Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
☆°•-Loes-•°☆ schreef:
26-07-2018 14:06
Ze heeft het niet benauwd gelukkig, wel veel last van de warmte. Gelukkig wil de vervanger ons helpen. Was met mijn domme hoofd aan het googlen geslagen, word je niet geruster van kan ik je vertellen.
:there:, je doet het goed!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
☆°•-Loes-•°☆ schreef:
26-07-2018 14:06
Ze heeft het niet benauwd gelukkig, wel veel last van de warmte. Gelukkig wil de vervanger ons helpen. Was met mijn domme hoofd aan het googlen geslagen, word je niet geruster van kan ik je vertellen.
Sterkte!
Life is short. Eat dessert first.
JollyRider schreef:
26-07-2018 14:31

Dankjewel!

Jij ook Roosje :)
Mispoes!
JollyRider schreef:
26-07-2018 14:31
Paardje, zou je mij een pb'tje willen sturen? Ik wil je graag een vraag stellen maar mij lukt het niet je een berichtje te doen. Thanks alvast :kiss: .

@ Loes, sterkte met je kleintje! Fijn dat je er zo snel terecht kunt.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Loes, je hebt het goed gedaan door de vervanger te bellen. Ik hoop dat alles goed is met je kindje.
☆°•-Loes-•°☆ schreef:
26-07-2018 14:03
Ja heb gebeld, ze willen het toch wel even zien idd. 14.50 kan ze terecht.

Goed dat je gebeld hebt.
LOEP ME MAAR aub.
Succes Loes!
Pipistrello schreef:
25-07-2018 18:52
Missie ga ff lekker een dutje doen joh. Je bent moe of niet?
:nooo:
LOEP ME MAAR aub.
En Loes, wat zei de dokter? Altijd vervelend als er ineens zoiets optreedt....

Ik zat hier intussen in Frankrijk helemaal hysterisch te wezen vanwege een kind dat klaagde over een loszittende tand (nadat ze tegen iemands elleboog was aangelopen); dat was op een zondag en daar doen ze hier kennelijk niet aan tandartsen - bleek maandag na het raadplegen van onze eigen tandarts dat dat een van de weinige tanden is die nog niet gewisseld is... :facepalm:
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Sterkte Loes!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Kia•Ora schreef:
26-07-2018 14:43
Paardje, zou je mij een pb'tje willen sturen? Ik wil je graag een vraag stellen maar mij lukt het niet je een berichtje te doen. Thanks alvast :kiss: .

@ Loes, sterkte met je kleintje! Fijn dat je er zo snel terecht kunt.
Gedaan :)
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
26-07-2018 16:02
Gedaan :)
Thanks :lips: . Ik moet nu weg maar ik stuur vanavond een berichtje terug :) .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Lieve mensen, er was gelukkig niks ernstigs aan de hand. Ze heeft een bloeduitstorting, waarschijnlijk klem gezeten met spelen o.i.d als het erger wordt of ze er veel last van krijgt moet ze terugkomen.
Ze kon zo snel terecht omdat een blauwe tong kan duiden op vaatproblemen dus liever het zekere voor het onzekere.

Ik ben gerustgesteld.
Dankjewel allemaal! :redrose:
Mispoes!
Fijn om te horen Loes!
☆°•-Loes-•°☆ schreef:
26-07-2018 16:09
Lieve mensen, er was gelukkig niks ernstigs aan de hand. Ze heeft een bloeduitstorting, waarschijnlijk klem gezeten met spelen o.i.d als het erger wordt of ze er veel last van krijgt moet ze terugkomen.
Ze kon zo snel terecht omdat een blauwe tong kan duiden op vaatproblemen dus liever het zekere voor het onzekere.

Ik ben gerustgesteld.
:redrose:

Nu beide lekker tot rust komen en trakteer jezelf op een lekker ijsje!
Wat een opluchting moet dat zijn Loes!
Kia•Ora schreef:
Thanks :lips: . Ik moet nu weg maar ik stuur vanavond een berichtje terug :) .
Oki
(Dead Kennedys)
☆°•-Loes-•°☆ schreef:

Ik ben gerustgesteld.
Fijn!
(Dead Kennedys)
Wat fijn, Loes!
Life is short. Eat dessert first.
☆°•-Loes-•°☆ schreef:

Ik ben gerustgesteld.
Fijn dat er niks naars is. :lips:
Fijn inderdaad! En ik zie ook wel wat in het lekker samen ijs eten :) welverdiend na de schrik.
☆°•-Loes-•°☆ schreef:

Ik ben gerustgesteld.
Fijn dat het niks ernstigs is. Goed dat je gebeld hebt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
☆°•-Loes-•°☆ schreef:

Ik ben gerustgesteld.
Gelukkig!
Kinderen met gekke dingen is nooit fijn.
Hmmm een ijsje gaat er inderdaad wel in ja haha goed idee! :D
Mispoes!
eckano schreef:
26-07-2018 15:25
En Loes, wat zei de dokter? Altijd vervelend als er ineens zoiets optreedt....

Ik zat hier intussen in Frankrijk helemaal hysterisch te wezen vanwege een kind dat klaagde over een loszittende tand (nadat ze tegen iemands elleboog was aangelopen); dat was op een zondag en daar doen ze hier kennelijk niet aan tandartsen - bleek maandag na het raadplegen van onze eigen tandarts dat dat een van de weinige tanden is die nog niet gewisseld is... :facepalm:
:hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven