Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
simbalabimba schreef:
29-07-2018 18:48
Hebben wij ons punt gemaakt.
Van 'ons' is geen sprake. De vragen die gestld werden, daar wil ik ook wel antwoorden op;
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
_Inkie_ schreef:
29-07-2018 17:27
Zeg ga jij eens ergens anders spelen, de zandbak of zo. Broekie :whip: :thunder:
:puh: :lips:
bloosje schreef:
29-07-2018 14:34
Missie, vanwaar de behoeft om volledig los te gaan op een verhaal van 9 jaar geleden? Wat denk je daar werkelijk mee te bereiken? Moet dat iets losmaken bij de TO? Moet ze een les leren? Of krijg je er zelf een beter gevoel van?

Leg me dat eens uit.. ik snap het niet.. buiten dat vreemd gaan kut is..

Huh? Zit je nou hier aandacht te vragen?

Ik heb vanmiddag toch al gezegd dat ik klaar was op dat topic. Ik had mijn zegje gedaan op de berichten die ik heb gelezen. Klaar, dat was om ongeveer 15.00 uur.

Gisteren was het de allereerste keer dat ik er las. Ik merkte dat er flink gediscussieerd werd, daar zat jij ook tussen, en dat ik 'achterliep' . Als ik er een mening over wou geven zou ik toch zelf wat meer berichten moeten lezen. Dat heb ik vanmiddag gedaan en de berichten die ik las waren 'vers' en niet van 9 jaren geleden. Op die 'verse' berichten gaf ik een reactie.

Maar ik zag dat jij al een paar dagen langer op dat topic zit. Op een topic van 9 jaren geleden nog wel. :-? Dat kwam vast nadat TO na negen jaar een update had gegeven, dat snap ik heus wel, uitleg heb ik niet nodig.
LOEP ME MAAR aub.
simbalabimba schreef:
Wij ook nog maar liefst.. Oh oh..
Nou ja.. dat dus..
missie_m schreef:
29-07-2018 19:32

Ik heb vanmiddag toch al gezegd dat ik klaar was op dat topic. Ik had mijn zegje gedaan op de berichten die ik heb gelezen. Klaar, dat was om ongeveer 15.00 uur.

Gisteren was het de allereerste keer dat ik er las. Ik merkte dat er flink gediscussieerd werd, daar zat jij ook tussen, en dat ik 'achterliep' . Als ik er een mening over wou geven zou ik toch zelf wat meer berichten moeten lezen. Dat heb ik vanmiddag gedaan en de berichten die ik las waren 'vers' en niet van 9 jaren geleden. Op die 'verse' berichten gaf ik een reactie.

Maar ik zag dat jij al een paar dagen langer op dat topic zit. Op een topic van 9 jaren geleden nog wel. :-? Dat kwam vast nadat TO na negen jaar een update had gegeven, dat snap ik heus wel, uitleg heb ik niet nodig.
:mrgreen:
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
missie_m schreef:
29-07-2018 19:32

Tis goed vrouw.. :there:
Nou ja.. dat dus..
bloosje schreef:
29-07-2018 15:56
Omdat ik weet dat Missie hier vaak leest.. In bewuste topic heb ik al andere aangesproken, dat weet jij ook.. want jij bent daar ook.. En jij hebt ook gezien dat ik Missie daar óók gezegd heb dat we het nu wel weten. Ik ben oprecht benieuwd waarom Missie de behoefte heeft.. mag je kul vinden.

Ik vind het dan weer kul dat je het voor Missie opneemt, want ik stel vragen.. ik spreek haar niet ergens op aan.

En waarom heb jij de behoefte anderen er op aan spreken als zij op een openbaar forum deelnemen aan een discussie?

Ach het begon als 'een geintje', voor het avontuur reageerde ik op dat topic. Ik heb er geen gezin met kleine kinderen voor ontwricht. Ik heb geen vader verleid, geen man die na negen jaar nog steeds moeite heeft dat hij naar mij luisterde. Ik heb geen vuile was van zijn ex-vrouw op een openbaar forum gegooid. Niks van dat alles, Ik gaf alleen mijn mening. En nu word het me hopelijk vergeven dat ik één halve middag aan de discussie deelnam.
LOEP ME MAAR aub.
Wederom; tis goed vrouw.. :there:
Nou ja.. dat dus..
simbalabimba schreef:

U is koninklijk meervoud? :biggrin:
Bespeur ik hier een groepje? Abject! Infaam!

Straks hebben ze mekaar nog ingeseind ook, via een achterkamertje. Tsss.
Pipistrello schreef:
29-07-2018 20:47
U is koninklijk meervoud? :biggrin:
Nee eenvoudig :biggrin:
@bloosje heeft dr punt gemaakt, ik heb mijn punt gemaakt: wij hebben ons punt gemaakt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
simbalabimba schreef:
29-07-2018 20:52
Nee eenvoudig :biggrin:
@bloosje heeft dr punt gemaakt, ik heb mijn punt gemaakt: wij hebben ons punt gemaakt.

Oh ja zo is het natuurlijk ook te lezen. :thumbsup:
Het is sowieso een vreselijk topic, heb mezelf ook weer laten meeslepen. Gaat helemaal nergens meer over, behalve over gelijk krijgen.
...
Ik heb het gisteren al opgegeven. Vandaag kwamen er blijkbaar weer verse troepen aan de andere kant...
Marana-- schreef:
29-07-2018 21:34
Ik heb het gisteren al opgegeven. Vandaag kwamen er blijkbaar weer verse troepen aan de andere kant...
Ik ben er nu ook wel klaar mee.
...
Marana-- schreef:
29-07-2018 21:34

Ik zag dat je extra een stukje van een Nederlands onderzoek had geplaatst, over hoeveel procent Nederlanders wel eens vreemd gingen. Je praat het niet goed maar ach..."ook aardige mensen gaan vreemd" schreef je er bij.

En dan lees ik nu dat je het gisteren al hebt opgegeven en vandaag waren er weer 'verse 'troepen' aan de andere kant bij gekomen.
Ach, ook aardige mensen staan aan de andere kant.
LOEP ME MAAR aub.
Anárion schreef:
29-07-2018 21:17
Het is sowieso een vreselijk topic, heb mezelf ook weer laten meeslepen. Gaat helemaal nergens meer over, behalve over gelijk krijgen.
Is zo.. mijn verbazing ging meer uit naar de verwensingen, karma gelul enz. For God sake, zij en alles om hen heen zijn al tig hoofdstukken (en 9jaar verder) verder dan sex voor de gein op een hotelkamer.
Nou ja.. dat dus..
:popcorn:
8102 schreef:
30-07-2018 10:17
:popcorn:
En nu? Een 3?
There is always something happening, and it's usually right now
.
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 01-08-2018 08:36
0.00% gewijzigd
TanteBedelia schreef:
30-07-2018 11:44
:jump:
Hey!! Da's geen 3!
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
30-07-2018 12:11
Hey!! Da's geen 3!
Dit! Doe eens herkenbaar ja! Tsssssssssss.
Life is short. Eat dessert first.
Ik word zo moe van dat gevit op FV en dan gaan de hyena`s niet inhoudelijk op haar berichten, maar de hele tijd gesneer en dingen uit hun context halen. Ga dan de discussie niet met haar aan Impala. Je zoekt het zelf steeds op en dan cry wolf wanneer ze op je reageert.
Wat een randdebielige topics worden er weer geopend.
Head* schreef:
30-07-2018 12:32
Wat een randdebielige topics worden er weer geopend.
Heb je die OP van één zin gelezen? :proud:
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven