Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 26 juli 2018 om 16:44
eckano schreef: ↑26-07-2018 15:25En Loes, wat zei de dokter? Altijd vervelend als er ineens zoiets optreedt....
Ik zat hier intussen in Frankrijk helemaal hysterisch te wezen vanwege een kind dat klaagde over een loszittende tand (nadat ze tegen iemands elleboog was aangelopen); dat was op een zondag en daar doen ze hier kennelijk niet aan tandartsen - bleek maandag na het raadplegen van onze eigen tandarts dat dat een van de weinige tanden is die nog niet gewisseld is...![]()
Hahaha sta je dan
Gelukkig viel het bij jou ook mee!
Mispoes!
donderdag 26 juli 2018 om 16:51
Nee en het is mijn eerste kindje dus totaal geen ervaring met dat soort dingen en dan ga je toch een beetje twijfelen of je niet te overbezorgd bent, of juist te laconiek. Best lastig soms
En dan mag je ook nog alleen bellen bij spoedgevallen....ja weet ik veel haha.
Ik ben echt even heel blij met het forum nu
Mispoes!
donderdag 26 juli 2018 om 16:55
Doornroosje, ik weet niet in welk deel van BE jij woont maar hier (regio Noorderkempen/Antwerpen) geven ze noodweer af voor vanavond. Met hagelbuien, onweer en windhozen.
Dus als je nog iets buiten hebt staan? Voor de zekerheid binnenhalen maar denk ik. Al kan het natuurlijk ook meevallen maar gisteren in NL was er ook veel schade las ik.
Dus als je nog iets buiten hebt staan? Voor de zekerheid binnenhalen maar denk ik. Al kan het natuurlijk ook meevallen maar gisteren in NL was er ook veel schade las ik.
donderdag 26 juli 2018 om 17:10
Roos woont op het droogste plekje van België heb ik me laten vertellen. Daar gaat het nooit meer regenen.prada schreef: ↑26-07-2018 16:55Doornroosje, ik weet niet in welk deel van BE jij woont maar hier (regio Noorderkempen/Antwerpen) geven ze noodweer af voor vanavond. Met hagelbuien, onweer en windhozen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 26 juli 2018 om 17:12
Limburg. Het gaat telkens net langs ons heen. Het heeft hier verdorie van begin juni niet meer geregend. Ik zou willen dat we noodweer kregen.prada schreef: ↑26-07-2018 16:55Doornroosje, ik weet niet in welk deel van BE jij woont maar hier (regio Noorderkempen/Antwerpen) geven ze noodweer af voor vanavond. Met hagelbuien, onweer en windhozen.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 26 juli 2018 om 17:14
He, een limbo, leuk!doornroosje9 schreef: ↑26-07-2018 17:12Limburg. Het gaat telkens net langs ons heen. Het heeft hier verdorie van begin juni niet meer geregend. Ik zou willen dat we noodweer kregen.![]()
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
donderdag 26 juli 2018 om 17:17
donderdag 26 juli 2018 om 17:22
Mijn man is niet ver bij jou vandaan opgegroeid. Stadje B. En schoonvader vertelde ook dat het niet te harden is en de regen elke keer net verderop valt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 26 juli 2018 om 17:32
Dat is dus het enige voordeel, de chocolade smelt! Ik hou daar ontzettend van, warme chocolade. Die mag absoluut niet koud zijn.
Morgen nog 38 gr en dan zaterdag 29! Ik kijk er zo naar uit.
donderdag 26 juli 2018 om 17:34
doornroosje9 schreef: ↑26-07-2018 17:12Limburg. Het gaat telkens net langs ons heen. Het heeft hier verdorie van begin juni niet meer geregend. Ik zou willen dat we noodweer kregen.![]()
donderdag 26 juli 2018 om 17:39
Daar is het toch veel te warm voor joh!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 26 juli 2018 om 17:40
Bij ons ook niet. Elke keer er net langs of verdampt/opgelost voor mijn huis. Ik denk ook zeker al een week of 6 zeker.doornroosje9 schreef: ↑26-07-2018 17:12Limburg. Het gaat telkens net langs ons heen. Het heeft hier verdorie van begin juni niet meer geregend. Ik zou willen dat we noodweer kregen.![]()
donderdag 26 juli 2018 om 17:42
Maar als jij natregent doe je het niet meer, dus dat is toch best fijn.Lucifer2018 schreef: ↑26-07-2018 17:40Bij ons ook niet. Elke keer er net langs of verdampt/opgelost voor mijn huis. Ik denk ook zeker al een week of 6 zeker.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 26 juli 2018 om 17:43
Ooit zijn we aan de beurt. Dit kan niet blijven duren zo.Lucifer2018 schreef: ↑26-07-2018 17:40Bij ons ook niet. Elke keer er net langs of verdampt/opgelost voor mijn huis. Ik denk ook zeker al een week of 6 zeker.
donderdag 26 juli 2018 om 17:44
Zaterdag zeggen ze. En dan tot 8 augustus weer niks.
donderdag 26 juli 2018 om 17:50
Yep, hier ook, 1,8 mm. Eerst zien, dan geloven.
donderdag 26 juli 2018 om 17:56
Br
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 26 juli 2018 om 18:16
Ja, ik kijk ook uit naar koeler weer. Vond het t/m maandag nog heel fijn, 's nachts lekker koel. Maar nu is het me te gortig.doornroosje9 schreef: ↑26-07-2018 17:32Dat is dus het enige voordeel, de chocolade smelt! Ik hou daar ontzettend van, warme chocolade. Die mag absoluut niet koud zijn.![]()
Morgen nog 38 gr en dan zaterdag 29! Ik kijk er zo naar uit.