Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Ik krijg inmiddels een aversie van de overload aan 'vrouwenreclames'. Alsof we allemaal met regelmaat een stinkende schimmelkut hebben, standaard nare luchtjes aan de flamoes hebben, urine verliezen als we lachen en we nu ook blijkbaar geen zachte ontlasting meer hebben. Rot op met je (letterlijke) kut reclames.
nerdopviva schreef:
28-07-2018 19:54
De wereldreiziger van de Conimex-reclame. Hij praat véél te hard, doet veel te popiejopie en maakt irritante grapjes ("dat is me toch een patai lekker" :facepalm: ).
Oh die is ook verschrikkelijk
En de Dreft ‘shake it’ reclame...
Dreamer schreef:
21-07-2018 10:21
"Tussen de waxbeurten in, staat je leven even stil" @(

Serieus, wie bedénkt dit soort zinnen?

niet dan? Jij bent niet tussen je waxbeurten alleen maar daar mee bezig? :rofl:

Oh en koop vooral niet dat trimding voor je intieme zone's en je wenkbrauwen. Dochter trapte daarin. Je krijg er werkelijk geen haar mee weg. Miskoop van de eeuw.
Alle reacties Link kopieren
Orangetree schreef:
31-07-2018 11:39
Ik krijg inmiddels een aversie van de overload aan 'vrouwenreclames'. Alsof we allemaal met regelmaat een stinkende schimmelkut hebben, standaard nare luchtjes aan de flamoes hebben, urine verliezen als we lachen en we nu ook blijkbaar geen zachte ontlasting meer hebben. Rot op met je (letterlijke) kut reclames.
Je vergeet te melden dat we eigenlijk niet meer op straat mogen met een schimmelnagel, haren op onze benen en kraaiepootjes.
Orangetree schreef:
31-07-2018 11:39
Je vergeet te melden dat we eigenlijk niet meer op straat mogen met een schimmelnagel, haren op onze benen en kraaiepootjes.
amarna schreef:
31-07-2018 11:56
Dat manmenschen ons uberhaupt nog willen met al die schimmels, hielkloven, grot luchtjes als urine druipende zwaarbehaarde Yeti’s...

De enige huis met een schimmelnagel is man hier. Maar nooit zal je een reclame voor schimmelnagels zien met een vent erin. Die mogen gewoon rondlopen met stinkpiemols, bossen schaamhaar en lelijke nagels
anoniem_245179 wijzigde dit bericht op 31-07-2018 12:49
30.24% gewijzigd
Orangetree schreef:
31-07-2018 11:54

Oh en koop vooral niet dat trimding voor je intieme zone's en je wenkbrauwen. Dochter trapte daarin. Je krijg er werkelijk geen haar mee weg. Miskoop van de eeuw.
En wonder boven wonder worden de wenkbrauwen van die vrouw in de reclame zelfs dikker als ze er nogmaals dat apparaatje over haalt :-D
Idiote reclame op de radio:
'Wil je meer ruimte? Bijvoorbeeld voor een kinderkamer, een inloopkast of je fitnessapparatuur? Denk je dat je dan moet verhuizen? Welnee joh. Allescure miniopslag biedt jou die ruimte!'

En dan? Bloot op de fiets na het douchen naar je kledingkast? Met de auto naar je baby als je die hoort huilen door de babyfoon?
alkemade schreef:
06-08-2018 09:29
Idiote reclame op de radio:
'Wil je meer ruimte? Bijvoorbeeld voor een kinderkamer, een inloopkast of je fitnessapparatuur? Denk je dat je dan moet verhuizen? Welnee joh. Allescure miniopslag biedt jou die ruimte!'

En dan? Bloot op de fiets na het douchen naar je kledingkast? Met de auto naar je baby als je die hoort huilen door de babyfoon?
Ze bedoelen dat de meuk die in die betreffende kamer staat naar de opslag kan zodat je ruimte hebt voor die kinderkamer/inloopkast/fitnessapparaten ipv dozen voor met oude boeken/fotoalbums/dingen die niet gebruikt worden maar ook niet weg mogen in de weg staan.
Orangetree schreef:

Ik zou teruggaan! Ik heb ook zoiets aan de hand gehad, terug gegaan, geld teruggekregen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Orangetree schreef:
06-08-2018 09:34
Ze bedoelen dat de meuk die in die betreffende kamer staat naar de opslag kan zodat je ruimte hebt voor die kinderkamer/inloopkast/fitnessapparaten ipv dozen voor met oude boeken/fotoalbums/dingen die niet gebruikt worden maar ook niet weg mogen in de weg staan.
Joh.
merano schreef:
31-07-2018 10:44
Ik erger me weer eens aan de NS. Je bent al in drie uur in hartje Parijs.
Eeeh, waarvandaan? Niet vanuit 90% van Nederland hoor.

...
Nou, inderdaad, die heb ik ook al eens genoemd. Vanuit Groningen doe je er ruim 3 uur over om met het openbaar vervoer alleen al bij de betreffende trein naar Parijs te komen.
Later is nu
Cheshire-cat schreef:
31-07-2018 10:54
Die oude nivea reclame dat is mijn mama's mama. Die voice over is zo irritant in combinatie met die grijnzende vrouw die kennelijk al oma is.

