Zwanger worden eind 2017/begin 2018

30-10-2017 10:33 2952 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

De kogel is door de kerk, na lang twijfelen.. Ik begin vandaag met foliumzuur en we starten waarschijnlijk begin december met proberen zwanger te worden. Het is voor ons de tweede keer, we hebben een peuter van net 2.

Ik vind het weer erg spannend! Spannender dan de eerste keer. Hoe gaat het straks met twee kindjes? We hebben met de eerste een heftige babyperiode gehad en nu gaat alles lekker. Toch is de wens groter dan de angst en is de eerste periode relatief kort (al voelt dat heel anders wanneer je er middenin zit).

Wie schrijft er mee? Maakt niet uit of het de eerste, tweede, derde, vierde enz wordt. Gewoon samen de spannende periode doorgaan en elkaar steunen wanneer het nodig is.

NaamLeeftijd1e/2e/3e kindjeRondeNOD
eneriirene291e kindjeronde 92-7
Stippeltjesbehang361e kindjeronde ..12-7
theemonster301e kindjeronde 517-4
Roffa38381e kindjeronde 517-5
Yogayup361e kindjeronde 520-5
Theepoes303e kindjeronde 2 (IUI)18-2
Pennelopeeeee241e kindjeronde 52-4
MiAnoo, Miamora, SMJ91 en Weetje5, jullie zijn uit de tabel gehaald vanwege langere tijd niet meeschrijven. Mochten jullie weer terug willen laat het dan even weten.

Zwanger!!!:
NaamLeeftijd1e/2e/3e kindje1e echoUD
Jade_1982352e - zoon 15 mnd20-7-2018
Koekie27332e - dochter 15 mnd2-8-2018
Rose-87302e - dochter 121-8-2018
Vlammetje-1322e - dochter 222-215-9-2018
Elle_86312e - zoon 12-221-9-2018
Vievie_abc322e - zoon 112-223-9-2018
Kaatje1988292e kindje16-10-2018
Bella15312e kindje27-36-11-2018
Merl0t311e kindje9-417-11-18
Femme302e kindje1-512-12-18
Roos7281e kindje....14-12-18
Donderwolkje281e kindje19-630-1-18
Yogayup361e kindje…...27-1-18
Roffa38, Stippeltjesbehang :redrose: :redrose:
anoniem_216793 wijzigde dit bericht op 25-06-2018 14:23
60.82% gewijzigd
Stippel!! Hoe is het? Al getest? Spannend!! Ik duim voor je!

Hier is alles even lekker in de rust. Geen flauw idee wanneer NOD is, rustig wachtend op een afspraak voor ivf, ondertussen komt de baarmoederfoto dichterbij. Maar ik ben heel relaxed. :-)

Hoe is het met de rest? Wel blijven posten hoor!
Nog geen menstruatie maar testen zijn omo-wit. NOD was gisteren.
Zit even in de :calimero: stand.
Lijkt er op dat ik niet zwanger ben, gedoe met ex van mijn vriend. Gedoe met mijn werk. Bleeeeeh ik ben er vandaag even klaar mee :'(
He bah stippel dat klinkt als een baaldag!
Ik voel me goed, maar dat is dan misschien weer geen goed teken. Is het al maandag? ;)
Mèh, stippel wat shit zeg. Wellicht heb je nog geluk deze ronde. Voor nu een knuffel!

Roffa, nog maar 3 nachtjes slapen!

Theepoes: ook wel fijn dat je zo relaxt bent nu. Fijn dat er nu vanalles op de agenda staat en je dan wel ziet vanaf daar.

Hier weinig interessants. Ik moet nog tot de 23e wachten voor de 12 weken echo. En ondertussen vooral in de avond veeeel buikkrampen (darmen). Hopelijk gaat het allemaal na de 12 weken wat beter. We vliegen zo naar Bonaire met vrienden voor een weekendje weg. Ene kant zin in, andere kant: ik moet echt mijn grenzen bewaken, plus die buikkrampen zijn erg shit. Wordt vast heel leuk.

Fijn weekend alvast iedereen!
@Roffa je goed voelen is altijd goed! Ik duim voor je dat het snel maandag is en dat je een prachtig kloppend hartje gaat zien. Laat je het even weten als je bent geweest?

@Yogayup balen van de krampen. Hopelijk wordt het minder. Veel plezier met je weekend weg!

Ik ben net ongesteld geworden :(
Dus echt een baaldag op vrijdag de 13e... Heb mezelf maar een schop onder mijn kont gegeven. Gaan zitten kniezen heeft geen zin dus muziek aan en even lekker opruimen in huis. Kan ik daarna lekker op balkon genieten van de zon en een koud biertje. Proosten op een mooie cyclus dan maar :cheers:
Oh crap stippel. Wat balen zeg! (Understatement) O_o

proost op die pracht cyclus!
Balen Stippel, echt! Maar dat biertje klinkt dan weer als heerlijk.

Yogayup. Heerlijk Bonaire! Geniet er van.

Theepoes, spannend voor jou!

Roffa, nog een paar nachtjes.

