December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Gehhehe, Mette, dan is Roxanne een slanke lange den bij jullie Nova (14,3 kilo bij 95,5 cm)

Ooh, A1mee:

Dat doet zeer!! Heb je al iets gevonden wat verlicht? Snap dat je nu niet even niet de vrolijkste is

Tinus:

Heeel fijn dat zowel het slapen als het wegbrengen beter gaat nu! En wat schattig is dat hè, dat dansen van de kids

Joni:

Poeh, das idd schrikken, gelukkig niets gebeurd verder

Enne, jaaaaaaa poets en ruim me eigen gék!! Desnoods schuif ik met een poetsdoek op mn kont langs de keukenkastjes (heb ik wel eens gedaan op t laatst bij Roxanne om 21:30 ´s avonds )

Leuke avatar foto trouwens!

Flodder:

Lekker geslapen?

En ja, in dat topic over corrigerende tik wordt door sommige een keer wat ´harder´ bij de arm pakken gezien als iets wat je écht totaal niet kan maken...

Moet zeggen dat ik me daar wel eens ´schuldig aan maak´ hoor.

Hoe zit dat eigenlijk met de rest van jullie?

Ik sla nooit, scheld nooit maar pak ze wel eens bij de arm en verhef mijn stem wel eens. Al hoeft dit gelukkig niet vaak.

Ohja,ook zoiets, ons mam had autopech; happerde als een gek en eenmaal thuis hij reed niet meer.

De garage had hem opgehaald, had de auto nagekeken, wat bleek nu, er zat diesel in ipv bezine..

Ons mam wist 100% zeker dat ze wel aan de goede pomp had gestaan.

Idd bij navraag bij het desbetreffende pompstation bleek dat er een chauffeur ´s nachts zn vrachtwagen met diesel in de verkeerde tank gelost had (in die van bezine ongelood)

Kosten worden gewoon vergoed.

Jooh! dat gaat een duur grapje worden! (al die klanten die de rekening van de garage op hun gaan verhalen)

De reparatie van ons mams auto was ruim 300 euro.

Tis wat.

Nou, ga nog heeeeel even snel aan de poets hoor

xx
A1mee

Lieverd, wat vevelend juist nu een borstontsteking! Zoals Joni al zei, Yahnoa veel aanleggen, of even zelf afkolven onder de hete douche (met de hand). Goed masseren richting de tepel, en heel veel drinken... Ik hoop dat je je snel beter voelt!

Tinus

pijn in mijn lies is wel beter dan gister maar nog wel gevoelig. Ja, Smurfin rekt zich lkker uit terwijl dat eigenlijk niet echt meer lukt in mijn lijf....nog even geduld maar....

Ben blij dat jullie lekker geslapen hebben, soms is vroeg eruit moeten dan helemaal niet zo erg, als je je complete nachtrust maar hebt kunnen pakken!

Ik ken het liedje niet, ga zo even googlen...

Lekker de verkeerde tandpasta, hahaha! Ja, wij hadden eerst ook de teletubbietandpasta, die is megazoet! We hebben na tube 2 die van Elmex geprobeerd, iets minder zoet en Joeri vind die ook lekker...

Nursie

zeker duur grapje van die fout van de vrachtwagenchauffeur! Garage zal het wel weer verhalen op de vrachtwagenchauffeur... Maar wel dom hoor van hem...

En jij met je schoonmaakdrang, kom anders hier even langs! Jij gek! Heb hier nog wel het een en ander te doen!

Mette

Leuk is dat om te horen dat je meissie het zo goed doet!

lekker wijffie hoor! Enneh, Joeri is in verhouding denk ik net zo zwaar en ook niet te dik dus ze passen goed bij elkaar!

En wat een doerak, de tandpasta pakken! Zoiets zou Joeri ook hebben kunnen doen, hij heeft die van elmex (tandpasta met de aap zoals hij het noemt) en die vindt ie ook heeeeerlijk, soms doe ik een beetje meer dan normaal op zijn tandenborstel, hoor je Joeri: Hmmm, lekker mama!

Joni

leuk dat de foto's weer geslaagd waren! Ken dat bedrijf wel, doen het hier in de buurt ook wel eens. We hebben dat toen met Joeri ook een keer gedaan...

Ja daarom loopje ook achter Boyd als je de trap op loopt, dan kun je ze opvangen met je benen! Wel schrikken als ze bijna vallen, al moet ik eerlijk zeggen dat we met Joeri best wel wat gewend zijn, die klimt en klautert overal op en af... laat mij ook behoorlijk vaak schrikken! En wat zijn meerdere poepluiers op een dag? Ook 5 tot 7? Vandaag heeft ie er alweer 4 gehad.....en volgens mij is hij nog niet klaar....

Ik hoop dat Smurfin echt iets minder vaak zal poepen, anders kom ik soms aan 10 tot 14 luiers op een dag! En Joeri wil niet poepen op het potje...plassen overigens ook niet...ook niet op de wc...

KletsmaYora

Joeri vraagt soms ook wel eens om een boterham ipv avondeten, maar die krijgt hij niet van ons. Maar kan me wel voorstellen dat je niet altijd een strijd wil maken van iets wat geen strijd hoeft te zijn...Leuke schoenen! En die foto in de regen, MET plu, leuk!!!

Yora is ook een lekkere boef dus....ben blij dat we hier bijna geen behang hebben!

Joeri gooit ook vaak iets weg als ik op hem af kom lopen terwijl hij iets in zijn handen heeft wat hij eigenlijk niet had mogen pakken...breekbare dingen staan ook buiten zijn handbereik over het algemeen....

Joeri krijgt hier ook wel eens een tik voor zijn billen, ik verhef mijn stem regelmatig (werkt alleen niet dus ik ga iets anders verzinnen) en bij de arm vastpakken moet soms wel, anders rent hij van me weg...

Mijn ouders hebben vandaag Joeri even meegenomen naar de Makro zodat ik even bij kon slapen. Heb heerlijk anderhalf uur kunnen pitten, lekker hoor... Het wordt nu allemaal wel wat zwaarder merk ik, *klaagmodus aan*

*Smurfin is niet ingedaald, ze ligt met haar hoofdje tegen de bovenkant mijn schaambotje aan waardoor ze nog best hoog ligt en wat mij niet echt ten goede komt... Gister naar de verloskundige geweest, als mijn vliezen breken voor ik weeen krijg moet ik vrijwel direct plat....en meteen bellen...

*Kan amper meer lopen, kan niet eens normaal boodschappen doen! (ben gister even met vriendlief meegelopen, winkel zit hier echt om de hoek, maar sjeeminee, wat een wandeling!)

*Poepen lukt amper, heb een heeeeel vol gevoel (gek hè? ) maar zit zelfs zo vol dat het pijn doet!

*Joeri is aan het doerakken, zo erg dat ik soms echt naar hem toe moet rennen wat niet echt lukt met zo'n lijf wat niet mee wil werken...

*Ik wil gewoon dat ze NU komt, ben het zat!

Zo...*klaagmodus uit*
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
en weer een heerlijk ruikende poepbroek.....
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Knor: Oh oh, wat een ellende hè, zwanger zijn! Je mag best even van je af klagen hoor. Zeker nu je al meer dan 40 weken bent is het gewoon heel erg zwaar met zo'n kleine peuter erbij.

Ik herken het van dat niet indalen. Manuel is ook niet ingedaald bij mij en ik heb altijd gedacht dat dat misschien de reden was waarom de vacuumpomp eraan te pas moest komen. Geen idee of dat er iets mee te maken had hoor. Ik vond het zo vervelend dat ik moest gaan liggen na het breken van de vliezen dat ik bijna de deur niet uit durfde.

Heb je al gegoogled? Lekker nummer hoor, moet je ff het refrein luisteren!

En jeetje wat een poepbroeken bij jullie. Zijn er kiezen in aantocht ofzo?

Nurse: Zo dan, das een behoorlijke prijzige fout van dat tankstation!! Ben benieuwd hoeveel mensen zelf zo handig zijn om het tankstation zelf te bellen ipv dat ze aan zichzelf twijfelen en zelf voor de kosten opdraaien.

Enne... ik verhef mijn stem wel hoor. En ook pak ik hem regelmatig bij zijn arm vast en dwing hem me aan te kijken (wat ie nog nooit heeft gedaan). Maar slaan heb ik nog nooit gedaan om eerder genoemde redenen.

Maar Manuel luistert voor geen meter!

Ik heb de offerte voor de schuttingen binnen. Nu nog even moed verzamelen om het met de buren te bespreken en meteen die feestjes ter sprake te brengen.
Nou Nurse, geen topic voor mij zie ik al.

Floortje heb ik volgens mij geen tik gegeven..........Timo wel. Toen hij de leeftijd had van Floortje denk. Hij zat ik een periode dat hij veel sloeg. Hij stond toen op de wasmachine dus op mijn hoogte en gaf me een pets in mijn gezicht. Uit reactie gaf ik hem een pets terug maar dan op zijn hand. Zal hem nooit in zijn gezicht slaan ofzo hoor !!!! Daarna sloeg hij alleen P nog maar :-)

Ach ja, dat is met bijten ook altijd de eeuwige discussie. Hoor je ook vaak dat je `moet' terug bijten. En heb idd een voorbeeld hier in de omgeving dat dat het enige was wat werkte. Gelukkig heb ik dat nooit mee gemaakt !!

En het wil ook niet zeggen dat ik voor slaan ben. Zeker niet. Maar ik zeg maar zo; ben net een mens.

A1mee; jeetje wat balen !! Voelt ie ook warm en is ie rood ?? Even goed leeg kolven kan helpen. Ben je al aan het afbouwen eigenlijk ??

Tinus; Pfff is wel vroeg ja. Maar wat je zegt, in elk geval 1 ruk slaap. Dat scheelt. Fijn dat het beter gaat met het kdv. Da's wel lekkerder weg gaan !!

Knor; Floortje was bij mij ook niet ingedaald maar deed dat teglijk met dat mijn vliezen braken. Ze nam echt ineens een duik naar beneden zo achter mijn schaambot langs joh !! En ik kon het merken aan het vruchtwater dat er heeel langzaam uit sijpelde ipv een plens.

Wel spannend hoor !!!!!

Mette; wat een meid !!!! Jeetje wat een verschillen zeg. Wat fijn dat het zo goed gaat met je meisje !! Heerlijk. Hoe gaat het verder met je moeder en shit wat was het ook al weer nichtje of neefje ???? En met jouw gezondheid ?? Voorlopig geen tapa's meer zeker :-)

Ik ga de 26e met mijn team eten vlak voor mijn verlof, tapa's. Heerlijk maar zal idd een beetje uitkijken met de knoflook zover dat gaat :-)

Ahhh die Floortje vanmorgen. Ik was met Timo bezig vraagt ze ineens uit het niks; mama lekker geslapen ???? Smelt !!
Ik verhef mijn stem ook als Boyd niet luistert. Alhoewel ik ook wel eens heb gelezen dat van een afstandje roepen: dat mag niet, dat het weinig effect heeft. En vaak doe ik mijn vingers onder zijn kin zodat hij mij moet aankijken en om te laten merken dat het serieus is dat ik boos ben.

Armpje pakken doe ik ook, maar niet hard knijpen ofzo.

We zijn nu bezig om Boyd aan tafel "stil" te laten zitten. Hij zit altijd zo te klooien op zijn stoel en staat steeds op of gaat op zijn knieen zitten. Ik wil dat hij netjes op zijn billen blijft zitten. Vanavond luisterde hij dus niet, en werd op de gang gezet. Wij hebben en haldeur met glas en gaat meneer stiekum steeds om het hoekje kijken of wij het zien. Tja, dan is boos blijven toch wel moeilijk. Maar het heeft wel geholpen, want daarna bleef hij een stuk beter stilzitten.

Oja, de babyfoon is binnen. Hij doet het (hehe). Maar het bereik buiten is niet zo heel ver. Door de huizen is het snel over. Maar voor in de tuin en bij de voordeur is het prima.

Boyd gaat vrijdag tm zondag bij opa oma logeren. Ik wil dan proberen of ik Eize van de nachtvoeding kan krijgen door hem te laten huilen. Net zoals ik bij Boyd heb gedaan. 10 minuten huilen, troosten, 15 minuten huilen, troosten enz enz. Als het dan gebroken nachten zijn (vast wel) dan kan ik in ieder geval overdag wat bijslapen en hoef ik niet voor Boyd op te staan.

Ik hoop dat het gaat lukken met Eize, maar als het een drama wordt en hij hysterisch blijft huilen, dan probeer ik het later nog wel een keer.

Oeh, ik ben een beetje verslaafd aan een spelletje op internet.

www.spele.nl en dan het onderwerp Verzorging. Dan kan je een KDV runnen met babys. Leuk Leuk. (en weg ben ik nu, spelen!)

Nurse

Nou ik zie de nieuwe foto niet hoor. Zie nog steeds het bordje met Boyd erop. Heb al een keer uitgelogd, maar helaas.

Knor

Ik geloof dat Boyd 2 poepluiers per dag had als baby, maar dan ook vaak tot de randjes gevuld. Nu is het gewoon 1x per dag, soms 2x en soms ook gewoon een dag niet.

Ik merk nu wel met 2 kinderen en luiers dat de zwarte vuilnisbak heel snel vol is. We moeten zelfs vaak genoeg wat bij de buren erbij gooien op de ophaaldag.(woont alleen, dus nooit vol).

Boyd is niet zo'n doerak die overal opklautert. Wel springen op de bank af en toe, maar dat verbieden we meteen.
Justin is nog ziek, overdag lijkt het steeds wel vooruit te gaan, maar 's avons eindigt hij toch weer tegen de 40 koorts op de bank..

Nurse, heb je de tentensite nog gevonden?

Ik wil nog wel eens tegen ze uitvallen en even vast pakken.

Jeetje wat een gedoe zeg met de auto van je moeder!

Loewyz, hoe is het gegaan vandaag??

Tinus, is Manuel al weer een beetje opgeknapt?

Fijn dat hij eindelijk wat makkelijker naar het kdv gaat!

Succes met het gesprek met de buren!

Knorretje, je weet het he, het kan helpen om de klaagmodus flink aan te zetten, heeft Oef ook goed gedaan! Maar zonder dolle, ik hoop dat ze snel besluit te komen!

Ze is nu tenminste erkend!

Jeetje, poept Joeri altijd zo veel, of heeft hij diarree ofzo?

Ainne, leuk dat het stoeltje er al is! En dan heeft ze zeker kleine voetjes!

Gefeliciteerd met je vriendinnetje!

Yora, hier worden ook geen boterhammen gesmeerd als vervanging, pech gehad, volgende dag beter!

Ok, zal volgende keer wel overslaan

Wat een donderstraal is Yora zeg dat ze steeds je behang sloopt...

leuke foto's, had Amber laatst ook haar plu gegeven, maar het waaide zo hard dat ze zowat opsteeg!

Floddertje, lekker dat je weer een nachtje hebt kunnen tukken!

A1mee, balen zeg...ik hoop dat je snel minder last hebt!

Mette, zo he stevige tante! Fijn dat ze verder goed gekeurd is!

Is ze al aan de diarree?? Waar ze zin in heeft een halve tube blegh!

joni, leuk altijd he zo'n serie foto's!

Jeetje ook flink geschrokken dus! Amber heeft geen blauwe plek gehad! En is weer helemaal de oude, ze verteld nog wel vaak het verhaal!

Succes met het afbouwen!

Amber heeft vanmiddag een "echte"12 inch fietsje gekregen en ze kan het al een beetje! Ze is helemaal happy!

Het is deze alleen de slingers aan het stuur en de stickers van de zijwieltjes waren er al af! Verder nog heel mooi!

Leuke fiets !! Komt Amber al bij de pedalen ?? Floortje nog net niet namelijk. Kan het fietsje van mijn zus overnemen dus die staat al klaar daar....

Wat vervelend dat Justin nog steeds ziek is !! Beterschap !!
Leuke fiets Marloes!!

Moet ook eens gaan kijken voor een fietsje voor Yora.

Flodder: Het boek van Kikker is bedoel je gewoon Kikker mee? van kikker en eend? van Max... dinges?

Joni: Ik heb maandag en dinsdag een creche gehad maar op woensdag was ik die blerende koters al zat heur. Nieuwe avatarfoto! Maar waar is Eize nou? ;)

Trouwens Tinus... ik vond die foto die bij jullie in de huiskamer hangt van Manuel echt erg leuk!! Lekker kleurrijk en lekker zonder tandjes nog...

Knorretje: Wanneer komen die foto's eigenlijk van die studio? Wil ze ook zien!!! Zat al helemaal te kijken op die link...

Toen ik laatst bij mijn moeder was, was mijn zusje er ook. Mijn zusje ging weg en trok haar jas aan... komt Yora ook met haar jas aanzetten... Yora ook mee!! Ze is dus even meegeweest met mijn zusje. Missschiieeeen kunnen we logeren wel eens gaan proberen... lijkt me ondertussen eigenlijk best lekker om eens een nachtje heeeeel laat naar bed te kunnen gaan en dan heeerlijk te kunnen uitslapen... eens even kijken of iemand in de omgeving toevallig een campingbedje te leen heeft. Nu 'het grote gevaar' toch geweken is

Geen All Stars, maar deze gympen zijn het geworden voor M. Vond ze zo leuk met die opdruk. Wie weet groeit hij deze zomer heel snel, kan ik nog een keer los

Loewyz, ik ben ook benieuwd hoe het met je is gegaan vandaag.

A1mee, sterkte en beterschap! heb je koorts of is het niet zover gekomen (nog)? verschrikkelijk balen..

Verder: Knorretje, oooo, ik heb met je te doen, rottige pijn in je liezen en schaambeen, niks meer kunnen.. wie weet begint het vannacht!

Marloes, beterschap voor Justin en wat een wijs fietsje al!

M scheurt nog op zo'n houten loopfiets door het huis. Hij gebruikt hem ook als krukje als hij ergens niet bij kan, dat vind ik minder... hij zal nog wel eens vallen

Mette, Nova spant de kroon, maar ze is dan ook erg lang! vgl met die kleine jongetjes hier.

Flodder, ze zeggen dat tweede kinderen wel vaker niet indalen, klopt bij jou dus ook?

En gek he, dat het ene kind zo verschilt van het andere met luisteren enzo.. ik had me echt schrap gezet maar ik vind M erg 'meevallen'. Hij heeft me trouwens wel eens gebeten maar dat is al weer een aantal maanden geleden. Nu zeg ik altijd als hem iets niet zint: 'Niet leuk he?' en dan zegt hij dat na. Sinds hij kan praten is opkomende driftbui heel snel weg te kletsen. Peuters zitten gewoon erg met zichzelf in de knoop af en toe.

Ik pak M alleen bij zijn bovenarmen beet zodat hij me aankijkt en niet wegdraait/rent, verder geen knijpen/tikken hier..

haha, Joni, roeping gemist misschien? Zeker beter dan boze huurders te woord staan..

ik ga weer,

zwaai voor poetsmiep Nurse en de rest
Falcon; wist eigenlijk niet dat het bij een tweede `gewoon' was dat het later pas gebeurde. Maar ja, dat was bij mij dus wel het geval.

Leuke gympies !!

Yora; haha, soms denk ik dat je mijn stukjes niet leest en dan ineens een poos later krijg ik er toch een vraag over :-) Kikker is idd van kikker, haas, eend en varkentje. Met name kikker is verliefd is favo hier.

Krijgen jullie bij het cb trouwens ook O magazine ?? Daar staan ook boekentips in per leeftijdscatogorie.....
Trouwens over in de knoop zitten. Floortje had vanmiddag op het kdv maar een half uur `geslapen'. Toen ze eenmaal thuis was kon ze alleen maar gillen. Zo sneu is dat !! Even eten en weer verder gillen tot aan het boekje lezen. Sneu hoor idd hoe ze zichzelf dan in de weg zit. En trouwens Timo heeft dat ook nog steeds dus of dat ooit over gaat :-) ??
Nou ja het kan zijn dat zelfs ik hier wel eens wat mis Flodder... maar ik vergeet gewoon heel vaak op dat soort dingen te reageren. Of ik wil juist daarom reageren en dan schrijf ik van alles op maar wat ik nou wilde zeggen dat vergeet ik dan
ach die Floor (of zeggen jullie altijd Floortje?)

M had dat vandaag ook, voor het eten een paar keer gehuild (water gemorst: brullen! zeer gedaan: brullen!). Hij zegt dan zelf: M huilen. Ik blijf het ook grappig vinden, dat kinderwereldje.. ik bedoel: volwassenen brullen niet (tenzij zwanger of ongesteld) om dat soort dingen. Het gaat zo vanzelf, je weer terug verplaatsen in een kind en lekker troosten. Ik vind het heerlijk iig.
Bleeeeeeeeeggggggggggggggghhhhhhhh.

....

Voel me een beetje belabberd, ondanks t gerommel, geruim en gepoets in huis nog steeds onrust in mn kont.

Morgen weer naar de vk, zal me niets verbazen als de baby is ingedaald, heb zo´n last van mn schaambeen Ben benieuwd.

Alvast weltrusten allemaal, laat t hierbij.

Kuss!
Last van het schaambeen komt van teveel poetsen, Nurse! (naja, ook)

(ik heb met mijn domme zwangere verstand nog onder het bed liggen stofzuigen tijdens mijn verlof....)

Maarre.. morgen is het misschien over, die onrust. Hopelijk slaap je lekker.
Hmm, denk t niet Falcon, ook op de dagen dat ik rustig aan doe heb ik last...

Maar goed, heb wat self-research gedaan en ik kan sinds een dag of 2 het hoofdje niet of nauwelijks nog op en neer bewegen en sinds een dag of 2 heb ik dus ook echt last, denk dat de baby dus weer een stukje meer gedaald is. Ben benieuwd morgen, denk wel dat ze hem/haar er nog wel uit kunnen ´wippen´
Ja sneu he die kleintjes als ze zo veel huilen. Maar ik kan wel meer dingen bedenken die ik zou doen als ik kind was :-) Lekker ongenegeerd vragen stellen, kijken naar mensen enz enz......

Maar moet helaas bekennen dat het zwanger zijn toch soms langzaam zijn tol gaat eisen (net zoals bij de andere zwangeren soms) en ik even (nog) wat minder geduld heb soms dan normaal. Beetje wiebelig. Veelal door vermoeidheid. Ach, nog maar 7,5 weken :-).

Floortje is echt haar officiele naam trouwens. Ze zal vast wel Floor genoemd worden als ze 16 is :-)

Nurse; zou maar lekker rustig aan doen als je pijn hebt !!
ok.

he vervelend he die pijn(tjes)

(ik had ook altijd last ervan, maar dacht dat jij over het algemeen wat minder last had omdat je zoveel doet en nog kan doen)

maarre.. waarom zouden ze proberen het hoofdje terug te wippen?? lekker laten zitten, zou ik zeggen.. doen ze dat wel vaker? beetje wrikken? voelt dat niet extra pijnlijk voor jezelf?
Oh, herkenbaar hoor Flodder, ik ben het nu ook wel een beetje ´zat´ Ben er helemaal klaar voor om te ontzwangeren zometeen!

Gisteren zei M. dat hij het zwanger zijn ook wel heeft gehad.

´Pardon? jij?´

Het lijkt hem ook weer fijn om een keer met n 2e op stap te kunnen, om te zien dat ik happy in mn lijf te voel, normaal sexleven enz.

nou, ga zo maar es naar bed.

xx
quote:Falcon schreef op 11 maart 2009 @ 22:32:

ok.

he vervelend he die pijn(tjes)

(ik had ook altijd last ervan, maar dacht dat jij over het algemeen wat minder last had omdat je zoveel doet en nog kan doen)

Ohzo, maar ik moet zeggen, heb ook een beetje t idee als je juist rustig aan doet je meer last krijgt van vanalles... probeer nog gewoon de dingen te doen als normaal (beetje binnen de perken he )

maarre.. waarom zouden ze proberen het hoofdje terug te wippen?? lekker laten zitten, zou ik zeggen.. doen ze dat wel vaker? beetje wrikken? voelt dat niet extra pijnlijk voor jezelf?Ja dat hebben ze de laatste paar keer gedaan (bij Roxanne en Yasmine hebben ze dat destijds ook gecheckt)

Moet mn benen optrekken, diep inhaleren, ze zoeken t koppie tussen twee handen, dan moet ik uitzuchten en kijken ze ofdat t hoofdje er nog uitschiet.

...

Lekker is anders ja.

Maar zit nu te denken, hoe zouden ze anders moeten weten ofdat een kindje goed is ingedaald?
Sexleven ????? Staat dat woord in het woordenboek ??? Ken ik niet, zeker streek dialect hahaha.

Wat een goeie dat M het gehad heeft met het zwanger zijn :-)
ehm, ik kon me hier niks van herinneren, maar nu je het zegt: ja, dat inademen en dan voelen deden ze bij mij ook. maar niet aan het hoofdje trekken, ik dacht dat je dat bedoelde.

En je hebt gelijk: je moet wel blijven bewegen. Stilzitten is heel slecht. Maar achter paarden aanrennen.. haha.

Welterusten!!!
quote:TheNurse schreef op 11 maart 2009 @ 22:42:

[...]

Ja dat hebben ze de laatste paar keer gedaan (bij Roxanne en Yasmine hebben ze dat destijds ook gecheckt)

Moet mn benen optrekken, diep inhaleren, ze zoeken t koppie tussen twee handen, dan moet ik uitzuchten en kijken ze ofdat t hoofdje er nog uitschiet.

...

Lekker is anders ja.

Maar zit nu te denken, hoe zouden ze anders moeten weten ofdat een kindje goed is ingedaald?Als je het hoofdje niet meer goed kan voelen ??

Ben toch wel blij dat ze dat hier niet als gewoonte hebben.........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven