zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
@lillith Gefeliciteerd super voor!!!!

@nero:Jazeker zitten we met sommige dingen op 1 lijn.

Ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn net als jij bang dat het kan beinvloeden

En ik zie wel wanneer het komt en stiekem hoop ik zo snel mogelijk hahaha.
Gefeliciteerd, Lilith75!!!

Gr,

Gorgi
quote:Lily79 schreef op 11 maart 2009 @ 16:51:

[...]

En volgens de lijst ben jij de volgende Barbientje !! En, al iets te voelen ??

nou lily volgens mij kan ik elk moment ongesteld worden, zo voelt het wel helaas, maar goed dan ga ik door voor de volgende ronde!

groetjes
Hoe is het met Gorgi??
Ja, ben ook benieuwd naar Gorgi! En ik duim natuurlijk hard voor barbientje! :D

Wat grappig dat er bij jullie in de omgeving ook zoveel mensen 'ineens' zwanger lijken te worden. Ik heb als ik op straat loop ook al het idee dat ik alleen maar zwangere vrouwen en babies zie. Maarja... Ik kan me van een aantal jaren geleden nog wel wat herinneren: Ik was toen net met rijles begonnen en zei toen tegen mijn moeder dat het me opviel dat er zo ontzettend veel leswagens op de weg waren. Mijn moeder zei: Ach, dat komt omdat je er nu ineens op let. Valt het jou ook niet op dat er zoveel zwangere vrouwen zijn? (ik was 19 he... ) Dus ik antwoord ontkennend. Nou, zei mijn moeder, moet je maar eens opletten als je zelf zwanger bent. Dan zie je ineens alleen maar zwangere vrouwen!

Nu ik het zo opschrijf vind ik het wel grappig, want al ben ik nog niet zwanger, ik ben er wel mee bezig en kennelijk klopt het gewoon. Hoewel het zwanger worden bij vriendinnen natuurlijk gewoon een beetje aan de leeftijd en levensfase ligt!

Het gedoe met mijn vriend is inderdaad heel erg balen. Voor hem is het inderdaad een heel zwaar onderwerp. Het is ook een grote beslissing, maar volgens mij kijk ik er gewoon veel emotioneler tegen aan, en ziet hij alleen maar hoeveel zijn leven zal veranderen. En niet dat hij nu veel de deur uit is om dingen met vrienden te doen... Nee... Meneer zit altijd thuis en heeft geen hobby's. (behalve mij en zijn werk )

Hij vindt het zelf echt vreselijk dat ie zo doet, omdat ie ziet dat hij mij er veel verdriet mee doet. En dat wil hij absoluut niet! Hij zegt ook iedere keer dat ie het eigenlijk niet moet zeggen omdat ik er dan ongelukkig van word en dat wil hij dus niet.

Maarja, ik ben alleen maar bang dat ie dan zegt dat we er voor gaan terwijl hij het eigenlijk niet wil en het alleen maar doet omdat ik anders zo zielig ben.

We kunnen er gelukkig wel goed over praten. Maar toch... Hij heeft er eigenlijk al die tijd al moeilijk over gedaan (ik schreef ook altijd op het topic 'ik wil kinderen maar mijn vriend (nog) niet') en na het vergeten van de pil in december had ik toch echt het idee dat ie het erg graag wilde en dat ie dat ook meende. Dat laatste weet ik ook wel zeker, en gisteren zei hij ook heel duidelijk: volgend jaar hebben we een kindje, dat weet ik zeker.

Hij wil wel, en ook heel graag, maar op de een of andere manier houd iets hem tegen ofzo...

Als verduidelijking: hij is best lang vrijgezel geweest. Heeft lang een vriendin gehad en was daarna een jaar of 8 vrijgezel. Hij had op een gegeven moment het idee dat het allemaal toch niet meer goed zou komen. Dus eigenlijk was ie ontzettend verrast dat ik 1. hem leuk vond, 2. met hem samen wilde gaan wonen, 3. een kind met hem wil. (overigens niet tegelijk he... chronologische volgorde).

Daarnaast hebben zijn ouders altijd de 'als we kinderen krijgen is ons leven over' toegepast, en zo heeft hij ook lange tijd gedacht. Want dat vertelde zijn vader hem ook, dat dat zo was. Gelukkig hebben we vrienden die echt alles doen met hun kind. Wielrennen bijvoorbeeld... Ze hebben een fietskar, daar gaat ie in de maxi cosi in en dan achter de racefiets. Ideaal! Dus langzamerhand begint ie wel in te zien dat zijn vader ongelijk had. Is moeilijk voor een man geloof ik...

Nou ja, ik praat weer het hele forum vol. Punt is wel duidelijk denk ik. Ik geloof wel dat ie in mei er echt voor wil gaan, maar ik durf er gewoon nog even niet blij om te zijn.

En nu bedtijd! Welterusten allemaal!
Aaaah... Wat een lange...
quote:barbientje schreef op 11 maart 2009 @ 16:39:

he lilith gefeliciteerd, dat heb je snel gedaan zeg.

maar ja oefening baart kunst zeg maar!

geniet ervan!Whahahahaa baart kunst leuke woordspeling!!!
Ik had net een lel van een bericht maar is nu foetsie..ik ga vanavond wel op nieuw want moet nu douchen aankleden en aan het werk.....verder alles goed hier....
goedemorgen!

Lilith ben net te laat voor ons bakkie zie ik! Helaas!

Ben benieuwd hoe het met je is en hoe je hebt geslapen :-)
quote:barbientje schreef op 11 maart 2009 @ 20:09:

[...]

nou lily volgens mij kan ik elk moment ongesteld worden, zo voelt het wel helaas, maar goed dan ga ik door voor de volgende ronde!

groetjesHier ook...Loop al 2 weken overtuigd dat het deze maand wel eens gelukt zou kunnen zijn tot gisterenavond. Ben krampen beginnen krijgen zoals ik regelmatig heb enkele dagen voor mijn menstruatie dus ook ik zal naar de volgende ronde mogen doorschuiven
Goedemorgen allemaal!!

@Karan: Conclusie: mannen zijn er pas klaar voor op het moment dat het kindje er is! Ik zie het aan een aantal vrienden van ons: hij wilde het altijd wel niet wel niet wel niet, ja toch wel en als het dan zover was, dan weer niet, maar als het kindje er dan was, dan was het echt de gelukkigste papa op de hele wereld! Volgens mij zijn alle mannen zo!!!

En Barbientje en Lily?? Hoe is het?

Werk thuis vandaag, dus kan regelmatig checken

Doeiiiiiiiiiii
quote:Maris1978 schreef op 12 maart 2009 @ 08:22:

Goedemorgen allemaal!!

@Karan: Conclusie: mannen zijn er pas klaar voor op het moment dat het kindje er is! Ik zie het aan een aantal vrienden van ons: hij wilde het altijd wel niet wel niet wel niet, ja toch wel en als het dan zover was, dan weer niet, maar als het kindje er dan was, dan was het echt de gelukkigste papa op de hele wereld! Volgens mij zijn alle mannen zo!!!

En Barbientje en Lily?? Hoe is het?

Werk thuis vandaag, dus kan regelmatig checken

Doeiiiiiiiiiii

Heb ook dezelfde gedachte dan bijna alle mannen zo zijn ! De mijne vond ook altijd excuses om het uit te stellen maar redenen zijn er altijd. En zoals Maris zegt...eens de baby geboren is smelten ze en vragen ze zich af waarom ze zo moeilijk deden :-)

Maar jullie kunen blijkbaar heel goed praten met elkaar en dat is heel belangrijk ! jullie komen er zeker en vast.

Maris, alles goed met mij ! dank je. Mijn NOD is normaal volgende donderdag pas (gerekend op 33 dagen) maar soms is het 28/40/35... dus is het nog afwachten maar begin zo'n menstruatie pijn te krijgen dus vrees ik een beetje. We zien wel :-)

Dan de bevalling... Ik zou het onmiddellijk opnieuw doen en opnieuw, opnieuw... Ik ben 2x bevallen in een uiters rap tempo dat ik er zelf naar uitkijk maar als ik soms verhalen hoor van andere.. Maar uiteindelijk zeggen ze allemaal hetzelfde op het einde. Eens de baby geboren is wordt die lange, pijnlijke,... bevalling vergeten. Op de moment zelf is het afzien en op de tanden bijten maar ik ben zo blij dat ik een vrouw ben dat wij dat mogen meemaken want het is zo mooi (persoonlijke mening hé)
Jeetje vervelend Lily dat je cyclus zo onregelmatig is! Kun je nooit goed checken wanneer je het vruchtbaarst bent, dus dat is automatisch veel sexen dan

Mijn laatste cyclus telde 31 dagen, hoop dat dat ook zo blijft, want heb al zitten rekenen dan ben ik niet ongesteld als we een weekendje weggaan en op vakantie gaan in oktober
haaj meiden, hoe is het met iedereen

ik mis arucamba waar bn jij ?????????

en lillith fijn dat alles ok is !!!!

ik kan zelf niet wachten tot de 21e hahahaaha vind het weer ernstig spannend !!!!

aan de ene kant denk ik volgens mij is het gelukt en aan de andere kant denk ik waarom zou het gelukt zijn de vorige keer ging ook mis dus volgens mij gaat het nooit lukken en als het al lukt zal het nooit goed gaan stom he
Hoi je mag mij er ook op zetten!

Maaike,29 jaar gestopt met de pil oktober 2008,

en we gaan voor ons eerst kindje,

Ik vind het allemaal erg spannend!

Succes allemaal!

groetjes!
Een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd!
Huh?

De tijd staat ergens anders.

het is rustig hier!

Iemand nog iets gezelligs te melden?
haha ik ben er wel maar iets gezelligs te melden heb ii niet hahaha
Nou toch gezellig dat je er bent haha
Same here, kijk ook wel eens even, maar niets bijzonders te melden. Alleen dat ik niet kan wachten tot volgende week donderdag!!!
en ik kan niet wachten tot ik een positieve test in handen heb hahaha
hmm...ik wil ook een positieve test!! jaaaaa!
was het maar zo'n feest!!

maar dan ook:

Je zou bijna denken dat ik me verveel
het duurt allemaal veelste lang, volgens mij gaat dit mij nooit meer lukken
quote:Lily79 schreef op 12 maart 2009 @ 08:07:

[...]

Hier ook...Loop al 2 weken overtuigd dat het deze maand wel eens gelukt zou kunnen zijn tot gisterenavond. Ben krampen beginnen krijgen zoals ik regelmatig heb enkele dagen voor mijn menstruatie dus ook ik zal naar de volgende ronde mogen doorschuiven

he lily ja das wel balen hier ook krijg steeds meer krampen, probeer ze weg te denken haha, maar denk dat het morgen wel zo ver is. Daar doe je helaas niets aan, maar is toch wel weer een beetje teleurstelling. soms denk ik wel eens dit gaat nooit lukken, maar goed ben pas vanaf januari er echt mee bezig, sinds ept gestopt met de pil, maar daarna geopereerd etc en lange herstelperiode dus was er toen nog niet echt mee bezig. Merk wel dat de pil nu echt begint uit te werken, eerder nog erg veel last van. Maar goed ik blijf hoop houden maar weer. zie dat jij voor de derde gaat dus denk dat jij jouw lichaam wat signalen betreft wel goed kent, maar blijf stiekem voor je duimen toch nog een beetje!

hoe is het met de rest van de meiden?

@anoniempje: houd hoop!!! komt vast wel goed, maar ik snap wat je bedoeld,

groetjes
Even een vraag, ben niet slim geweest (weeral). Ik ben zondagavond mijn pil vergeten, het was mijn 4de pil van een nieuwe strip, dus het was de eerste week, dan weet k dat er een verhoogd risico is. We hebben zondagavond sex gehad, nu twijfel ik of ik zwanger ben. Aan de ene kant, jeuj natuurlijk, aan de andere kant, ik weet niet hoe vriendlief gaat reageren.. Is er iemand die hierop iets kan zeggen, of er een kans is of niet, of moet ik nog een aantal weken wachten..

edit: ik hoop dat er nog snel iemand reageert, anders reageer ik pas morgen, ga eerst gaan volleyballen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven