-07-2018 09:27
Of het me iets kan schelen vind ik dan nog weer iets anders dan of ik het wil weten.
Echt hoor, gewoon geen zin in reacties. Punt.
En ik zal wel wantrouwend zijn, maar al die mensen die tegen dat anoniem staffen zijn, zijn die zo bang dat ze genaaid worden ofzo?
Wat mij betreft staft iedereen er maar lekker op los.
Mijn ervaring is dat er a) niet pavlov-like op stafjes wordt gereageerd en b) als je het er niet mee eens bent dat er meestal ook nog redelijk te overleggen valt via de mail.
Solomio schreef:
Ik denk dat dat wel meevalt. Als ik staf geef ik dat aan in het betreffende topic, en eigenlijk krijg ik nooit kritiek. Hooguit dat de gestafte iets sputtert van 'lelijke snitch', maar daar word ik niet anders van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven