Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 17 augustus 2018 om 19:10
Ik ook maar man man man wat komt er toch een hoop lelijks uit haar toetensbord rollen

vrijdag 17 augustus 2018 om 19:22
vrijdag 17 augustus 2018 om 19:27
Mijn eerste concert was Queen, in de Groenoordhallen in Leiden. Zo’n 40 jaar geleden..

Ik mocht met een tante en mijn oudere zus mee, was zelf nog te jong (al vraag ik me af of ze daar wat van zouden maken destijds).
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

vrijdag 17 augustus 2018 om 19:28
Jaloers.
Mijn eerste concert was Patrick Bruel op mijn 12e, in Ahoy.

vrijdag 17 augustus 2018 om 19:30
De mods vinden het blijkbaar een prima post en geen trol en normaal taalgebruik, want in het begin was het topic gestraft en net was het weer ‘open’, dus het stafje is verwijderd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

vrijdag 17 augustus 2018 om 19:31
Reuze grappig inderdaad. Aangezien die Hats vooral kinderlijk asociaal is, zinloos sadistisch gedrag vertoont en geen cijfers in haar naam heeft, terwijl jij duidelijk wel cijfers in je naam hebt.
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 17-08-2018 19:43
33.57% gewijzigd