Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 31 juli 2018 om 22:59
.
Ik weet nog maar één rel en dat was tietengate.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
dinsdag 31 juli 2018 om 23:01
dinsdag 31 juli 2018 om 23:02
Bedoel je nou dat ik een foto van jou mag plaatsen?
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 31 juli 2018 om 23:04
lemoos2 schreef: ↑31-07-2018 22:27Nou, heb wel eens ontdekt dat een collega heel erg de getapte dame zat uit te hangen op dit forum, compleet met zeer positief zelfbeeld en al. Irl gaat ze op in het behang en zeurt ze alleen maar over ingebeelde rollen en vetjes. Ik denk dat het voor sommige mensen echt een uitlaatklep is, een ander te kunnen zijn. Ze doen er niemand kwaad mee.
O, maar daar verdenk ik meerdere forummers van
Such fun!1
dinsdag 31 juli 2018 om 23:08
dinsdag 31 juli 2018 om 23:08
dinsdag 31 juli 2018 om 23:15
.
Nou... ik stond - volgens mij als één van de weinigen - aan de "kant" van de zeg maar 'veroorzakers' van tietengate. En ik geloof dat het op die paar mensen toch wel flinke impact heeft gehad. Dus het blijft voor mij nog altijd een 'gate' met een randje zeg maar.
Maar het was inderdaad een flinke rel.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
dinsdag 31 juli 2018 om 23:16
dinsdag 31 juli 2018 om 23:18
Ik heb vele, vele matties hier op het forum.
En even zovele anti-matties.
Jonari is mijn eerste forummattie.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
dinsdag 31 juli 2018 om 23:18
Voor direct betrokkenen zal het inderdaad niet leuk geweest zijn. Voor buitenstaanders was het een interessant tijdverdrijf.|Courage| schreef: ↑31-07-2018 23:15.
Nou... ik stond - volgens mij als één van de weinigen - aan de "kant" van de zeg maar 'veroorzakers' van tietengate. En ik geloof dat het op die paar mensen toch wel flinke impact heeft gehad. Dus het blijft voor mij nog altijd een 'gate' met een randje zeg maar.
Maar het was inderdaad een flinke rel.![]()
dinsdag 31 juli 2018 om 23:23
dinsdag 31 juli 2018 om 23:27