Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 26 juli 2018 om 14:31
☆°•-Loes-•°☆ schreef: ↑26-07-2018 14:06Ze heeft het niet benauwd gelukkig, wel veel last van de warmte. Gelukkig wil de vervanger ons helpen. Was met mijn domme hoofd aan het googlen geslagen, word je niet geruster van kan ik je vertellen.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
donderdag 26 juli 2018 om 14:33
Sterkte!☆°•-Loes-•°☆ schreef: ↑26-07-2018 14:06Ze heeft het niet benauwd gelukkig, wel veel last van de warmte. Gelukkig wil de vervanger ons helpen. Was met mijn domme hoofd aan het googlen geslagen, word je niet geruster van kan ik je vertellen.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 26 juli 2018 om 14:37
donderdag 26 juli 2018 om 14:43
Paardje, zou je mij een pb'tje willen sturen? Ik wil je graag een vraag stellen maar mij lukt het niet je een berichtje te doen. Thanks alvast
@ Loes, sterkte met je kleintje! Fijn dat je er zo snel terecht kunt.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 26 juli 2018 om 15:18
☆°•-Loes-•°☆ schreef: ↑26-07-2018 14:03Ja heb gebeld, ze willen het toch wel even zien idd. 14.50 kan ze terecht.
Goed dat je gebeld hebt.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 26 juli 2018 om 15:24
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 26 juli 2018 om 15:25
En Loes, wat zei de dokter? Altijd vervelend als er ineens zoiets optreedt....
Ik zat hier intussen in Frankrijk helemaal hysterisch te wezen vanwege een kind dat klaagde over een loszittende tand (nadat ze tegen iemands elleboog was aangelopen); dat was op een zondag en daar doen ze hier kennelijk niet aan tandartsen - bleek maandag na het raadplegen van onze eigen tandarts dat dat een van de weinige tanden is die nog niet gewisseld is...
Ik zat hier intussen in Frankrijk helemaal hysterisch te wezen vanwege een kind dat klaagde over een loszittende tand (nadat ze tegen iemands elleboog was aangelopen); dat was op een zondag en daar doen ze hier kennelijk niet aan tandartsen - bleek maandag na het raadplegen van onze eigen tandarts dat dat een van de weinige tanden is die nog niet gewisseld is...
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
donderdag 26 juli 2018 om 16:02
Gedaan
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
donderdag 26 juli 2018 om 16:09
Thanks
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 26 juli 2018 om 16:09
Lieve mensen, er was gelukkig niks ernstigs aan de hand. Ze heeft een bloeduitstorting, waarschijnlijk klem gezeten met spelen o.i.d als het erger wordt of ze er veel last van krijgt moet ze terugkomen.
Ze kon zo snel terecht omdat een blauwe tong kan duiden op vaatproblemen dus liever het zekere voor het onzekere.
Ik ben gerustgesteld.
Dankjewel allemaal!
Ze kon zo snel terecht omdat een blauwe tong kan duiden op vaatproblemen dus liever het zekere voor het onzekere.
Ik ben gerustgesteld.
Dankjewel allemaal!
Mispoes!
donderdag 26 juli 2018 om 16:13
☆°•-Loes-•°☆ schreef: ↑26-07-2018 16:09Lieve mensen, er was gelukkig niks ernstigs aan de hand. Ze heeft een bloeduitstorting, waarschijnlijk klem gezeten met spelen o.i.d als het erger wordt of ze er veel last van krijgt moet ze terugkomen.
Ik ben gerustgesteld.
Dankjewel allemaal!![]()
Nu beide lekker tot rust komen en trakteer jezelf op een lekker ijsje!
donderdag 26 juli 2018 om 16:19
Fijn!☆°•-Loes-•°☆ schreef: ↑26-07-2018 16:09Lieve mensen, er was gelukkig niks ernstigs aan de hand. Ze heeft een bloeduitstorting, waarschijnlijk klem gezeten met spelen o.i.d als het erger wordt of ze er veel last van krijgt moet ze terugkomen.
Ik ben gerustgesteld.
Dankjewel allemaal!![]()
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
donderdag 26 juli 2018 om 16:31
Fijn dat er niks naars is.☆°•-Loes-•°☆ schreef: ↑26-07-2018 16:09Lieve mensen, er was gelukkig niks ernstigs aan de hand. Ze heeft een bloeduitstorting, waarschijnlijk klem gezeten met spelen o.i.d als het erger wordt of ze er veel last van krijgt moet ze terugkomen.
Ik ben gerustgesteld.
Dankjewel allemaal!![]()
donderdag 26 juli 2018 om 16:39
Fijn dat het niks ernstigs is. Goed dat je gebeld hebt.☆°•-Loes-•°☆ schreef: ↑26-07-2018 16:09Lieve mensen, er was gelukkig niks ernstigs aan de hand. Ze heeft een bloeduitstorting, waarschijnlijk klem gezeten met spelen o.i.d als het erger wordt of ze er veel last van krijgt moet ze terugkomen.
Ik ben gerustgesteld.
Dankjewel allemaal!![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 26 juli 2018 om 16:40
Gelukkig!☆°•-Loes-•°☆ schreef: ↑26-07-2018 16:09Lieve mensen, er was gelukkig niks ernstigs aan de hand. Ze heeft een bloeduitstorting, waarschijnlijk klem gezeten met spelen o.i.d als het erger wordt of ze er veel last van krijgt moet ze terugkomen.
Ik ben gerustgesteld.
Dankjewel allemaal!![]()
Kinderen met gekke dingen is nooit fijn.
donderdag 26 juli 2018 om 16:41
eckano schreef: ↑26-07-2018 15:25En Loes, wat zei de dokter? Altijd vervelend als er ineens zoiets optreedt....
Ik zat hier intussen in Frankrijk helemaal hysterisch te wezen vanwege een kind dat klaagde over een loszittende tand (nadat ze tegen iemands elleboog was aangelopen); dat was op een zondag en daar doen ze hier kennelijk niet aan tandartsen - bleek maandag na het raadplegen van onze eigen tandarts dat dat een van de weinige tanden is die nog niet gewisseld is...![]()