Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zazamaenade schreef:
13-08-2018 13:33
Als ik een permaban krijg en terugkom en hier kom melden 'hai, ik ben Rara, ik ben er weer' is er vast wel iemand die klaarstaat met een banaan, lijkt me.

edit : de oorijzers van Vrouwjagersma zijn dus eigenlijk aanhalingstekens ? Interessant !

Je draait de zaken om. Het doel van een permaban is om je permanent van het forum te bannen. Als zo iemand dan toch terug komt moet je het anderen niet kwalijk nemen dat ze opmerken dat je hier illegaal en ongewenst bent. Als ik de politie bel omdat iemand voor de zoveelste keer in mijn schuurtje aan het schijten is, neem je het me dan kwalijk dat ik geen rol WC papier kom brengen?
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 13-08-2018 15:04
2.69% gewijzigd
patatjedubbelmayo schreef:
13-08-2018 11:48
Tja, het zijn viezige spelletjes je kan er bijna geen ruk aan doen hier in dit topic.

Zeg Hats, waarom probeer je er dan toch een ruk aan te doen, met verschillende accounts tegelijk? En iedere keer weer met hetzelfde onsympathieke gedrag. Als je nou nog humor had of überhaupt zo nu en dan een positieve bijdrage.

Je mag ook gewoon wegblijven hoor, dat was ook het doel van je permaban. Wat mij betreft hoef je je er niet tegen te verzetten. Krijg je van mij een gratis rol WC papier mee.
Solomio schreef:
13-08-2018 10:37
Volgens mij zie je spoken.
Dankjewel! Ik zit hier echt met open bakkes te lezen... wordt vervolgd.
shifty schreef:
13-08-2018 14:53
Als ik de politie bel omdat iemand voor de zoveelste keer in mijn schuurtje aan het schijten is, neem je het me dan kwalijk dat ik geen rol WC papier kom brengen?
De politie bellen???
Jij biedt hem niet het gebruik van je w.c. aan?
Zielig hoor.
Wat ben je dan een lamlul zeg. Je verkerng uitmaken via app is al laf genoeg. Om het eeen paar uur te doen voor die ander een begrafenis heeft is helemaal ziek.
Vriendelijk.
shifty schreef:
13-08-2018 15:02
Zeg Hats, waarom probeer je er dan toch een ruk aan te doen, met verschillende accounts tegelijk? En iedere keer weer met hetzelfde onsympathieke gedrag. Als je nou nog humor had of überhaupt zo nu en dan een positieve bijdrage.

Je mag ook gewoon wegblijven hoor, dat was ook het doel van je permaban. Wat mij betreft hoef je je er niet tegen te verzetten. Krijg je van mij een gratis rol WC papier mee.
O_O
There is always something happening, and it's usually right now
shifty schreef:
13-08-2018 15:02

Eens. Zure mayo voegt niets toe.
wat gebeurt er allemaal, naarpraat is steeds trending
S-Meds schreef:
13-08-2018 15:16
Er wordt veel genaarpraat en blijkbaar waren hier allemaal geesten rond van bannelingen.
Moezy schreef:
13-08-2018 15:17
Er wordt veel genaarpraat en blijkbaar waren hier allemaal geesten rond van bannelingen.
ooooooo, ja dat is oud nieuws
permabannelingen en bijna permabannelingen moeten wel een nieuwe account maken. en de mods houden de administratie toch niet bij dus iedereen kan los
shifty schreef:
13-08-2018 14:53
Je draait de zaken om. Het doel van een permaban is om je permanent van het forum te bannen. Als zo iemand dan toch terug komt moet je het anderen niet kwalijk nemen dat ze opmerken dat je hier illegaal en ongewenst bent. Als ik de politie bel omdat iemand voor de zoveelste keer in mijn schuurtje aan het schijten is, neem je het me dan kwalijk dat ik geen rol WC papier kom brengen?

Neehee, jij draait de zaken om !
Waarom zou een permabanneling zich hier komen melden ?
Maar het was dus weer noordelijke ironie, van Vrouwjagersma, een moeilijk soort humor, voor mij.
nounou
zazamaenade schreef:
13-08-2018 09:29
Wat een vreemde verdachtmakingen lees ik hier over Lenn12345.
Kan één van de forummers die er over begon of het voortzette uitleggen wat dit te betekenen heeft of waar het uit voortkomt ?
Ik ken Lenn als een over het algemeen prettige, grappige, wat wijdlopige ( ;-) ) forummer.

Is dit een fittie die midden in de nacht is opgestookt of een vorm van mini-massahysterie ?
Heel vreemd.
Hoi Zaza, inderdaad heel bizar allemaal.
Ik stuur je straks nog even een pb'tje, sorry zie net pas dat ik je laatste pb'tje niet beantwoord hebt :-$

Er zijn een paar dames die zich stierlijk vervelen geloof ik ;)
Geen zorgen ik ben een stuk wijzer geworden over wie wie is.
Ik heb niks te verbergen, sommigen zijn echt gefascineerd door me wat eigenlijk best vleiend is :HA:
Jongens plagen, zoentjes vragen? :rofl:
S-Meds schreef:
13-08-2018 15:19
permabannelingen en bijna permabannelingen moeten wel een nieuwe account maken. en de mods houden de administratie toch niet bij dus iedereen kan los
Vraag me af wat het nut is iemand een perma te geven als die gene weer gewoon terug kan komen met een nieuw account
Lenn12345 schreef:
13-08-2018 15:20
Ik stuur je straks nog even een pb'tje, sorry zie net pas dat ik je laatste pb'tje niet beantwoord hebt :-$

Ik heb niks te verbergen, sommigen zijn echt gefascineerd door me wat eigenlijk best vleiend is :HA:
:lips:
S-Meds schreef:

Onderzoekjes mogen niet. Pats een perma !
nounou
Lenn12345 schreef:
13-08-2018 15:20

Ja hoor, jij bent een jongen.
Grobbekuiken_ schreef:
13-08-2018 09:38
Mocht het waar zijn (ik weet het niet, was mij nog niet opgevallen) dan heeft het niks met een fittie te maken, maar alles met een persoon die potentieel gevaarlijk is voor de wat zwakkere (sorry, weet even geen andere omschrijving) forummer die in de knel zit.
Nope, niet gevaarlijk, de dames die zulke onzin ophangen met een flinke slok op zijn potentieel gevaarlijk.
Niks fittie... beetje triestig dit alles.
patatjedubbelmayo schreef:
13-08-2018 15:09
Wat ben je dan een lamlul zeg. Je verkerng uitmaken via app is al laf genoeg. Om het eeen paar uur te doen voor die ander een begrafenis heeft is helemaal ziek.
Check je PB ff.
doornroosje9 schreef:
13-08-2018 09:59
Lenn zou Sap zijn? Ik zie het ook niet, eerlijk gezegd.
Tnx, ben ik ook niet. Wat een flauwekul...
Oifa schreef:
13-08-2018 15:21
Vraag me af wat het nut is iemand een perma te geven als die gene weer gewoon terug kan komen met een nieuw account
Als dat nieuwe account 'betrapt' wordt, krijgt hij of zij onmiddellijk opnieuw een perma. Maar idd, ze kunnen blijven terugkomen.
Life is short. Eat dessert first.
S-Meds schreef:
Kinderachtig gedoe vannacht door te roepen dat iemand die en/of die is.
Moezy schreef:
13-08-2018 11:00
+1. Je kunt toch niet gebaseerd op een vermoeden dat soort dingen gaan roepen? Stel je voor dat ik opeens lees: moezy is eigenlijk pietje puck aarrggghhhh hold your horses!!!!! Echt super weird.
Dankjewel, dat dacht ik nou ook maar het schijnt gewoon te mogen!?!?!
doornroosje9 schreef:
13-08-2018 15:25
Als dat nieuwe account 'betrapt' wordt, krijgt hij of zij onmiddellijk opnieuw een perma. Maar idd, ze kunnen blijven terugkomen.
Ja precies, ach het houd de gemoederen bezig zullen we maar zeggen :P
Blijkbaar is er niets aan de hand, anders hadden de mods wel wat gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven