Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 16 augustus 2018 om 08:49
Ik leg het niet alleen bij RedBull neer. Maar ze zegt net zelf, dat ze heel goed weet over wie het gaat. Waarom dan juist dat aanhalen, terwijl ze weten kan dat FV daarop (fel) gaat reageren. Daarmee praat ik niet goed hoe FV reageerde, want dat was ook niet handig en heeft ze dan ook (terecht) een ban voor gehad. Maar het is gewoon niet fair om na te gaan trappen, zeker ook omdat ze zichzelf niet kan verdedigen nu.

donderdag 16 augustus 2018 om 08:49
Ik heb het hele gebeuren over dit FV-spektakel niet meegekregen, dus ik kan er inhoudelijk niet iets van vinden.
Ik vind het wel het zoveelste spektakel over FV. Ik vind wel dat FV over het algemeen die spektakels zelf veroorzaakt. En ik vind het typerend dat er over gezegd wordt: "Ik geloof meteen dat je het niet als provocatie hebt bedoeld, maar FV vatte het wel als zodanig op"
Ik vind het wel het zoveelste spektakel over FV. Ik vind wel dat FV over het algemeen die spektakels zelf veroorzaakt. En ik vind het typerend dat er over gezegd wordt: "Ik geloof meteen dat je het niet als provocatie hebt bedoeld, maar FV vatte het wel als zodanig op"
donderdag 16 augustus 2018 om 08:50
shifty schreef: ↑16-08-2018 08:49Ik heb het hele gebeuren over dit FV-spektakel niet meegekregen, dus ik kan er inhoudelijk niet iets van vinden.
Da's gek, als je er niks van hebt meegekregen.
Such fun!1
donderdag 16 augustus 2018 om 08:51

donderdag 16 augustus 2018 om 08:52
Omdat ik echt niet vermoede dat FV hier van zou flippen. Het was gewoon een voorbeeld. Als iemand mij aanhaalt in andermans topic als voorbeeld dan word ik daar ook niet boos over en als 't topic me aanstaat ga ik er vrolijk mee forummen.Wilhetnietweten schreef: ↑16-08-2018 08:49Ik leg het niet alleen bij RedBull neer. Maar ze zegt net zelf, dat ze heel goed weet over wie het gaat. Waarom dan juist dat aanhalen, terwijl ze weten kan dat FV daarop (fel) gaat reageren. Daarmee praat ik niet goed hoe FV reageerde, want dat was ook niet handig en heeft ze dan ook (terecht) een ban voor gehad. Maar het is gewoon niet fair om na te gaan trappen, zeker ook omdat ze zichzelf niet kan verdedigen nu.
donderdag 16 augustus 2018 om 08:56
redbulletje schreef: ↑16-08-2018 08:52Omdat ik echt niet vermoede dat FV hier van zou flippen. Het was gewoon een voorbeeld. Als iemand mij aanhaalt in andermans topic als voorbeeld dan word ik daar ook niet boos over en als 't topic me aanstaat ga ik er vrolijk mee forummen.
Maar dan blijkt dat ze er wel van flipt. Dan haal je het toch gewoon weg? Waarom dan hakken in het zand? Als ik zoiets zou tegenkomen over mezelf zou er denk ik ook stoom uit m'n oren komen als je het niet wil weghalen. Je kan ook voor de sympathieke oplossing kiezen hoor.
Such fun!1

Dan had ze me moeten PB-en. Door de manier waarop ze tekeer ging was het leed toch al geschied en iedereen er van op de hoogte. Bovendien, als ik mijn onschuldige bijdrage had verwijderd, had ik vast de zwarte piet toegespeeld gekregen van de toeschouwers dat ik wel weer iets provocerends zou hebben gezegd en dat was pertinent niet waar.

