Stamcafe XXXII

25-03-2018 21:08 1374 berichten
Klein stapje van Grand Canyon naar Brussel. Kleine wereldstad las ik ergens :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Lillybit schreef:
25-07-2018 16:58
Mijn lunch was een bak zoute chips :P het enige waar ik trek in had.
Herken het. Mijn diner is een bak kaasstengels omdat ik nergens anders trek in heb. Heb ook niet zo'n honger maar moet zo weer weg dus eet toch maar wat.
Alle reacties Link kopieren
Oh een halve zak chips was mijn lunch van gisteren :high5:
The owls are not what they seem
Onze mobiele airco's zijn terug!! :cheer2: Gisteren had de facilitaire dienst ze in alle vroegte uit onze werkkamer ontvoerd, maar na een dringende oproep van mijn lieve collega zijn ze weer terug. Dat betekent dat ik fijn aan mijn eigen bureau kan zitten met twee schermen en alles. Dat is een stuk fijner werken.
Nu nog echt gaan werken, ook... :biggrin:
Hoera voor mobiele airco’s en ventilatoren!
Ik heb tot 12 uur gewerkt en toen naar huis. Even gegeten en toch maar naar de sportschool gegaan. Heb net vast de spullen voor het weekendje weg klaargelegd zodat we als ik morgenavond van mijn werk thuis kom we snel kunnen vertrekken.
Wat doen jullie vaak uitstapjes Dolfje! Lijkt me heerlijk. Maar ik heb in de 'werkweekends' echt tijd nodig om op te laden en te rusten. Zo'n weekendje weg vind ik heerlijk maar is me vaak te 'zwaar'.

Leve je collega en de airco's Lady! Man, katten en ik liggen te 'zwammen'. Dat betekent volgens man: kletsen en tegelijk beschimmelen :rofl:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ja we gaan behoorlijk vaak weg de laatste tijd. Nu is het vooral de hitte ontvluchten en kunnen dus gratis op de camping bij schoonouders dus het kost ons hooguit een rondje of wat op het terras of het uit eten zaterdagavond maar meestal hoeven we dat ook niet eens te betalen en krijgen we dat ook van schoonouders :)
En zondagavond gaan we door naar het café voor een uitje met collega’s van mij. Dus het hele weekend de hort op.
En de volgende week ook want dan een verjaardag en een feest dus 2 dagen weer. Maar daarna wordt het rustig. Denk ik ;-D

Vanavond gaan we misschien ook nog even de deur uit, er is een bierfestival vlakbij. En omdat we het hele weekend weg zijn missen we dat. En het lijkt me wel leuk. Eventjes op de fiets er naar toe een drankje of wat en weer terug.
Party hard Dolfje :cheer2: lekker van genieten.

En inderdaad, lang leve de airco. Hadden ze nou jullie airco's gejat Lady? O_O

Als dat zwammen is Blond dan zwam ik me te pletter :P

Ik heb net ijsjes gemaakt, ze staan nu in de vriezer.
Zoete melk, kokosmelk, mango
Hopelijk smaakt het morgen.
Ik wil ook nog Griekse yohurt/bosbessen maken.
Dat klinkt lekker die ijsjes!
Hier helaas geen airco op werk. Is niet te doen met dit weer. Ik "lek" letterlijk op plaatsen waarvan ik niet wist dat het kon.

Van mij (en mijn woeffies) mag de warmte wel verdwijnen.
Hier zowaar twee keer twee tellen regendruppels. Had nét de plantjes bij oppaspoezels tuin water gegeven, dus een half uur slagregen was ook niet best geweest ;-) Andere oppaspoezel moest de druppels op het balkon wel even bestuderen.

Op het werk werden ijsjes uitgedeeld. :yes:
Klimaatbeheersing op zich werkt wel bij ons, maar dan die MUUR warmte als je naar buiten loopt is ook niet alles.
Jaaa ze hadden onze airco’s gejat (nou ja, teruggepakt). Omdat er een bijeenkomst was met persmensen. Alsof die belangrijker zijn dan wij-van-ict... pfff. Het idee :whip:

Hier ook 5 druppels regen Watervrouw. Ik had alleen heel erg gehoopt dat ik de plantjes geen water hoefde te geven. Jammer wel.
Hier regende het net even heel hard.
Even heerlijk buiten op het loungeset met een capucinno, Dreum blaast bellen en de temperatuur is nu heerlijk.
Zo even koffie drinken op het werk en dan 2 weken vakantie. Jaja ik ga weer opstarten :cheer:

Vanavond een update over de ijsjes, fijne dag allemaal. Stay cool :sun: B)
Het schijnt alweer 26 graden te zijn volgens sommige weersites. Gelukkig woont oppaspoezel hoog (en niet pal onder het platte dak). Zielig miauwen hoort er schijnbaar wel bij met dit weer....
Hier regende het ook amper.
We gingen even op terras zitten en dat was gezellig.
Vanmiddag werken en vanavond naar zee. Heb alle spullen klaar gezet dus kunnen snel weg.
Ik geloof dat ik een probleempje heb. Die nieuwe collega heeft mij mee uit gevraagd :whistle:

Hij is wel echt een goed en leuk mens en ziet er ook nog eens lekker niet verkeerd uit in z'n short met net iets te strak shirt :$
Oew Filee, je hebt toch wel ja gezegd?
Lillybit schreef:
29-07-2018 09:35
Oew Filee, je hebt toch wel ja gezegd?
Ja, natuurlijk! Zo'n leuke en lieve man kans laat ik niet schieten :proud:
FiIee schreef:
29-07-2018 09:38
Ja, natuurlijk! Zo'n leuke en lieve man kans laat ik niet schieten :proud:
Wat gaan jullie doen?
Moeten wij mee? :P
Lillybit schreef:
29-07-2018 09:39
Wat gaan jullie doen?
Moeten wij mee? :P
We gaan zeilen over 2 weken, omdat ik vanmiddag voor 1.5 week op vakantie ga naar Zweden en dan wordt afspreken een beetje lastig.

Dus over 2 weken gaan we een weekend zeilen. Heb er nu al super veel zin in :proud:
FiIee schreef:
29-07-2018 09:45
We gaan zeilen over 2 weken, omdat ik vanmiddag voor 1.5 week op vakantie ga naar Zweden en dan wordt afspreken een beetje lastig.

Dus over 2 weken gaan we een weekend zeilen. Heb er nu al super veel zin in :proud:
Super! :)
FiIee schreef:
27-07-2018 19:13
Ik geloof dat ik een probleempje heb. Die nieuwe collega heeft mij mee uit gevraagd :whistle:

Hij is wel echt een goed en leuk mens en ziet er ook nog eens lekker niet verkeerd uit in z'n short met net iets te strak shirt :$
:cheer: wat leuk!
Wat leuk Filee!

Ehm, hebben jullie ook allemaal ineens zo’n zin in een dagje op een boot? Zeg over een week of 2 ofzo :whistle:
LadyL0101 schreef:
29-07-2018 11:46
Wat leuk Filee!

Ehm, hebben jullie ook allemaal ineens zo’n zin in een dagje op een boot? Zeg over een week of 2 ofzo :whistle:
:rofl:

Heb niet gezegd waar we gaan zeilen ;-D
FiIee schreef:
29-07-2018 12:20
:rofl:

Heb niet gezegd waar we gaan zeilen ;-D
Zou ik ook zeker niet doen :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven