Ik wil regen!

maandag 16 juli 2018 om 23:53
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?

woensdag 25 juli 2018 om 15:11
De verwachte regen hier is helaas tot nader order uitgesteld.
Ik heb nu mijn hoop gevestigd op mijn verjaardag, want dan is het traditioneel kutweer. Volgens https://www.accuweather.com/nl/nl/arnhe ... view=table zou ik nog wel eens gelijk kunnen gaan krijgen ook
Ik heb nu mijn hoop gevestigd op mijn verjaardag, want dan is het traditioneel kutweer. Volgens https://www.accuweather.com/nl/nl/arnhe ... view=table zou ik nog wel eens gelijk kunnen gaan krijgen ook

woensdag 25 juli 2018 om 15:15
Aantrekkelijk aanbod, maar de barre reis houdt me tegen.
Als het goed is word er morgen eentje bezorgd en anders ga ik gillen.
Hoe geweldig die halve smart ook is, ik blijf hangen in mijn enige echte eigenste saunaatje en eet vanavond pasta carbonara, ff 6 minuten nuken en ik kan aanvallen.
Op de brommer valt het erg tegen. Heb er gister op gezeten en de kokende wind zorgt ervoor dat zodra je afstapt, het zweet je bilnaad inloopt, dus op dit moment is dat ook geen hobby. Overigens, je huid droogt ook tot op het bot uit.

woensdag 25 juli 2018 om 15:16
Ja, vannacht was wel het toppunt van zweten. Ondanks mijn ventilator toch elk half uur wakker.zazamaenade schreef: ↑25-07-2018 08:24
Ik heb voor het eerst echt slecht geslapen, midden in de nacht lang wakker gelegen, ik zweette me rot.

woensdag 25 juli 2018 om 15:17
Ja he? Hoe kouder hoe beter.

woensdag 25 juli 2018 om 15:21

woensdag 25 juli 2018 om 15:25
Ik dacht er ook al aan om 'koude' programma's te gaan kijken. Misschien toch eens naar Frozen kijken of de film 'Alive'.redbulletje schreef: ↑25-07-2018 13:28Heb ooit wel 'ns tijdens 'n andere hittegolf de afleveringen van Expeditie Poolcirkel zitten terug kijken. Dat is ook aangenaam! Zijn die nog ergens te vinden online momenteel?

woensdag 25 juli 2018 om 15:37
Nogmaals het is in mijn toko 94 graden maar wees allen welkom, op voorwaarde dat ik niet voor eten hoef te zorgen...depster schreef: ↑25-07-2018 15:08Ik denk dat er meerdere dan naar je toekomen Phoebe :p
Hier heeft t vanochtend gestippeld, en toen begon de temperatuur te klimmen..dus gelijk poepie benauwd.
Inmiddels gaat mijn hoofdpijn niet meer weg en houd ik heel wat vocht vast in mijn benen, zij gaan nu ook zeer doen.
Voor nu even ontsnapt naar de airco bij mijn ouders thuis. De mobiele airco werkt nu toch niet...
Ik kijk uit naar zaterdag, na 3 weken vakantie weer werken...maar wel maar 26 graden...

(Jaaaaaaaaaa!!! ik woon vlakbij een groot park, gaan we daar met zijn allen onder een boom aan het water zitten...

Briljant idee, al zeg ik het zelf. En daar is een chinees dus met het eten komt het ook goed...

(Ik zit op mn werk, me te vervelen want rustig, had net een cliënt hier die helemaal blij was met de airco, erg grappig)
Hey ik heb over een klein uur weekend, vind ik eigenlijk geen slecht idee de komende dagen, met een plaid, drinken en een boek lekker naar het park de schaduw opzoeken...
woensdag 25 juli 2018 om 15:41
Habbekratz schreef: ↑25-07-2018 14:10Ik heb weer eens van die opvliegers. Zweten zweten zweten. Stapel natte washandjes in de vriezer gelegd.Heerlijk voor tegen mijn wangen aan te houden straks. Ik douche me ook constant,koud water over mijn lange haar heeeeeeerlijk…...voor even en dan zweet ik alweer. Ben blij dat ik deze week vrij ben.
Ja foei, ik ook, het is niet te harden. Wat ik vandaag maar weer eens doe : ik heb deze, na een paar uur in de vriezer is die koud genoeg, ik wikkel hem in een grote dunne katoenen sjaal en die bind ik om mijn lichaam, met de koeling op mijn rug of borst/buik. Het werkt niet heel lang (uurtje) maar bij fikse opvliegers is het even erg fijn.
Ding heb ik geloof ik bij de Xenos gehaald, maar is op meer plaatsen te koop voor een paar euro.
Op deze manier gebruikt komt het in de buurt van zo'n koelvest wat sporters soms gebruiken.

nounou

woensdag 25 juli 2018 om 15:47
Ik krijg het hier alleen maar warmer van haha

woensdag 25 juli 2018 om 15:53
Jammer, ik had je (en één ieder ander) ook regen gegund (geen idee waar jij woont overigens

Wij gingen vanochtend iets na negenen weg en toen hield de regen er zo’n beetje mee op. Heeft dus een lekker tijdje geregend. Niet heel hard, maar wel echt regen. Fijn voor de tuin!
Nu overigens gewoon weer zon en warm.
anoniem_6515dbffb48c1 wijzigde dit bericht op 25-07-2018 16:07
0.85% gewijzigd

woensdag 25 juli 2018 om 15:54

anoniem_206687 wijzigde dit bericht op 25-07-2018 16:02
0.00% gewijzigd

woensdag 25 juli 2018 om 15:54
woensdag 25 juli 2018 om 15:57
Oh, deze is heerlijk, ja. Glaasje koele wijn erbij.
nounou