Help! Zwanger.
zondag 29 juli 2018 om 17:35
Ik ben er net een paar dagen achter dat ik zwanger ben. Mooi nieuws natuurlijk maar ik voel me erg onzeker.
Blijkbaar ben ik nu ruim 3 weken zwanger waar ik uiteraard totaal geen idee van had. Nu heb ik dan ook best veel alcohol gedronken tijdens een jaarlijks, week durend feest. Kan dit invloed hebben op de vrucht?
Alvast bedankt.
Van Onzekere vrouw.
Blijkbaar ben ik nu ruim 3 weken zwanger waar ik uiteraard totaal geen idee van had. Nu heb ik dan ook best veel alcohol gedronken tijdens een jaarlijks, week durend feest. Kan dit invloed hebben op de vrucht?
Alvast bedankt.
Van Onzekere vrouw.
anoniem_373596 wijzigde dit bericht op 30-07-2018 08:41
Reden: Dit is alles wat ik wilde weten
Reden: Dit is alles wat ik wilde weten
52.70% gewijzigd
zondag 29 juli 2018 om 18:04
Ik niet. Gezien het feit dat ze al twee jaar onveilig neuken zonder resultaat zou het best eens kunnen dat persoon A verminderd vruchtbaar of zelfs onvruchtbaar is. Dat zou even een leuke verrassing zijn als het met de tweede niet lukken wil
zondag 29 juli 2018 om 18:16
Lady*Voldemort schreef: ↑29-07-2018 18:04Ik niet. Gezien het feit dat ze al twee jaar onveilig neuken zonder resultaat zou het best eens kunnen dat persoon A verminderd vruchtbaar of zelfs onvruchtbaar is. Dat zou even een leuke verrassing zijn als het met de tweede niet lukken wil![]()
zondag 29 juli 2018 om 18:17
Misschien bedoelt TO met onveilige seks dat ze aan voor het zingen de kerk uit doen en het risico accepteren. En dat ze de laatste tijd ook in de kerk zingen? Als ze echt al 2 jaar volledig onbeschermde seks hebben inclusief ejaculatie in de vagina op ieder moment in de cyclus, zonder zwangerschap tot gevolg en ze nu opeens zwanger is na seks met een ander, dan verwacht ik eigenlijk ook wel dat het van de ander is. Hoewel dat alleen kan als er nog zaadcellen van hem in zijn penis zaten, want van voorvocht wordt je niet zwanger.
zondag 29 juli 2018 om 18:23
Ze zegt dat ze dronken was, dus misschien weet ze het niet eens of hij klaargekomen is en moet ze hem alleen op zijn blauwe ogen geloven.aikidoka schreef: ↑29-07-2018 18:17Misschien bedoelt TO met onveilige seks dat ze aan voor het zingen de kerk uit doen en het risico accepteren. En dat ze de laatste tijd ook in de kerk zingen? Als ze echt al 2 jaar volledig onbeschermde seks hebben inclusief ejaculatie in de vagina op ieder moment in de cyclus, zonder zwangerschap tot gevolg en ze nu opeens zwanger is na seks met een ander, dan verwacht ik eigenlijk ook wel dat het van de ander is. Hoewel dat alleen kan als er nog zaadcellen van hem in zijn penis zaten, want van voorvocht wordt je niet zwanger.
zondag 29 juli 2018 om 18:23
Als je verder wilt met je man en hem niet wil inlichten over je fling dan zou ik deze zwangerschap afbreken. Hem bedriegen is al niet netjes maar hem in de waan laten dat hij vader wordt terwi het mischien niet zijn kind is vind ik persoonlijk ontzettend schofterig.
Stel dat deze leugen over 20 jaar alsnog uitkomt. Dan traumatiseer je niet alleen je man maar ook je kind.
Stel dat deze leugen over 20 jaar alsnog uitkomt. Dan traumatiseer je niet alleen je man maar ook je kind.
zondag 29 juli 2018 om 18:24
Maar ze heeft het over "we". Het verhaal over het 2e neukertje lijkt een volgende situatie te zijn maar misschien is het gewoon heel onlogisch getypt.Lady*Voldemort schreef: ↑29-07-2018 17:58Door er een tweede onveilige neukert bij te nemen denk ik. Living on the edge, weet je wel.
Je bedoelt dus dat je vriend en jij allebei buiten de deur seksen?
zondag 29 juli 2018 om 18:24
Maar als ze het al twee jaar onveilig doen zonder zwangerschap en opeens na seks met B zwanger is, lijkt mij de kans groter dat het van B is.
zondag 29 juli 2018 om 18:25
Je was mij voor. Precies mijn gedachte ook.Lady*Voldemort schreef: ↑29-07-2018 18:04Ik niet. Gezien het feit dat ze al twee jaar onveilig neuken zonder resultaat zou het best eens kunnen dat persoon A verminderd vruchtbaar of zelfs onvruchtbaar is. Dat zou even een leuke verrassing zijn als het met de tweede niet lukken wil![]()
zondag 29 juli 2018 om 18:27
Dit ging ook even door mijn hoofd.Lady*Voldemort schreef: ↑29-07-2018 18:04Ik niet. Gezien het feit dat ze al twee jaar onveilig neuken zonder resultaat zou het best eens kunnen dat persoon A verminderd vruchtbaar of zelfs onvruchtbaar is. Dat zou even een leuke verrassing zijn als het met de tweede niet lukken wil![]()
zondag 29 juli 2018 om 18:27
Leer je op de middelbare school niet al dat voor het zingen de kerk uit gaan niet betekent dat je niet zwanger kan worden? Voorvocht of niet, die ene spermacel (uit duizenden) kan een eind komen.
Ik zou ook een overtijdbehandeling doen. Minste kans op gezeik.
En nooit meer seks hebben met andere mannen dan eigen partner.
Ik zou ook een overtijdbehandeling doen. Minste kans op gezeik.
En nooit meer seks hebben met andere mannen dan eigen partner.
zondag 29 juli 2018 om 18:28
Klopt, zolang er nog geen bloedband is heeft het over het algemeen weinig invloed.
To, als jullie al twee jaar bezig zijn met een kindje maken en onsuccesvol dan acht ik de kans best aanwezig dat dit kindje niet van je huidige partner is...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zondag 29 juli 2018 om 18:40
Maar wat als hij wel de vader zou zijn van het kind? Dat zou ook zonde zijn, hoewel ik me afvraag of ie überhaupt een kind wil met iemand die zomaar met een ander het bed deelt zonder bescherming. Een DNA-test kan gewoon tijdens de zwangerschap en als het niet van d'r eigen vriend is, dan is het haar probleem, had ze maar niet zo stom moeten zijn.Lillybit schreef: ↑29-07-2018 18:23Als je verder wilt met je man en hem niet wil inlichten over je fling dan zou ik deze zwangerschap afbreken. Hem bedriegen is al niet netjes maar hem in de waan laten dat hij vader wordt terwi het mischien niet zijn kind is vind ik persoonlijk ontzettend schofterig.
zondag 29 juli 2018 om 18:43
Ja, moeilijk.zomaar-iemand-1991 schreef: ↑29-07-2018 18:40Maar wat als hij wel de vader zou zijn van het kind? Dat zou ook zonde zijn, hoewel ik me afvraag of ie überhaupt een kind wil met iemand die zomaar met een ander het bed deelt zonder bescherming. Een DNA-test kan gewoon tijdens de zwangerschap en als het niet van d'r eigen vriend is, dan is het haar probleem, had ze maar niet zo stom moeten zijn.
zondag 29 juli 2018 om 18:52
Er staat dat jullie de laatste tijd slordiger waren dan normaal. Wat bedoel je daarmee, voorheen altijd voor het zingen de kerk uit en de laatste keren niet oid? Dan is de kans groot dat het van je vaste partner is hoewel je dat helaas niet zeker kunt weten.
Wanneer jullie altijd al veel risico namen dan is het inderdaad wel bedenkelijk dat je niet eerder zwanger bent geraakt en uitgerekend nu je vreemdging wel.
Wanneer jullie altijd al veel risico namen dan is het inderdaad wel bedenkelijk dat je niet eerder zwanger bent geraakt en uitgerekend nu je vreemdging wel.
zondag 29 juli 2018 om 19:12
Als je zeker bent van je eisprong is het aannemelijker dat je zwanger bent van je vriend. Met hem had je seks voor de eisprong en zijn zaad overleefd het 1 tot 5 dagen ongeveer. Met meneer B had je seks na de eisprong. Je eicel overleeft als het niet bevrucht wordt maximaal 24 uur en de kwaliteit wordt al na 12 uur minder. Daar komt bij dat jouw vriend 2x in je is klaargekomen en meneer B niet. Dus veel meer zaadcellen van je eigen vriend aanwezig.
Ik schat de kans dus (veel) groter in dat je zwanger bent van je vriend.
Mn mening over seks- ook nog zonder condoom- met meneer B zal ik verder voor me houden.
Ik schat de kans dus (veel) groter in dat je zwanger bent van je vriend.
Mn mening over seks- ook nog zonder condoom- met meneer B zal ik verder voor me houden.