En hierbij denk ik niet "Goh, mama's mama is jong gebleven met nivea" Maar "goh, mama's mama was zeker op (hele) jonge leeftijd al moeder, net als mama zelf" terwijl die andere vrouw mogelijk op latere leeftijd moeder werd.
Later is nu
Orangetree schreef:

Als je nog nooit een waxbeurt gehad hebt, heb je dan eigenlijk nog nooit een leven gehad of.. want je kunt alleen een leven 'tussen waxbeurten' hebben, als je er minimaal 2 neemt. Ooit. Jeetje, wat een ingewikkelde reclame dan toch voor mij. @(
Later is nu
Orangetree schreef:
31-07-2018 11:58
Dat manmenschen ons uberhaupt nog willen met al die schimmels, hielkloven, grot luchtjes als urine druipende zwaarbehaarde Yeti’s...

De enige huis met een schimmelnagel is man hier. Maar nooit zal je een reclame voor schimmelnagels zien met een vent erin. Die mogen gewoon rondlopen met stinkpiemols, bossen schaamhaar en lelijke nagels

zolang ze maar niet kaal worden en heel hip scheren.
Later is nu
Ik erger me de laatste tijd overigens weer mateloos aan die wasmiddelreclame (ja, ik weet het merk maar noem het niet) waarbij iedereen de was op de lopende band legt, zodat máma kan wassen. En jahoor, papa staat heel vooruitstrevend te koken, de topper, maar de was, díe is voor mama (6)

Mama's geluk hangt vervolgens ook volledig af van de lege wasmand :facepalm:
Later is nu
Dreamer schreef:
06-08-2018 11:46
Als je nog nooit een waxbeurt gehad hebt, heb je dan eigenlijk nog nooit een leven gehad of.. want je kunt alleen een leven 'tussen waxbeurten' hebben, als je er minimaal 2 neemt. Ooit. Jeetje, wat een ingewikkelde reclame dan toch voor mij. @(
Ik vat "het leven houdt op tussen 2 waxbeurten in" op als: ik word met hoongelach, pek en veren begroet als ik me met stoppelbenen op straat durf te vertonen. Men schrikt zich een hoedje bij de aanblik van mijn ongewaxte lichaam. De gruwel!
amarna schreef:
06-08-2018 11:54
Ik vat "het leven houdt op tussen 2 waxbeurten in" op als: ik word met hoongelach, pek en veren begroet als ik me met stoppelbenen op straat durf te vertonen. Men schrikt zich een hoedje bij de aanblik van mijn ongewaxte lichaam. De gruwel!

Ja, maar ik wax dus nooit. Dus ik leef niet tussen 2 wasbeurten in. Ik heb misschien nooit geleefd, dát zal het zijn! Eigenlijk leef je alleen tijdens je waxbeurt. Lekker dan.

En ja.. wij vrouwen worden nagewezen "Ooooh.. heb je dat gezien? Ze heeft háár op haar benen. HAAR.. de schánde.. en geen leven, natuurlijk"
Later is nu
Dreamer schreef:
06-08-2018 12:05
Ja, maar ik wax dus nooit. Dus ik leef niet tussen 2 wasbeurten in. Ik heb misschien nooit geleefd, dát zal het zijn! Eigenlijk leef je alleen tijdens je waxbeurt. Lekker dan.

En ja.. wij vrouwen worden nagewezen "Ooooh.. heb je dat gezien? Ze heeft háár op haar benen. HAAR.. de schánde.. en geen leven, natuurlijk"

Je hebt zeker het topic gemist of het al of niet scheren/ontharen. ;-D
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
06-08-2018 14:47
Je hebt zeker het topic gemist of het al of niet scheren/ontharen. ;-D

Ik heb laatst wel op een dergelijk topic gereageerd, maar ik weet niet of dat degene is die jij bedoelt. Ze komen nogal eens voor ;-)
Later is nu
Dreamer schreef:
06-08-2018 11:45
En hierbij denk ik niet "Goh, mama's mama is jong gebleven met nivea" Maar "goh, mama's mama was zeker op (hele) jonge leeftijd al moeder, net als mama zelf" terwijl die andere vrouw mogelijk op latere leeftijd moeder werd.
Nog nooit een kind mama's mama horen zeggen. Wel allerlei varianten van oma/omi/nana/opoe.
Reclame van Gilette scheermesjes. Een vrouw komt uit de zee, met duikkleding aan, doet duikpak uit, heeft een witte bikini aan, stapt op strand tijdens een feestje en gaat bevallig in stoel zitten in d'r bikini. Mens je bent op een feestje, iedereen is netjes gekleed, nee, jij komt binnenvallen in bikini.
Waar dan precies de link ligt met scheermes en feestje?
Familiemens schreef:
06-08-2018 14:53
Nog nooit een kind mama's mama horen zeggen. Wel allerlei varianten van oma/omi/nana/opoe.

Och wij hebben de kinderen wel uitgelegd wat opa en oma waren, namelijk "die oma is mama's mama, die opa is mama's papa..." op zo'n manier, wanneer het ter sprake kwam.
Later is nu
nartjie schreef:
06-08-2018 14:54
Reclame van Gilette scheermesjes. Een vrouw komt uit de zee, met duikkleding aan, doet duikpak uit, heeft een witte bikini aan, stapt op strand tijdens een feestje en gaat bevallig in stoel zitten in d'r bikini. Mens je bent op een feestje, iedereen is netjes gekleed, nee, jij komt binnenvallen in bikini.
Waar dan precies de link ligt met scheermes en feestje?
Gilette: ook voor strippers?
Everything you see I owe to spaghetti!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven