Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 16 augustus 2018 om 16:29
shifty schreef: ↑16-08-2018 16:23Ik vind wel dat er ontzettend krom geredeneerd wordt. Mods moeten beoordelen binnen de context, tenzij je dat niet uitkomt, dan moeten de regels ineens letterlijk worden genomen want anders is het weer niet eerlijk. Als mods dan ergens op reageren zullen ze het waarschijnlijk niet goed begrepen hebben als het je niet past en juist daadkrachtig hebben ingegrepen als het je wel past. Zeggen dat iemand liegt mag natuurlijk niet, maar aannemen dat iemand de waarheid niet zegt weer wel. Je intenties kan iemand natuurlijk niet weten, tenzij je natuurlijk zelf weet wat iemands intenties zijn, dan is het een ander verhaal. Schelden is natuurlijk not done, tenzij het een kutwijf is want dan benoem je natuurlijk gewoon de feiten.
Vervolgens wordt er bedacht dat een moeilijk persoon er zelf niks aan kan doen dat zoveel anderen haar zo moeilijk vinden. En ondanks dat je haar zelf ook moeilijk vind je toch dat anderen haar niet zo moeilijk moeten vinden omdat ze daardoor alleen maar nog moeilijker gaat doen. Het hele feest wordt vervolgens bekrachtigd door te stellen dat het logisch is dat iemand moeilijk doet als zo veel forummers er overheen buitelen om vervolgens met z'n allen over iemand heen te buitelen die het daar niet mee eens is. En uiteraard wordt het die persoon dan kwalijk genomen dat ze zo moeilijk doet.
Ik ben heel lief en als je het daar niet mee eens bent kan je een mep krijgen net zo lang tot je me lief vind. Ik vind partijdigheid volledig onacceptabel tenzij het om mijn partij gaat. Je mag best een andere mening hebben, als het maar mijn andere mening is.
Tja, vrouwen. Ik begrijp ze ook niet.
donderdag 16 augustus 2018 om 16:29
Hier ook.
There is always something happening, and it's usually right now

donderdag 16 augustus 2018 om 16:30
who cares. reageer er dan niet op.Pipistrello schreef: ↑16-08-2018 16:23En waarom geloof ik dat oprechte deel van jouw verhaal nou niet?![]()

donderdag 16 augustus 2018 om 16:30
Dat is oud. En daar moet je wel heen natuurlijk.Pipistrello schreef: ↑16-08-2018 16:20Lijkt me zalig! En dan mee naar De La Soul.
JA
Maar morgen groot feest omdat mijn moeder 100 wordt. (najaaah bijna 100 maar ivm herkenbaarheid enzo)

donderdag 16 augustus 2018 om 16:34
Zet maar in de OP!shifty schreef: ↑16-08-2018 16:23Ik vind wel dat er ontzettend krom geredeneerd wordt. Mods moeten beoordelen binnen de context, tenzij je dat niet uitkomt, dan moeten de regels ineens letterlijk worden genomen want anders is het weer niet eerlijk. Als mods dan ergens op reageren zullen ze het waarschijnlijk niet goed begrepen hebben als het je niet past en juist daadkrachtig hebben ingegrepen als het je wel past. Zeggen dat iemand liegt mag natuurlijk niet, maar aannemen dat iemand de waarheid niet zegt weer wel. Je intenties kan iemand natuurlijk niet weten, tenzij je natuurlijk zelf weet wat iemands intenties zijn, dan is het een ander verhaal. Schelden is natuurlijk not done, tenzij het een kutwijf is want dan benoem je natuurlijk gewoon de feiten.
Vervolgens wordt er bedacht dat een moeilijk persoon er zelf niks aan kan doen dat zoveel anderen haar zo moeilijk vinden. En ondanks dat je haar zelf ook moeilijk vind je toch dat anderen haar niet zo moeilijk moeten vinden omdat ze daardoor alleen maar nog moeilijker gaat doen. Het hele feest wordt vervolgens bekrachtigd door te stellen dat het logisch is dat iemand moeilijk doet als zo veel forummers er overheen buitelen om vervolgens met z'n allen over iemand heen te buitelen die het daar niet mee eens is. En uiteraard wordt het die persoon dan kwalijk genomen dat ze zo moeilijk doet.
Ik ben heel lief en als je het daar niet mee eens bent kan je een mep krijgen net zo lang tot je me lief vind. Ik vind partijdigheid volledig onacceptabel tenzij het om mijn partij gaat. Je mag best een andere mening hebben, als het maar mijn andere mening is.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

donderdag 16 augustus 2018 om 16:37
Amen!Anárion schreef: ↑16-08-2018 15:52Jij en oprecht?
En mensen die hun problemen hier op het forum zetten, hebben in het echt geen vrienden? Ik heb zat vrienden, maar in het verleden heb ik echt wel eens ergens mee gezeten waarvan ik eerst eens wilde horen hoe er hier over gedacht werd. Juist omdat je zoveel verschillende invalshoeken hebt hier. En ik heb vroeger ook wel eens harde reacties gehad (die achteraf best wel terecht waren), waar ik dan van schrok of boos om werd. Als je dan niet lekker in je vel zit dan kun je daar best wel eens emotioneel van worden. Allemaal best wel menselijk, maar dat is jou vreemd.
Ik vind het bijzonder hoe je hier als nieuweling komt binnendenderen en zulke woorden uit je strot krijgt en iedereen tegen je in het harnas jaagt.
Misschien moet je tegen jezelf in bescherming worden genomen en zou een forumverbod nog niet zo'n slecht idee zijn.
donderdag 16 augustus 2018 om 16:37

donderdag 16 augustus 2018 om 17:02
Wauw, dat weet je dan briljant te verbergen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 16 augustus 2018 om 17:05
donderdag 16 augustus 2018 om 17:08
Zo lekker! Ik eet alleen grotendeels vegetarisch, maar roti met die heerlijke kip mis ik wel een beetje. Moet eens kijken of er vegetarische varianten zijn.
Tjezus, wat vals