Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 11 maart 2009 om 20:17
Hey wat een rust hier!
Erykah zit je ook lekker onderuit?
Klinkt als heel gezellig met je leerlingen Indi!
Vleer heeft nu 3 potjes van de 3687 gewonnen...
MP...weet precies wat je bedoelt. Ik stond nog op Lexa en heb het gisteravond opgezegd...geen zin meer in!
Komt er nog wat leuks op tv vanavond??
Erykah zit je ook lekker onderuit?
Klinkt als heel gezellig met je leerlingen Indi!
Vleer heeft nu 3 potjes van de 3687 gewonnen...
MP...weet precies wat je bedoelt. Ik stond nog op Lexa en heb het gisteravond opgezegd...geen zin meer in!
Komt er nog wat leuks op tv vanavond??
woensdag 11 maart 2009 om 20:23
woensdag 11 maart 2009 om 20:29
Erykah: ik gooi het denk ik maar op lekker uiteten gaan hier in het dorp waar ik woon. Zit een best lekker tentje om te eten.
En ben ik gestopt met roken .. ja en nee.. Ik hou het prima vol , maar wanneer er iemand bij mij komt (waaronder vriendin) die rookt en ik wil het roken in mijn huis niet voor altijd verbieden.. Maar dan staat vriendin dus op balkon sigaretje te roken en dan kom ik alsnog gezellig bij haar staan.. Dusss had maar bedacht dat zij wil in mijn huis mag roken.. Met als gevolg dat ik af en toe een sigaretje met haar rook wanneer ze ff langs komt wippen savonds.. Overdat niet roken lukt prima , savonds ook maar wanneer vriendin er is ga ik overstag.. Maar goed van 200 sigaretten in 1 week naar 1 a 2 vind ik ook al super van mijzelf.. Ben alleen bang dat ik er op deze manier nooit helemaal vanaf kom ..
En ben ik gestopt met roken .. ja en nee.. Ik hou het prima vol , maar wanneer er iemand bij mij komt (waaronder vriendin) die rookt en ik wil het roken in mijn huis niet voor altijd verbieden.. Maar dan staat vriendin dus op balkon sigaretje te roken en dan kom ik alsnog gezellig bij haar staan.. Dusss had maar bedacht dat zij wil in mijn huis mag roken.. Met als gevolg dat ik af en toe een sigaretje met haar rook wanneer ze ff langs komt wippen savonds.. Overdat niet roken lukt prima , savonds ook maar wanneer vriendin er is ga ik overstag.. Maar goed van 200 sigaretten in 1 week naar 1 a 2 vind ik ook al super van mijzelf.. Ben alleen bang dat ik er op deze manier nooit helemaal vanaf kom ..
woensdag 11 maart 2009 om 20:32
ik lig ook lekker onderuit hier hoor! Was eigenlijk van plan om te werken, maar ging vanmiddag gewoon wazig zien ...beetje teveel gewerkt denk ik. Ga maar op tijd naar bed en morgen weer vroeg op.
Nog iets gehoord nog van badman Erykah? Gaat de GNO al vormen aannemen?
Wat zoek je precies Indi?? Ik ga maar een beetje voetbal kijken op tv geloof ik....
Nog iets gehoord nog van badman Erykah? Gaat de GNO al vormen aannemen?
Wat zoek je precies Indi?? Ik ga maar een beetje voetbal kijken op tv geloof ik....
woensdag 11 maart 2009 om 20:40
Verstandig dat je even rustig doet Appeltje...je hebt aardig wat uren gemaakt!!
Nee niets gehoord van Badman....ga ik ook niets meer van horen denk ik zo.
Indi...ik heb wel leuke vrijgezelle collega's. Hoe oud moet ie zijn?
Vleer kan me voorstellen dat je van die momenten hebt dat je zo"n zin hebt om te roken. Ik heb het soms ook weleens als ik bijv. een wijntje drink...en ik ben al meer dan jaar gestopt, kan je nagaan.
Nee niets gehoord van Badman....ga ik ook niets meer van horen denk ik zo.
Indi...ik heb wel leuke vrijgezelle collega's. Hoe oud moet ie zijn?
Vleer kan me voorstellen dat je van die momenten hebt dat je zo"n zin hebt om te roken. Ik heb het soms ook weleens als ik bijv. een wijntje drink...en ik ben al meer dan jaar gestopt, kan je nagaan.
woensdag 11 maart 2009 om 21:08
Soo.. berichtje getypt en hopla >> gewist. Natuurlijk....
WM: kan me voorstellen dat het moeilijk is;
Indi; nationale rekendagen.... maak je dan twee dagen lang alleen maar sommetjes of wordt er ook gesproken ed? Veel plezier in ieder geval!
(enne, sla je slag
Vleer; luister naar Q !
Erykah; hoest met jou?
Tien voor taal is lastig....
WM: kan me voorstellen dat het moeilijk is;
Indi; nationale rekendagen.... maak je dan twee dagen lang alleen maar sommetjes of wordt er ook gesproken ed? Veel plezier in ieder geval!
(enne, sla je slag
Vleer; luister naar Q !
Erykah; hoest met jou?
Tien voor taal is lastig....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.