Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 26 juli 2018 om 11:53
En eerst moet Caveira haar kleurtjes opbergen, nu mag het toch weer gebruikt wordenMuntjeinmijnbroekzak schreef: ↑26-07-2018 11:39Over raar mod gedrag gesproken. Bewindvoerder topic gaat echt nauwelijks off topic, komt er gelijk een mod posten dat we niet off topic mogen. Terwijl er echt overal zijstapjes worden genomen op topics.
Ik vind het maar raar allemaal.
donderdag 26 juli 2018 om 12:03
Dan kan ze beter elke keer hetzelfde kleurtje gebruiken.
Grappig trouwens, ik dacht dat ze zelf de code elke keer toevoegde, ik zie nu pas dat het een standaard functie is.
donderdag 26 juli 2018 om 12:06
Nou ik heb pas (weer) een waarschuwing gekregen voor off-topic terwijl het hele topic off-topic was. Waarschijnlijk ben ik wel gestaft door iemand die mij niet mag dus toen ben ik aangepakt door de mods die vaak toch niet verder kijken..Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑26-07-2018 11:39Over raar mod gedrag gesproken. Bewindvoerder topic gaat echt nauwelijks off topic, komt er gelijk een mod posten dat we niet off topic mogen. Terwijl er echt overal zijstapjes worden genomen op topics.
Ik vind het maar raar allemaal.
donderdag 26 juli 2018 om 12:13
Niet alles gaat perfect als -drugs-verslaving de achilleshiel blijft.
Maar verklaart misschien 't één en ander.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 26 juli 2018 om 12:13
Dat topic ken ik niet?
Ik vind deze TO in ieder geval zeer zwaar op de hand. Los van dingen die echt niet kunnen, geeft ze werkelijk overal een negatieve draai aan in haar schreeuwerige topic. Je maakt mij niet wijs dat die man echt alles fout doet.
Ik ben een beetje allergisch voor zulke moeders merk ik.
donderdag 26 juli 2018 om 12:14
Perfecte woordkeuze.
donderdag 26 juli 2018 om 12:50
donderdag 26 juli 2018 om 12:51
Hebben wij het dan over dezelfde forumster?simbalabimba schreef: ↑26-07-2018 12:13Niet alles gaat perfect als -drugs-verslaving de achilleshiel blijft.
Maar verklaart misschien 't één en ander.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 26 juli 2018 om 13:00
Da's goed mogelijk, alhoewel het ontkend is toen er over gespeculeerd werd. Da's natuurlijk iemands goed recht en uiteraard kan er sprake zijn van een misverstand of toeval ipv een sprekende gelijkenis.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
donderdag 26 juli 2018 om 13:05
Ik hoop toch dat mevrouw-ik-vind-de-reacties-niet-leuk-dus-haal-de-OP-weg-om-herkenning een trol is. Nog nooit iemand over een (mogelijke) scheiding horen praten en het voor elkaar krijgen iedereen die ook maar zijlings (ouders) betrokken is te blijven benoemen maar geen woord over de kinderen rept. Het gaat om haar (zielig) man (een lul) ouders (geen steun) maar de kinderen? Ach, die doen het er maar mee
donderdag 26 juli 2018 om 13:10
Ik heb de drugsverslaving niet meegekregen.simbalabimba schreef: ↑26-07-2018 13:00Da's goed mogelijk, alhoewel het ontkend is toen er over gespeculeerd werd. Da's natuurlijk iemands goed recht en uiteraard kan er sprake zijn van een misverstand of toeval ipv een sprekende gelijkenis.
David Dunning
David Dunning
donderdag 26 juli 2018 om 13:12
Dat was een tijdje terug in een topic over een moeder die cocaïne in dr dochters tas had gevonden.
donderdag 26 juli 2018 om 13:15
En dan op elke suggestie reageren met "kan niet", "mag niet" etc. etc. Want eigenlijk wil ze niet werken, wil ze in een gespreid bedje komen financieel gezien en mbt hulp met de kinderen, maar dan zonder man, want die vind ze niet leuk.kirjailija schreef: ↑26-07-2018 13:05Ik hoop toch dat mevrouw-ik-vind-de-reacties-niet-leuk-dus-haal-de-OP-weg-om-herkenning een trol is. Nog nooit iemand over een (mogelijke) scheiding horen praten en het voor elkaar krijgen iedereen die ook maar zijlings (ouders) betrokken is te blijven benoemen maar geen woord over de kinderen rept. Het gaat om haar (zielig) man (een lul) ouders (geen steun) maar de kinderen? Ach, die doen het er maar mee![]()
donderdag 26 juli 2018 om 13:16
Ah, dat topic heb ik niet gevolgd destijds.simbalabimba schreef: ↑26-07-2018 13:12Dat was een tijdje terug in een topic over een moeder die cocaïne in dr dochters tas had gevonden.
David Dunning
David Dunning