Ik wil regen!

maandag 16 juli 2018 om 23:53
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
donderdag 26 juli 2018 om 15:41
zazamaenade schreef: ↑26-07-2018 15:11Ja, zo lollig is het allemaal niet.
Vanochtend was ik even uitzonderlijk somber over 'de wereld' en bedacht ik me dat één van de aanleidingen tot de (burger)oorlog in Syrië de extreme droogte in Oost-Syrië is geweest, boeren die wegtrokken naar de stad, onvrede over het beleid van Assad, hard ingrijpen bij demonstraties door de troepen van Assad, etcetera, tot wat het nu is, miljoenen Syrische vluchtelingen, een land in puin, grote wereldmachten die daar een proxy-oorlog uitvechten.
Het gaat de komende jaren waarschijnlijk niet prettiger worden op aarde, voor veel mensen (en dieren en planten)![]()
Sorry voor deze sombere gedachten.

Het is wel uitermate geruststellend dat Mark Zuckerberg en Jeff Bezos binnenkort met een integraal betaalsysteem komen waarbij Bitcoin-tegoeden in het hiernamaals kunnen worden opgenomen (dat staat ergens onder bij de reacties

donderdag 26 juli 2018 om 15:47
Zolang ze maar meer geld met hun geld kunnen maken

Zou dat nieuwe systeem ook in de hel of het vagevuur werken ?
Ik vrees dat Petrus me niet binnenlaat

Sorry voor het off-topic, mensen, laat maar, het is zonder die sombere gedachten al lastig genoeg op het moment

zazamaenade wijzigde dit bericht op 26-07-2018 15:53
10.61% gewijzigd
nounou
donderdag 26 juli 2018 om 15:51
donderdag 26 juli 2018 om 15:52
Ik vind het aandoenlijk dat succesvolle zakenmannen geloven in een hiernamaals.zazamaenade schreef: ↑26-07-2018 15:47Zolang ze maar meer geld met hun geld kunnen maken![]()
Zou dat nieuwe systeem ook in de hel of het vagevuur werken ?
Ik vrees dat Petrus me niet binnenlaat![]()

Als er geen hiernamaals is heb je ook niemand nodig om je binnen te laten.

donderdag 26 juli 2018 om 15:56
Lekker!!!!
donderdag 26 juli 2018 om 15:56
Test #2zazamaenade schreef: ↑26-07-2018 15:51Heb je hier wat aan ? overig/handleiding-plaatjes-plakken-voo ... ges/381765

donderdag 26 juli 2018 om 16:01
Als ik je quote zie ik het url-adres van je afbeelding. Die ziet er erg raar uit : https://goo.gl/images/ (etc) .
Ik ben niet bepaald een digitaal wonder, maar goo.gl ? Het lijkt me dat er iets misgaat met kopiëren en plakken ?
nounou
donderdag 26 juli 2018 om 16:05
Hmmmm. Daar heb je een punt. Is de link die ik kan kopiëren van plaatjes die ik met Google gevonden heb... Eens kijken wat er gebeurd als ik het anders probeer...zazamaenade schreef: ↑26-07-2018 16:01Als ik je quote zie ik het url-adres van je afbeelding. Die ziet er erg raar uit : https://goo.gl/images/ (etc) .Ik ben niet bepaald een digitaal wonder, maar goo.gl ? Het lijkt me dat er iets misgaat met kopiëren en plakken ?
donderdag 26 juli 2018 om 16:09
kirjailija schreef: ↑26-07-2018 16:05Hmmmm. Daar heb je een punt. Is de link die ik kan kopiëren van plaatjes die ik met Google gevonden heb... Eens kijken wat er gebeurd als ik het anders probeer...
![]()
Misschien is het anders een idee om even een topic te openen op de pijler Digi, of het te vragen in één van de oude plaatjesplaktopics ?
Daar komen een aantal heel lieve, geduldige mensen die wél digitaal slim zijn.
Het hangt namelijk ook af van je browser hoe je precies moet plakken.
Toen ik van Explorer naar Chrome ging werd het ook allemaal net iets anders. En met een laptop is het net weer anders dan op een telefoon of een desktop.
Edit : die afbeelding van Flickr kan ik ook niet plakken, van Google afbeeldingen wel.
Nog een edit : de naam die linksonder staat is toch niet je echte naam, hè ? Anders de link snel weghalen !
zazamaenade wijzigde dit bericht op 26-07-2018 16:13
11.55% gewijzigd
nounou

donderdag 26 juli 2018 om 16:14
Nee, is geen foto van die ik zelf gemaakt heb maar zal de link wel verwijderen en ga op speurtocht. Was me niet opgevallen dat er een naam stond. Dankje!zazamaenade schreef: ↑26-07-2018 16:09Misschien is het anders een idee om even een topic te openen op de pijler Digi, of het te vragen in één van de oude plaatjesplaktopics ?
Daar komen een aantal heel lieve, geduldige mensen die wél digitaal slim zijn.
Het hangt namelijk ook af van je browser hoe je precies moet plakken.
Toen ik van Explorer naar Chrome ging werd het ook allemaal net iets anders. En met een laptop is het net weer anders dan op een telefoon of een desktop.
Edit : die afbeelding van Flickr kan ik ook niet plakken, van Google afbeeldingen wel.
Nog een edit : de naam die linksonder staat is toch niet je echte naam, hè ? Anders de link snel weghalen !

donderdag 26 juli 2018 om 16:18
Wat ik niet kan handelen is dat ik na een werkdag nog in een super warm huis thuiskom. Vannacht was het rond de 32 graden op mijn slaapkamer. Ik heb 2 uur geslapen. Voel me wel onwijs fit vergeleken met een andere werkdag! Ik raak altijd in paniek, omdat ik chronisch vermoeid was. Maar volgens mij ben ik daar stap voor stap vanaf aan het komen. Dus opzich is dit weer een bevestiging..jeeeh toch nog iets positiefs door dit pleures weer

donderdag 26 juli 2018 om 16:26
donderdag 26 juli 2018 om 16:27
.zazamaenade schreef: ↑26-07-2018 16:21Kirailija (ofzoiets) ik probeer met allerlei trucjes je afbeelding te plakken , maar het lukt niet. Jammer.
![]()
Gelukkig worden er genoeg leuke plaatjes gedeeld

Dankjewel voor het meedenken enzo! Ik pak gewoon een ijsje om af te koelen

Lekker tuttig zelfgemaakte waterijsjes met aardbei en munt