Hij heeft een pittige mening over de islam, verder niks. Hoe kóm je erbij dat hij hier door een "slechte administratie" nog rondloopt?bethweeter schreef: ↑16-08-2018 05:41Die gast is echt fout. Ik heb ‘m ook wel eens gestaft. (En kreeg dat vervolgens ook nog een tijd van hem te horen). Maar door de slechte ‘administratie’ van de mods loopt hij hier nog rond.
donderdag 16 augustus 2018 om 08:58
Ja, maar jij bent jij. FV gaat daar anders mee om. Hoe moeilijk is het nou om dan te zeggen: “sorry, het is niet de bedoeling om je te provoceren, ik haal het weg of pas het aan”?redbulletje schreef: ↑16-08-2018 08:52Omdat ik echt niet vermoede dat FV hier van zou flippen. Het was gewoon een voorbeeld. Als iemand mij aanhaalt in andermans topic als voorbeeld dan word ik daar ook niet boos over en als 't topic me aanstaat ga ik er vrolijk mee forummen.

donderdag 16 augustus 2018 om 08:58

donderdag 16 augustus 2018 om 09:00
Blijf dan weg als het zo slecht gesteld is met de sfeer. Je gaat toch ook niet keer op keer naar een uitspanning waar de sfeer naar is?
Kortom; eens dat het gezanik is.
Honey, you should see me in a crown

donderdag 16 augustus 2018 om 09:00
Na haar ordinaire uitval tegen mij?Wilhetnietweten schreef: ↑16-08-2018 08:58Ja, maar jij bent jij. FV gaat daar anders mee om. Hoe moeilijk is het nou om dan te zeggen: “sorry, het is niet de bedoeling om je te provoceren, ik haal het weg of pas het aan”?

donderdag 16 augustus 2018 om 09:01
Ik heb niet inhoudelijk meegelezen in het topic van dit specifieke spektakel. Maar ze heeft voldoende andere spektakels om een mening te kunnen vormen over de algemene tendens bij haar spektakels. Dat is toch niet gek?

Dit dus!Lady*Voldemort schreef: ↑16-08-2018 08:58FV had ook gewoon kunnen vragen of RB haar post wilde verwijderen, in plaats van scheldend en tierend binnen te komen klossen. Ik zou in RB's geval tenminste ook niet meer zo geneigd zijn tot redelijkheid als die afgedwongen wordt middels ordinaire scheldpartijen en geschreeuw.

Hier ben ik het mee eens.
Ik schreef mee in dat topic, las de opmerking van RB en nam hem ter kennisgeving aan. Wist niet over wie het ging en heb daar verder ook niet bij stil gestaan. Net zo min als enig andere forummer er verder op inging. Toen reageerde FV, die voorheen niet meeschreef, heel boos en heftig en gelijk scheldend. Toen pas werd voor de meesten die meeschreven duidelijk dat de post van RB over haar ging. En toen pas werd het een drama. Veel mensen hebben ook gelijk aangegeven dat ze helemaal niet wisten dat het over FV ging.
Kijk, dat FV wist dat de post over haar ging en daar niet blij mee was, dat is haar goed recht. En dat ze wilde dat RB dat weghaalde ook. Dat kan ik best begrijpen.
Maar het drama en gedoe onstond echt door de manier waarop FV reageerde. Om nu RB als een soort boeman af te schilderen vind ik niet terecht.
Er wordt nu door sommige posters hier gesuggereerd dat het om FV pesten gaat, dat er een kliek is die het telkens op haar gemunt heeft. Voor mezelf kan ik zeggen dat ik niets tegen of voor FV heb. Kom haar zelden tegen en heb geen mening over haar forumgedrag. Dus mijn mening over dit geval heeft niets met "pesten" te maken.
anoniem_369988 wijzigde dit bericht op 16-08-2018 09:05
0.17% gewijzigd

donderdag 16 augustus 2018 om 09:03
donderdag 16 augustus 2018 om 09:05
FV heeft een eh... pittige communicatiestijl en een soms zeer uitgesproken eigen mening. Ze kan niets schrijven of - steeds dezelfde -mensen duiken er boven op. Het allerleukste schijnt te zijn om haar van racisme te beschuldigen. Dat heeft ze de laatste maanden geregeld - hier, op het modtopic en in verschillende topics - aangegeven. Geen wonder dat ze daar steeds driftiger van wordt.shifty schreef: ↑16-08-2018 08:49Ik heb het hele gebeuren over dit FV-spektakel niet meegekregen, dus ik kan er inhoudelijk niet iets van vinden.
Jij ziet 1 spektakeldingetje, maar hebt dan geen weet van wat er allemaal aan vooraf gegaan is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 16 augustus 2018 om 09:06
Natuurlijk, FV’s reactie verdient ook zeker niet de schoonheidsprijs. En daarvoor is ze dan ook geband. Maar haar tirade begon pas echt na de opmerking van RedBull ‘dat FV het nu zelf bekend maakt dat het om haar gaat’. Als RB toen had gezegd ‘sorry, was niet de bedoeling om te provoceren, ik haal het wel weg’, was er waarschijnlijk niks aan de hand geweest.Lady*Voldemort schreef: ↑16-08-2018 08:58FV had ook gewoon kunnen vragen of RB haar post wilde verwijderen, in plaats van scheldend en tierend binnen te komen klossen. Ik zou in RB's geval tenminste ook niet meer zo geneigd zijn tot redelijkheid als die afgedwongen wordt middels ordinaire scheldpartijen en geschreeuw.
donderdag 16 augustus 2018 om 09:06
Ja, eigenlijk wel. Want zoals je hier al ziet verschillen de meningen over de kip en het ei. Jij concludeert naar aanleiding van andere kwesties dat 'het nu ook wel weer zo gelopen zal zijn'. Lijkt me niet fair.
Het is de stemmingmakerij die hier wel vaker voorkomt.
Such fun!1
donderdag 16 augustus 2018 om 09:07
NiceLucifer2018 schreef: ↑16-08-2018 09:03RB, niet iedereen denkt en voelt hetzelfde als jij. Je kan best eens sorry zeggen als je iets doet wat niet zo netjes is.
En FV gaat als een dolle stier, op elk topic waar ze verschijnt, te keer.
Vind beiden evenveel schuld aan irritant forummen.
Judge Lucifer heeft gesproken.![]()

En eens.
There is always something happening, and it's usually right now
donderdag 16 augustus 2018 om 09:08
Lucifer2018 schreef: ↑16-08-2018 09:03RB, niet iedereen denkt en voelt hetzelfde als jij. Je kan best eens sorry zeggen als je iets doet wat niet zo netjes is.
Ik ga met je mee hoor!
Such fun!1

donderdag 16 augustus 2018 om 09:10
Wilhetnietweten schreef: ↑16-08-2018 09:06Natuurlijk, FV’s reactie verdient ook zeker niet de schoonheidsprijs. En daarvoor is ze dan ook geband. Maar haar tirade begon pas echt na de opmerking van RedBull ‘dat FV het nu zelf bekend maakt dat het om haar gaat’. Als RB toen had gezegd ‘sorry, was niet de bedoeling om te provoceren, ik haal het wel weg’, was er waarschijnlijk niks aan de hand geweest.
Dit klopt niet. De eerste reactie van FV was gelijk tieren en schelden. Die is ook terecht door de mods verwijderd. De reactie van RB op die post van FV was "ik hield het anoniem, nu maak je jezelf bekend"
anoniem_369988 wijzigde dit bericht op 16-08-2018 09:12
1.52% gewijzigd

donderdag 16 augustus 2018 om 09:11
Sorry zeggen wil ik best doen, maar niet tegen iemand die me op zo'n manier benadert.Lucifer2018 schreef: ↑16-08-2018 09:03RB, niet iedereen denkt en voelt hetzelfde als jij. Je kan best eens sorry zeggen als je iets doet wat niet zo netjes is.