Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 16 augustus 2018 om 11:49
Ze schreef “geniepig vind ik je”. Dat is wel degelijk op de man.
Probeer tenminste je objectiviteit te behouden ook al vind je mij mss ook niet aangenaam.
Anyways, het boeit me verder niet die opmerking. Ik wilde slecht een statement maken. Ik slaap er verder geen nachtje minder om.

donderdag 16 augustus 2018 om 11:51
Loullah schreef: ↑16-08-2018 11:49Ze schreef “geniepig vind ik je”. Dat is wel degelijk op de man.
Probeer tenminste je objectiviteit te behouden ook al vind je mij mss ook niet aangenaam.
Anyways, het boeit me verder niet die opmerking. Ik wilde slecht een statement maken. Ik slaap er verder geen nachtje minder om.![]()
Misschien kan je nog even turven hoe vaak je zelf op de man bent geweest in de afgelopen uren? Gewoon, voor de stats.
Such fun!1

donderdag 16 augustus 2018 om 11:51
ze vertelt slechs haar mening. En die deel ikLoullah schreef: ↑16-08-2018 11:49Ze schreef “geniepig vind ik je”. Dat is wel degelijk op de man.
Anyways, het boeit me verder niet die opmerking. Ik wilde slecht een statement maken. Ik slaap er verder geen nachtje minder om.![]()

donderdag 16 augustus 2018 om 11:56
Nou inderdaad zeg.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 16 augustus 2018 om 11:59
donderdag 16 augustus 2018 om 12:00
Ik ook

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 16 augustus 2018 om 12:14
Niet echt. Dat is schelden. "op de man" is een argumentatie-fout waar een argument wordt bestreden zonder inhoudelijk tegen-argument maar met een diskwalificatie van de andere partij.
Strikt genomen wordt op dit forum de term "op de man" onjuist gebruikt voor alles wat in de richting zit van een feit of een mening over een persoon dat/die niet fijn, niet aardig, niet beleefd of niet gezellig is.
Zo kan je zeggen "dit is mijn mening over jou, en die mag ik hebben", maar de mods bepalen met enige regelmaat dat je die mening niet mag uiten. Wegens niet aardig. En dat gaat dan onder de term "op de man"
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
donderdag 16 augustus 2018 om 12:15
De desbetreffende forummer reageert al tijden extreem. Niks nieuws onder de zon.
donderdag 16 augustus 2018 om 12:16
Wilhetnietweten schreef: ↑16-08-2018 09:24Je hebt gelijk. Maar wat mij vooral triggerde om te reageren, was het natrappen wat sommigen doen, terwijl diegene zich niet kan verweren. Dat vind ik gewoon gemeen. Verder ben ik het met je eens dat het eigenlijk (net als bijna altijd) nergens over gaat. Het blijft toch een welles nietus verhaal en altijd naar een ander wijzen.
Dus voordat er op de napraat ergens over nagepraat wordt moet er eerst onderzoek gedaan worden of de persoon/personen die in een topic hebben gereageerd/uit hun panty zijn geschoten geen ban hebben, op anoniem zijn gegaan of op een eiland zonder internet zitten?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 16 augustus 2018 om 12:18
donderdag 16 augustus 2018 om 12:20
donderdag 16 augustus 2018 om 12:20
Op die manier lijkt het alsof je dingen uit de eerste hand hebt en dus precies weet hoe en wat. Als het dan ook nog eens niet klopt is dat dubbel vervelend.MarindaH schreef: ↑16-08-2018 11:35O nee hoor. Het bedoelde stuk begon met 'ik ken een forummer die', en toen volgden er 7, 8 regels. Uit hoeveel zinnen die regels bestonden weet ik niet exact meer, maar meer dan de 'twee korte zinnen' waar die Loull mee schermt, want daar vul je niet zo'n lap tekst mee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

donderdag 16 augustus 2018 om 12:21
Wat was er precies humor ? Doe even een quoteje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

donderdag 16 augustus 2018 om 12:22
Dus jij was 1 van die vele ‘anderen’ die FV herkend had uit dat “verdraaide” post van RB?blijfgewoonbianca schreef: ↑16-08-2018 12:18Ik de meeste dingen wel. En dan zal ik haar ook ( eerder ) herkennen dan iemand die niet zo lang forumt.