Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Afbeelding
Damned if I don’t
Onze kat heeft vlooien blijkbaar en ik zit lekker op de bank met een wijntje en werd helemaal aangevallen. Overal dikke bulten op mijn benen.

Man staat nu de bank in te spuiten met spul. Snap er niks van. Poes heeft elke maand druppels en een mega dure vlooienband.

:cry:
strikjemetstippels schreef:
27-08-2018 19:15
ja daar gaat het over. Ik begrijp dat heel goed want ik had en heb dat ook, maar er is niets mis mee met je zelf beetje vermannen en aan passen aan de meerderheid. Ook al ben ik zelf zo iemand.

Maar kinderen in de groei en met allerlei hormonen kunnen ook gewoon moe zijn.
Mijn hele (middelbare-)school-periode is een aaneenschakeling geweest van vermannen en aanpassen. En dat heeft bij mij tot een ernstige depressie geleid, waar ik jaren van heb moeten herstellen.
Ik ben blij dat er tegenwoordig meer aandacht voor is.
Vermannen en aanpassen mogen wat mij betreft net zo verboden worden als de 'corrigerende tik'.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
27-08-2018 21:40
Mijn hele (middelbare-)school-periode is een aaneenschakeling geweest van vermannen en aanpassen. En dat heeft bij mij tot een ernstige depressie geleid, waar ik jaren van heb moeten herstellen.
Ik ben blij dat er tegenwoordig meer aandacht voor is.
Vermannen en aanpassen mogen wat mij betreft net zo verboden worden als de 'corrigerende tik'.
Eens!
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
27-08-2018 21:33
Onze kat heeft vlooien blijkbaar en ik zit lekker op de bank met een wijntje en werd helemaal aangevallen. Overal dikke bulten op mijn benen.

Man staat nu de bank in te spuiten met spul. Snap er niks van. Poes heeft elke maand druppels en een mega dure vlooienband.

:cry:
Heb ik ook een keer gehad met een van de katten. Zomaar ineens overal vlooien. Bleek hij ziek te zijn en pakte ze hem toch ondanks de druppels enz.

Je kan bij de DA een injectie vragen, dat helpt een paar maanden.
En er word spray op siliconenbasis verkocht, is wat fijner voor je spullen en je neus.
Alleen niet voor de vloer die word spekglad.

In de hoeken bij de vloer spoot ik dus gif.
Goed alles zuigen en sprayen het moet zo weer oke zijn.
Lucifer2018 schreef:
27-08-2018 21:47
Heb ik ook een keer gehad met een van de katten. Zomaar ineens overal vlooien. Bleek hij ziek te zijn en pakte ze hem toch ondanks de druppels enz.

Je kan bij de DA een injectie vragen, dat helpt een paar maanden.
En er word spray op siliconenbasis verkocht, is wat fijner voor je spullen en je neus.
Alleen niet voor de vloer die word spekglad.

In de hoeken bij de vloer spoot ik dus gif.
Goed alles zuigen en sprayen het moet zo weer oke zijn.
Ga morgen de dierenarts even bellen, bedankt voor de tip. Zal ik daar ook even goed gif halen.

Ik dacht eerst nog dat het gekriebel kwam doordat ik mijn benen had geschoren voor een romantische avond. En nu ben ik lelijk en bultig en man is de woonkamer aan het stofzuigen. Ik zit nu sip in mijn blote kont op bed, heb mijn kleren ook doodgespoten en net gedouched voor het geval ze in mijn haar zitten.

Hoop dat ze alleen beneden zitten, poes komt nooit boven gelukkig.
Vervelend Muntje!

Ik heb vlooienbanden van seresto. Werken supergoed hier. Ook tegen teken. Zijn wel prijzig maar ze werken 8 maanden ofzo.
Mispoes!
☆°•-Loes-•°☆ schreef:
27-08-2018 21:54
Vervelend Muntje!

Ik heb vlooienbanden van seresto. Werken supergoed hier. Ook tegen teken. Zijn wel prijzig maar ze werken 8 maanden ofzo.
Ja die heb ik ook! In zo'n rond blikje.

Vorig jaar ook gebruikt en toen niks.

Ik hoor man net vloeken omdat hij de bank moet optillen en eronder stofzuigen tegelijk. Zal hem maar even gaan assisteren. Lekker romantisch zo :-[
27-08-2018 21:58
Ja die heb ik ook! In zo'n rond blikje.

Vorig jaar ook gebruikt en toen niks.

Ik hoor man net vloeken omdat hij de bank moet optillen en eronder stofzuigen tegelijk. Zal hem maar even gaan assisteren. Lekker romantisch zo :-[
Als je daarna die blote kont een beetje verleidelijk op de bank deponeert wordt het vast nog wel leuk.
Man staat onder de douche. "Ik laat mijn sex avond niet verpesten door een paar van die kutbeesten! Nee je haar zit niet stom en die bulten vindt ik niet lelijk"

Hoera :rolling:

Fijne avond iedereen ;)
Nemaìn’ schreef:
27-08-2018 22:01
Als je daarna die blote kont een beetje verleidelijk op de bank deponeert wordt het vast nog wel leuk.
Voorover bukken om te stofzuigen was voldoende ;)
27-08-2018 22:13
Voorover bukken om te stofzuigen was voldoende ;)
En nu al klaar :O
Romantisch kwartiertje dan zeker.
Nemaìn’ schreef:
27-08-2018 22:16
En nu al klaar :O
Romantisch kwartiertje dan zeker.
Ha nee dat was de verleiding. ;) As we speak staat hij zich af te drogen. En ik lig met stom nat haar en enorme bulten op mijn benen ready to go.

Aaah jeuk! Kun je allergisch zijn voor vlooien? Heb plekken van een 10 centimeter.

Nu ben ik echt weg hoor!
Erotisch verhaal:' ik verleidde hem met mijn stofzuiger terwijl ik onder de vlooien zat'

...
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
27-08-2018 22:28
Erotisch verhaal:' ik verleidde hem met mijn stofzuiger terwijl ik onder de vlooien zat'

...
:rofl:

Binnenkort meer te lezen bij de ‘lees ook’.
feow schreef:

...
:-D

haha, ik ben echter bang dat dit van te hoog niveau is, vergeleken met de teksten rechts....
Tessa44- schreef:
27-08-2018 22:34

hehe :biggrin:
Tessa44- schreef:

:HA:
Tessa44- schreef:

strikjemetstippels schreef:
27-08-2018 19:10
Ik vraag het maar hier: een kind van 12-13 dat een burnout krijgt?

Ligt het nu aan mij of is dat gewoon echt zoeken naar iets, en juist dat psychologiseren (is dat een woord) slecht is en kinderen maken tot mietjes?

1 op de 30 jongeren tussen 12-16 krijgt een depressie. 1 op de 20 jongeren tussen 16-24. Bij volwassenen 1 op 5.

Een depressie bij jongeren is moeilijk te diagnosticeren.
Voordat ze met klachten in beeld komen, is het vaak al tig keer anders geduid (overgang school, wennen nieuwe rol,
Puber, slaaptekort etc).
Burn out heeft andere cijfers, heb ik niet paraat. Maar depressie geeft wel wat richting.

Shocking zo veel he. Beetje naar dan wel dat je dan afvraagt of er mietjes gecreeerd worden,
Terwijl het ‘gewoon’ ziektes zijn
Schreven ze dit soort dingen maar bij de “Lees ook”.

Veel interessanter :)
Ik lees het topic over een baby van 7 maanden met ""krampjes".
Op de video van de baby is eigenlijk niet veel te zien waardoor je ongerust zou worden, maar die moeder onderwerpt dat arme kind aan allerlei onderzoeken en therapien, terwijl 5 (!!!) kinderartsen niets konden vinden.
Eng gewoon.
juliaaana schreef:
27-08-2018 23:52
Schreven ze dit soort dingen maar bij de “Lees ook”.

Veel interessanter :)
Eens! :)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
feow schreef:

...
Ondertussen druk bezig op het Viva forum, wijdbeens wachtend op lief die moe is van het stofzuigen en met een lamme arm omdat hij in z'n up de bank moest optillen.
Klinkt geil!!!
feow schreef:

...
Bukken en spreiden (dat buurvrouw topic van lang geleden)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven