Stamcafe XXXII
donderdag 26 juli 2018 om 10:08
Onze mobiele airco's zijn terug!!
Gisteren had de facilitaire dienst ze in alle vroegte uit onze werkkamer ontvoerd, maar na een dringende oproep van mijn lieve collega zijn ze weer terug. Dat betekent dat ik fijn aan mijn eigen bureau kan zitten met twee schermen en alles. Dat is een stuk fijner werken.
Nu nog echt gaan werken, ook...
Nu nog echt gaan werken, ook...
The owls are not what they seem
donderdag 26 juli 2018 om 16:12
donderdag 26 juli 2018 om 16:23
Wat doen jullie vaak uitstapjes Dolfje! Lijkt me heerlijk. Maar ik heb in de 'werkweekends' echt tijd nodig om op te laden en te rusten. Zo'n weekendje weg vind ik heerlijk maar is me vaak te 'zwaar'.
Leve je collega en de airco's Lady! Man, katten en ik liggen te 'zwammen'. Dat betekent volgens man: kletsen en tegelijk beschimmelen
Leve je collega en de airco's Lady! Man, katten en ik liggen te 'zwammen'. Dat betekent volgens man: kletsen en tegelijk beschimmelen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 26 juli 2018 om 16:47
Ja we gaan behoorlijk vaak weg de laatste tijd. Nu is het vooral de hitte ontvluchten en kunnen dus gratis op de camping bij schoonouders dus het kost ons hooguit een rondje of wat op het terras of het uit eten zaterdagavond maar meestal hoeven we dat ook niet eens te betalen en krijgen we dat ook van schoonouders
En zondagavond gaan we door naar het café voor een uitje met collega’s van mij. Dus het hele weekend de hort op.
En de volgende week ook want dan een verjaardag en een feest dus 2 dagen weer. Maar daarna wordt het rustig. Denk ik
Vanavond gaan we misschien ook nog even de deur uit, er is een bierfestival vlakbij. En omdat we het hele weekend weg zijn missen we dat. En het lijkt me wel leuk. Eventjes op de fiets er naar toe een drankje of wat en weer terug.
En zondagavond gaan we door naar het café voor een uitje met collega’s van mij. Dus het hele weekend de hort op.
En de volgende week ook want dan een verjaardag en een feest dus 2 dagen weer. Maar daarna wordt het rustig. Denk ik
Vanavond gaan we misschien ook nog even de deur uit, er is een bierfestival vlakbij. En omdat we het hele weekend weg zijn missen we dat. En het lijkt me wel leuk. Eventjes op de fiets er naar toe een drankje of wat en weer terug.
donderdag 26 juli 2018 om 16:59
Party hard Dolfje
lekker van genieten.
En inderdaad, lang leve de airco. Hadden ze nou jullie airco's gejat Lady?
Als dat zwammen is Blond dan zwam ik me te pletter
Ik heb net ijsjes gemaakt, ze staan nu in de vriezer.
Zoete melk, kokosmelk, mango
Hopelijk smaakt het morgen.
Ik wil ook nog Griekse yohurt/bosbessen maken.
En inderdaad, lang leve de airco. Hadden ze nou jullie airco's gejat Lady?
Als dat zwammen is Blond dan zwam ik me te pletter
Ik heb net ijsjes gemaakt, ze staan nu in de vriezer.
Zoete melk, kokosmelk, mango
Hopelijk smaakt het morgen.
Ik wil ook nog Griekse yohurt/bosbessen maken.
donderdag 26 juli 2018 om 22:05
Hier zowaar twee keer twee tellen regendruppels. Had nét de plantjes bij oppaspoezels tuin water gegeven, dus een half uur slagregen was ook niet best geweest
Andere oppaspoezel moest de druppels op het balkon wel even bestuderen.
Op het werk werden ijsjes uitgedeeld.
Klimaatbeheersing op zich werkt wel bij ons, maar dan die MUUR warmte als je naar buiten loopt is ook niet alles.
Op het werk werden ijsjes uitgedeeld.
Klimaatbeheersing op zich werkt wel bij ons, maar dan die MUUR warmte als je naar buiten loopt is ook niet alles.
donderdag 26 juli 2018 om 22:16
Jaaa ze hadden onze airco’s gejat (nou ja, teruggepakt). Omdat er een bijeenkomst was met persmensen. Alsof die belangrijker zijn dan wij-van-ict... pfff. Het idee
Hier ook 5 druppels regen Watervrouw. Ik had alleen heel erg gehoopt dat ik de plantjes geen water hoefde te geven. Jammer wel.
Hier ook 5 druppels regen Watervrouw. Ik had alleen heel erg gehoopt dat ik de plantjes geen water hoefde te geven. Jammer wel.
The owls are not what they seem
zondag 29 juli 2018 om 09:45
zondag 29 juli 2018 om 10:30