Hier verder geen nieuws. Bijna 18 weken en maar 1,5 kilo aangekomen. Ik voel me prima. Hooplijk blijft dat zo.
Ahhh, k*t Stippel! Balen mag echt hoor. Geef jezelf morgen of overmorgen een schoo onder je kont. Niet te streng zijn voor jezelf. Dikke knuffel!

Roffa, spannend! Nog even geduld! Hopelijk betekent goed voelen ook een goede echo!

Yoga, dat schiet al op, de 23e.
Leuk, Bonaire! Veel plezier! Hopelijk gaan je buikkrampen snel voorbij! :hug:

Femme,.fijn dat het zo goed gaat! Houden zo! :)
@Roffa ik denk aan je vandaag. Duim voor een prachtige echo!!
Hoe is t vandaag stippel? Teleurstelling een beetje gezakt?

Femme: wowie, 18 weken alweer. Al bijna op de helft. Ik heb wel het gevoel dat de tijd iets minder traag gaat dan de eerste weken van de zwangerschap. Fijn dat je je goed voelt!

Ik refresh het forum ook steeds voor roffa. Duim echt voor een pracht echo
Sorry we hebben vandaag de hele dag de goede echo gevierd :flirting:
Maar yes er zit een baby!
@Roffa wat een super nieuws!!! Ben zo blij voor je :cheer: :heart:

@Yogayup ja hoor, het is weer wat gezakt gelukkig. Op naar de volgende ronde! En deze positieve berichten geven mij weer moed :D
Ook hier even een van :heart: e voor het kloppende hartje. Enorm fijn Roffa!

Fijn dat je zo vol goede zin de volgende ronde in gaat Stippel! Ik hoop dat jullie meer seksen dan wij momenteel. :P
Zo’n eerste trimester met eerst bloedverlies en misselijkheid is niet bevordelijk voor je seksleven :facepalm:
Yes! :yes:
Gefeliciteerd Roffa!
Ha dames

Ik ben echt te lang afwezig geweest :A: maar wat een mooie berichten lees ik! Naast ook heftige..

Yogajup en roffa, super zeg gefeliciteerd! Geniet ervan!!

Theepoes, voor jullie heel wat gebeurd afgelopen tijd. Maar goed te lezen dat het goed met je gaat en je er zo positief in staat. Wel spannend kan ik me voorstellen.

Stippeltjes, he bah balen mag absoluut.. heel begrijpelijk!

Femme wat gaat het hard, fijn dat je je zo goed voelt!

Ik ben zeker nog mensen vergeten, echt teveel terug moeten lezen om alles te onthouden, sorry daarvoor.

Hier alweer 30 weken gaat zo hard! Maar voel me goed dus dat is fijn. Geniet er volop van en van onze kleine man ook :)
Jeeeeeeej Roffa wat een super nieuws!! :cheer:
@Stippel, wat balen zeg! Hopelijk valt het gedoe met de ex van je vriend een beetje mee... hopelijk is het volgende ronde raak!

@Roffa, jaaaaaaa! Gefeliciteerd!!! Wat geweldig! Hoe voel je je?

@Yogayup, ik geloof dat de hele zwangerschap niet bevordelijk is voor je seksleven... haha! Wij zijn van zeker 4x per week naar 1x per week gegaan. Moe of niet lekker, er is altijd wel iets! En straks zit de buik in de weg 🙈.
donderwolk oh, Thank goodness, ik ben niet de enige. Hopelijk spicen de dingen meer up in het tweede trimester. ;-D

(Hoop dat jullie begrijpen dat het geschreven is met een knipoog. Uiteraard lever ik nu met liefde even de seks in voor een goede zwangerschap)
Yogayup en donderdwolk hier ook een vrieskist libido...werd vannacht om 2 uur wakker, toen had ik zin, maar man wakkerwippen gaat iets te ver...
:hihi: roffa.
Lieverds, hoe gaat het hier? Trekken jullie de warmte nog een beetje? Zowel de seksers voor een baby in die bloedhitte als de zwangere puffers.
Man man man wat een hitte niet te doen, ik smelt rustig weg.
Waar is vlam, yoga en ik willen ook wel naar tabel 2 :flirting: vlam hoe is het met je?
Pfffff ik trek dit weer heel slecht! Ik kan er normaal al niet echt tegen, maar nu helemaal niet.
Ik zit nu nog in bed met de airco aan. Dat is goed te doen. Helaas moet ik van mezelf op woensdag altijd sporten, dus dat moet ik zometeen maar eens gaan doen.

Van mij mag de herfst wel beginnen!
Ik zit in mijn vruchtbare dagen maar gisteren hebben we halverwege de poging gestaakt.... Pfff veel te warm en hoofdpijn allebei. Niet te doen.
Gelukkig is het vandaag tot nu toe een stuk beter vertoeven.
Oeh, de eerste baby’s uit dit topic zullen nu wel bijna geboren zijn. Spannend!

Voor de tabel: ik ben 2/2/2019 uitgerekend.
De termijnecho was eentje in de categorie speedy Gonzales, maar ik neem dan maar aan dat het goed nieuws betekent. Nu wachten op uitslag nipt.

En fijn dat het iets koeler is vandaag. Sterkte iedereen. Lijkt mij best lastig om het allemaal vol te houden in die warmte. Hier is alles ingesteld op de hitte, dus voor mij is het prima te doen gelukkig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven