Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 31 juli 2018 om 22:44
Dat is subjectief. Maar kwa uiterlijk zal ik vast lijken zoals je het je voorstelt.
dinsdag 31 juli 2018 om 22:45
Ja, traumatisch. Daarom meet ik geen nieuwe mensen meer.doornroosje9 schreef: ↑31-07-2018 22:40En dan blijkt hun nick niet eens hun echte naam te zijn. Verschrikkelijke momenten zijn dat.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 31 juli 2018 om 22:46
dinsdag 31 juli 2018 om 22:46
.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
dinsdag 31 juli 2018 om 22:50
Ik moet wel voor jou oppassen ander eet je me opCalamitycat schreef: ↑31-07-2018 22:48Ik overzie alles goed vanuit mijn boom, zelfs incognito is daar niets tegen bestand![]()
dinsdag 31 juli 2018 om 22:55
.Calamitycat schreef: ↑31-07-2018 22:48Ik overzie alles goed vanuit mijn boom, zelfs incognito is daar niets tegen bestand![]()
Het grappige is: ik héb niet eens een hond. Wél een kat.
Ik hoop niet dat ik nu het beeld bij sommigen heb verpest.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
dinsdag 31 juli 2018 om 22:58
Ik heb zelf een Nick genomen die aangeeft dat ik een hekel heb aan honden, maar ze snappen mij nooit.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 31 juli 2018 om 22:59
Gelukkig heet jij echt Roosje.doornroosje9 schreef: ↑31-07-2018 22:40En dan blijkt hun nick niet eens hun echte naam te zijn. Verschrikkelijke momenten zijn dat.