Ik wil regen!

16-07-2018 23:53 3089 berichten
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
zazamaenade schreef:
27-07-2018 17:07
In Londen, nog steeds ?
Maak ons niet blij met een dode mus.
Maar wel heel fijn voor jou en andere Londenaren, natuurlijk :)

Haha ja, sorry.

Het regent!!! :cheer2:
Lady*Voldemort schreef:
27-07-2018 16:51
Vandaag nauwelijks in de wasserij geweest, maar mee op expeditie met de chauffeur. 's Morgens vroeg was dat nog wel lekker, maar gaandeweg de dag begon ik toch aardig aan die bijrijdersstoel vast te plakken. En dan elke keer weer uit die camion klimmen ook, om in de verzengende zon wat te gaan gooien met containers.

Hoogtepunt van de dag was toen ik bij het allerlaatste adres een particulier wasje bij iemand moest brengen en op de terugweg zo erg wist te verdwalen dat ik terecht kwam op de gesloten afdeling, en ik had natuurlijk geen codes of niks van die deuren, en ik had mijn telefoon in de camion laten liggen dus de chauffeur even bellen was ook al geen optie. En heet dat het daar was, op die gesloten afdeling! En toen vond ik eindelijk de meneer van de huishoudelijke dienst en toen moest ik nog praten als Brugman ook voordat ie me eruit wilde laten :rofl:
De volgende keer dat ik meega op expeditie trek ik ook zo'n bedrijfsapenpakkie aan, dat weet ik wel.
:rofl: Dat is wel de laatst plek waar je nu wil zitten denk ik.

Bij mijn vorige baan kwamen we ook dagelijks op gesloten afdelingen en dan was het altijd lastig als iemand met je mee naar buiten wilde. Je twijfelde toch altijd of iemand daar hoorde of niet.
nachtvlinder1977 schreef:
27-07-2018 17:19

Bij mijn vorige baan kwamen we ook dagelijks op gesloten afdelingen en dan was het altijd lastig als iemand met je mee naar buiten wilde. Je twijfelde toch altijd of iemand daar hoorde of niet.
Ja, ik heb ook de mooiste verhalen gehoord om eruit te kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Rare jongens, die Canadezen.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 27-07-2018 17:25
18.99% gewijzigd
nounou
ñuca schreef:
27-07-2018 15:32
Die zijn hitte resistent. Het bestaat, ben er eigenlijk best jaloers op nu.

Ook al ben je dan resistent tegen de hitte, het kan gevaarlijk zijn voor je lichaam.....
Terrasje, schaduw, bitterballen en witbier.

Helemaal of-topic maar dochters van vriendin zaten ook met dat probleem toen ze oma bezochten op de gesloten afdeling. Mag die mevrouw nu wel of niet mee naar buiten, en om een genante vraag te voorkomen, hebben ze maar gezegd dat kraagje van mevrouw niet goed zat, en dat zouden ze wel even goed doen. Op die manier zagen ze dat in de hals van de jurk een wasmerkje zat. Bingo mevrouw mocht niet naar buiten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Yasna schreef:
27-07-2018 17:22
Ook al ben je dan resistent tegen de hitte, het kan gevaarlijk zijn voor je lichaam.....
Moeten ze zelf weten, eigen schuld als ze neerzakken.
Afbeelding
nounou
na die windhoos van gisteren, laat maar even, ik hoef niet meer als het zo moet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
27-07-2018 17:24
na die windhoos van gisteren, laat maar even, ik hoef niet meer als het zo moet

Heb je alle schade gemakkelijk kunnen herstellen ?
nounou
Wat verlang ik op dit moment naar het krabben van mijn autoruiten...

AfbeeldingAfbeelding
anoniem_206687 wijzigde dit bericht op 27-07-2018 17:28
16.34% gewijzigd
Hmm. Het is weer droog. :cry:
Nectarinepit schreef:
27-07-2018 17:27
Hmm. Het is weer droog. :cry:
:hug:

Zo'n flutbui is misschien nog wel erger dan geen regen. Eén moment heb je hoop en dan stopt het alweer. :steam:
27-07-2018 17:26
Wat verlang ik op dit moment naar het krabben van mijn autoruiten...
AfbeeldingAfbeelding
als je een beetje antivries op je ramen spuit, hoef je niet eens meer te krabben, dan kan je lekker genieten van het weer terwijl het ijs smelt. Doekje erlangs, klaar!

Snap ik ook helemaal hoor, niemand wil natuurlijk een ontsnapping op zijn geweten hebben. En ik zag er niet echt expeditie-achtig uit ook, in mijn korte broek, plakkend hemmetje en druipend zweethaar. Maar wat moest ik (inwendig) lachen zeg, en wat was het daar heet. je zal daar maar wonen.
Mijn jongste van 5 is ziekjes in bed gaan liggen. Net als haar moeder snel ziek van warmte. Ik zit met natte handdoek in de stroom van de aircooler.

Strontmisselijk en hoofdpijn. Buiten nog steeds 36 graden. Binnen ook nog steeds 30. >:-(

Die echte airco gaat er komen voor volgende zomer.
Bobby-Pin schreef:
27-07-2018 17:15
Yeah, don´t make us happy with a dead sparrow

:proud:
En wie gaat er mee naar het ijshotel? Lekker afkoelen aan de bar met drankjes in ijsglas? En daarna slapen in een ijskamer? :lol:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
27-07-2018 17:33
En wie gaat er mee naar het ijshotel? Lekker afkoelen aan de bar met drankjes in ijsglas? En daarna slapen in een ijskamer? :lol:

Ja en dan de volgende dag wakker worden in een enorme plas lauw water :cry: :cry: :cry:
Ok, het begint nu ineens echt keihard te regenen. Wat een genot!

Alleen wel jammer dat ik over een half uur naar huis mag en ik geen jasje of paraplu mee heb.
Prachtig!!!!

Zou ik echt wel eens heen willen. Maar nu zeker. :-D
Lady*Voldemort schreef:
27-07-2018 17:30
je zal daar maar wonen.
Bij mijn schoonmoeder in het bejaardenhuis was het ook het hele jaar 25+ graden. Blijkbaar vonden veel bewoners dat prettig, amar mijn schoonmoeder zette altijd de verwarming uit en het raam open. Maar zelfs dan was het er niet te harden.
Ik ga mee, nachtvlinder!

Vorig jaar in zo'n ijsbar in Noorwegen geweest. Heerlijk! Ik voelde me net een ijskoningin in mijn poncho die veel te groot was. ;-D
anoniem_64cfde2573b58 wijzigde dit bericht op 27-07-2018 17:38
0.93% gewijzigd
nlies schreef:
27-07-2018 17:23
Helemaal of-topic maar dochters van vriendin zaten ook met dat probleem toen ze oma bezochten op de gesloten afdeling. Mag die mevrouw nu wel of niet mee naar buiten, en om een genante vraag te voorkomen, hebben ze maar gezegd dat kraagje van mevrouw niet goed zat, en dat zouden ze wel even goed doen. Op die manier zagen ze dat in de hals van de jurk een wasmerkje zat. Bingo mevrouw mocht niet naar buiten
Op zich slim bedacht, maar bedenk je wel dat voor sommige mensen onderin de bloesjes gemerkt wordt, omdat ze die merkjes in hun nek niet kunnen verdragen :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven