Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
blijfgewoonbianca schreef:
16-08-2018 09:37
Het was ook het verdraaien van, he.
Neem nou jouw voorbeeld.
Het wordt alweer heel anders als ik zou zeggen “ ja, blablabla, autistische moeders kunnen geen kinderen opvoeden . Hier op het forum is er ook zo een en met die kinderen, nou, daar gaat het heel erg slecht mee “ .
Dat maakt het alweer heel anders.
Dan ga ik heel erg voorbij aan bepaalde zaken en ik geef er een eigen twist aan om mijn mening kracht bij te zetten.
Ah ja, dan zou het idd anders zijn.
Al zou ik dan wrsch nog steeds niet gaan schelden, maar ik garandeer niks.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
16-08-2018 09:32
Privé situaties? Het is hier uitgebreid op het forum besproken, dus dan is er weinig privé meer aan.

Beetje alsof ik over de rooie ga wanneer er iemand meldt dat er een forumster is met twee autistische zoons waarmee het allemaal niet zo vlekkeloos verloopt.
Toch raar als ik dan ineens bang ben voor herkenbaarheid?
precies. Dus rb weet dat het gevoelig ligt. Het is ook tegen de huisregels dat je informatie uit andere topics gebruikt een nieuwe topic
16-08-2018 09:45
Als iemand zeven stappen overslaat in zo’n verhaal en er een totaal eigen draai aangeeft, dan blijft de uitkomst misschien nog wel gelijk, maar ben je absoluut niet blij dat de hele wereld die eigen draai te lezen krijgt.

Daar ben ik het mee eens dus, dat het niet leuk is. Maar er worden her en der weer zulke grote woorden aan gehangen, waardoor de aandacht er alleen maar meer op gevestigd wordt. En da’s weer koren op de molen van vreemde mensen.
Star² schreef:
16-08-2018 09:46
Nee. Of RB wist dat FV zou happen.
nee, als ik iemand zou willen provoceren doe ik dat wel in 'n discussie die ik met die persoon heb, niet in 'n random topic waarvan ik niet verwacht dat diegene daar toevallig ook op zou kunnen duiken
16-08-2018 09:45
Als iemand zeven stappen overslaat in zo’n verhaal en er een totaal eigen draai aangeeft, dan blijft de uitkomst misschien nog wel gelijk, maar ben je absoluut niet blij dat de hele wereld die eigen draai te lezen krijgt.
Wat een overdijving. Rb schreef geloof ik 1 of hooguit 2 korte zinnen over ‘die forummer’. Verder helemaal niets. Het word nu neergezet alsof ze hele verhalen uit haar duim gezogen heeft.
Overigens weet ik niet of FV de waarheid spreekt wanneer ze zegt dat het verdraaid is. Ze liegt nogal vaak, zoals dat ze door anderen (IRL) is herkend op basis van die 2 zinnen.
Loullah schreef:
16-08-2018 09:34
Op napraat komen regelematig de nicks voor van pejeka, iris en zelfs redbull. Who cares niemand maakt er een issue van, daar is napraat voor toch.
Waarom moeten we FV met fluwelen handschoentjes aanpakken. Houden jullie toch op met die BS dat mensen haar niet mogen noemen en dat alles op verzoek van haar gewist moet worden want anders is het pesten en weet ik het allemaal.
Het gebeurde niet in napraat dat is 1.
S-Meds schreef:
16-08-2018 09:47
ik zie het niet als algemeen voorbeeld als wordt gesteld: zo is er een forummer die....
Maar voor het gros van de forummers nog steeds niet duidelijk wélke forummer dan, tot er op de één of andere manier nadruk aan gegeven wordt.
Ik wist het echt niet, tot ze daar dus zelf iets over zei.
There is always something happening, and it's usually right now
redbulletje schreef:
16-08-2018 09:49
nee, als ik iemand zou willen provoceren doe ik dat wel in 'n discussie die ik met die persoon heb, niet in 'n random topic waarvan ik niet verwacht dat diegene daar toevallig ook op zou kunnen duiken

Precies.
Loullah schreef:
16-08-2018 09:49
Wat een overdijving. Rb schreef geloof ik 1 of hooguit 2 korte zinnen over ‘die forummer’. Verder helemaal niets. Het word nu neergezet alsof ze hele verhalen uit haar duim gezogen heeft.
Overigens weet ik niet of FV de waarheid spreekt wanneer ze zegt dat het verdraaid is. Ze liegt nogal vaak, zoals dat ze door anderen (IRL) is herkend op basis van die 2 zinnen.
Hoe weet jij nou dat ze liegt ? Wat een grove beschuldiging, zeg. Bah.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Star² schreef:
16-08-2018 09:46
Nee. Of RB wist dat FV zou happen.
Natuurlijk. Dit gebeurde recentelijk namelijk ook al een keer toen ging het over het uiterlijk van het kind van fv in een ander topic. Dus als je op zoek bent naar gedoe dan moet je bij FV op de tenen staan. Dat weet RB heel goed. Vandaar haar permaban onder een andere accounr
S-Meds schreef:
16-08-2018 09:48
precies. Dus rb weet dat het gevoelig ligt. Het is ook tegen de huisregels dat je informatie uit andere topics gebruikt een nieuwe topic
Het was geen quote, het was zonder naamsvermelding. Het ging gewoon over iets wat ik hier heb gelezen en dat was toevallig een voorbeeld wat ze zelf te pas en te onpas hier verspreidt want haar originele topic had ik nooit gelezen. Waarom heeft ze dat niet offline laten halen als ze zo bang is voor stalking?
Als de redactie van Viva haar topic interessant vindt zou het ook zomaar in 'lees ook' gebruikt kunnen worden. Daar geef je volgens de huisregels toestemming voor als je je hier aanmeldt, want alles wat je hier post wordt eigendom van Sanoma.
S-Meds schreef:
16-08-2018 09:50
Het gebeurde niet in napraat dat is 1.
We zitten toch op napraat? Hier worden de nicks van bepaalde forummers regelmatig genoemd en bekritiseerd die niet of nauwelijks in dit topic posten.
Grobbekuiken_ schreef:
16-08-2018 09:51
Maar voor het gros van de forummers nog steeds niet duidelijk wélke forummer dan, tot er op de één of andere manier nadruk aan gegeven wordt.
Ik wist het echt niet, tot ze daar dus zelf iets over zei.
Nee zo lijkt het heel onschuldig maar dat is het niet
S-Meds schreef:
16-08-2018 09:52
Natuurlijk. Dit gebeurde recentelijk namelijk ook al een keer toen ging het over het uiterlijk van het kind van fv in een ander topic. Dus als je op zoek bent naar gedoe dan moet je bij FV op de tenen staan. Dat weet RB heel goed. Vandaar haar permaban onder een andere accounr

Nou en dat vind ik dus niet zo natuurlijk. Lucky shot dat FV op dat moment online zou zijn en dat topic interessant genoeg zou vinden om te openen.
Loullah schreef:
16-08-2018 09:53
We zitten toch op napraat? Hier worden de nicks van bepaalde forummers regelmatig genoemd en bekritiseerd die niet of nauwelijks in dit topic posten.
Doe niet zo onnozel het voorbeeld waar het over gaat gebeurde niet op napraat maar in een topic over kinderen. een topic waarvan je je kan afvragen wat iemand die niks met kinderen heeft daar te zoeken heeft. Behalve rellen.
Hoe weet jij nou dat ze liegt ? Wat een grove beschuldiging, zeg. Bah.
.
anoniem_372239 wijzigde dit bericht op 16-08-2018 10:48
Reden: Laat maat he
27.70% gewijzigd
S-Meds schreef:
Pertinente onzin. Ik was helemaal niet bij andere rellen met FV betrokken. En de perma voor elninjoo is gegeven omdat ik onder dat account hier kwam vertellen dat ik 'n tijdelijke ban had voor 'n grapje. Dat was bij 'n onbekende TO in 't topic.
redbulletje schreef:
Het was geen quote, het was zonder naamsvermelding. Het ging gewoon over iets wat ik hier heb gelezen en dat was toevallig een voorbeeld wat ze zelf te pas en te onpas hier verspreidt want haar originele topic had ik nooit gelezen. Waarom heeft ze dat niet offline laten halen als ze zo bang is voor stalking?
Als de redactie van Viva haar topic interessant vindt zou het ook zomaar in 'lees ook' gebruikt kunnen worden. Daar geef je volgens de huisregels toestemming voor als je je hier aanmeldt, want alles wat je hier post wordt eigendom van Sanoma.
Je verdraaide het. Zal je wel weer eens niets aan kunnen doen, maar het was wel zo.
Star² schreef:
16-08-2018 09:54
Nou en dat vind ik dus niet zo natuurlijk. Lucky shot dat FV op dat moment online zou zijn en dat topic interessant genoeg zou vinden om te openen.
Zo groot is het forum niet bovendien wordt er amper gereageerd de kans dat zij het zou zien was redelijk. Als het zelf niet zou zien zouden anderen haar er nog op kunnen wijzen
redbulletje schreef:
16-08-2018 09:55
Pertinente onzin. Ik was helemaal niet bij andere rellen met FV betrokken. En de perma voor elninjoo is gegeven omdat ik onder dat account hier kwam vertellen dat ik 'n tijdelijke ban had voor 'n grapje. Dat was bij 'n onbekende TO in 't topic.
Dat is niet het verhaal van je perma en dat weet je best. Er was iets met racisme
Loullah schreef:
Omdat ze vaker liegt. En nee, ik geloof er geen reet van dat ze door anderen is herkend IRL notabene. Weer een leugen.
Hoe kan jij nou weten dat iemand liegt? Wat is dit nou weer voor rare beschuldiging?
Loullah schreef:
Omdat ze vaker liegt.

En dat voel jij aan je water, of aan je eksterogen
?

En nee, ik geloof er geen reet van dat ze door anderen is herkend IRL notabene. Weer een leugen.
Bah. Misselijk dit. Echt naar.
Loullah schreef:
Omdat ze vaker liegt. En nee, ik geloof er geen reet van dat ze door anderen is herkend IRL notabene. Weer een leugen.
onder een nieuwe account. Dapper
Star² schreef:
16-08-2018 09:54
Of mensen die haar er ook in hetkenden hadden het door kunnen spelen. “ RB heeft het over jou; ga even kijken “ .
S-Meds schreef:
16-08-2018 09:58
Dat is niet het verhaal van je perma en dat weet je best. Er was iets met racisme
Nee, dat is pertinent niet waar. Als je onder een ban terugkeert onder een andere nick krijgt die nick een perma. Mijn nick elninjoo is dus door terugkeer tijdens 'n 24/48-uurs ban van redbull gesneuveld. De ban onder redbull ging over 'n grapje over de pil gaan slikken als je sneller zwanger wil worden omdat iedereen op dit forum door de pil heen zwanger raakt. De betreffende TO had geen humor en de mod van dienst ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven