Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 28 augustus 2018 om 19:12
Het ging toch ook niet per se om wat je op vrije dagen doet? Iedereen zal wel eens een pyjamadag hebben of een rommeldagje of een keer ziek zijn of wat dan ook, juist daarom vond ik die posts van Dreamer zo irritant. Die ging ineens een vrije dag vergelijken met een "doodgewone dinsdagochtend". Waarbij "doodgewone dinsdagochtend" ook "doodgewone donderdag" of voor mijn part "zondag" kan betekenen. Ik bedoelde er gewoon mee dat functionerende volwassenen zonder uitzondering een leven leiden waarin ze verantwoordelijkheden hebben, van mensen afhankelijk zijn of omgekeerd anderen dat van hen zijn, en waarin dag in dag uit tot halverwege de dag in je nest liggen rotten gewoon geen optie is. Iedereen kan lullen wat ie wil, maar ik durf er echt iets om te verwedden dat de mensen die inderdaad nooit hun bed uit hoeven komen zoals ze hier beweren ook zonder uitzondering allemaal wat mankeren.florence13 schreef: ↑28-08-2018 19:02In de om half 9 gedouched en aangekleed zijn discussie: ben ik de enige die dan wel gedouched is maar daarna gewoon weer een (schone) pyama aantrekt op een vrije dag als ik toch in huis ga rommelen?
Am Yisrael Chai!
dinsdag 28 augustus 2018 om 19:15
Snapte ik dat je dat bedoelde. Ik vroeg me even af of mijn zelf bedachte 'shades of grey' in het concept aangekleed zijn door meer mensen aangehangen werd.fashionvictim schreef: ↑28-08-2018 19:12Het ging toch ook niet per se om wat je op vrije dagen doet? Iedereen zal wel eens een pyjamadag hebben of een rommeldagje of een keer ziek zijn of wat dan ook, juist daarom vond ik die posts van Dreamer zo irritant. Die ging ineens een vrije dag vergelijken met een "doodgewone dinsdagochtend". Waarbij "doodgewone dinsdagochtend" ook "doodgewone donderdag" of voor mijn part "zondag" kan betekenen. Ik bedoelde er gewoon mee dat functionerende volwassenen zonder uitzondering een leven leiden waarin ze verantwoordelijkheden hebben, van mensen afhankelijk zijn of omgekeerd anderen dat van hen zijn, en waarin dag in dag uit tot halverwege de dag in je nest liggen rotten gewoon geen optie is. Iedereen kan lullen wat ie wil, maar ik durf er echt iets om te verwedden dat de mensen die inderdaad nooit hun bed uit hoeven komen zoals ze hier beweren ook zonder uitzondering allemaal wat mankeren.
dinsdag 28 augustus 2018 om 19:16
Hahahaha, ik vind dat zelfs heel erg cute.florence13 schreef: ↑28-08-2018 19:11De pakketbezorger complimenteert mij wel eens over mijn leuke pyamas als ik pakketjes voor de halve straat aanneem op mijn thuiswerk dag (en om de een of andere reden vind ik dat helemaal niet beschamend)
Am Yisrael Chai!

LOL, wat voor pyjama's hebben we het over?florence13 schreef: ↑28-08-2018 19:11De pakketbezorger complimenteert mij wel eens over mijn leuke pyamas als ik pakketjes voor de halve straat aanneem op mijn thuiswerk dag (en om de een of andere reden vind ik dat helemaal niet beschamend)
[...]

moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-08-2018 09:28
Reden: Op de man
Reden: Op de man
14.20% gewijzigd
¡Apagando las luces!
dinsdag 28 augustus 2018 om 19:17
Nee, zeker niet. Het gaat er inderdaad om dat je gedoucht bent en aangekleed en niet nog in vieze slaapmeur loopt te stinken. Ik ben het dus helemaal met je eens!florence13 schreef: ↑28-08-2018 19:15Snapte ik dat je dat bedoelde. Ik vroeg me even af of mijn zelf bedachte 'shades of grey' in het concept aangekleed zijn door meer mensen aangehangen werd.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 28 augustus 2018 om 19:18
Superhelden!
Nou nou, mogen grapjes ook al niet meer?
¡Apagando las luces!

dinsdag 28 augustus 2018 om 19:19
Solo zei dat ze je vroeger sympathiek vond en je nu vaak uit je panty schiet. Waarop jij reageert met ik vind je een vervelende vrouw.
Dat van jou is echt op de man hoor kan er niet anders van maken.

dinsdag 28 augustus 2018 om 19:20

dinsdag 28 augustus 2018 om 19:35
Waarom mankeren die mensen allemaal wat? Mensen met oudere kinderen en die 's morgens niet naar hun werk hoeven ( niet werken of pas 's middags beginnen) waarom zouden die niet uitslapen als ze dat lekker vinden. Of gepensioneerde mensen die niet op de klok meer hoeven te leven. Als het moet dan sta ik wel om 7 uur op maar vrijwillig echt niet hoor.fashionvictim schreef: ↑28-08-2018 19:12Het ging toch ook niet per se om wat je op vrije dagen doet? Iedereen zal wel eens een pyjamadag hebben of een rommeldagje of een keer ziek zijn of wat dan ook, juist daarom vond ik die posts van Dreamer zo irritant. Die ging ineens een vrije dag vergelijken met een "doodgewone dinsdagochtend". Waarbij "doodgewone dinsdagochtend" ook "doodgewone donderdag" of voor mijn part "zondag" kan betekenen. Ik bedoelde er gewoon mee dat functionerende volwassenen zonder uitzondering een leven leiden waarin ze verantwoordelijkheden hebben, van mensen afhankelijk zijn of omgekeerd anderen dat van hen zijn, en waarin dag in dag uit tot halverwege de dag in je nest liggen rotten gewoon geen optie is. Iedereen kan lullen wat ie wil, maar ik durf er echt iets om te verwedden dat de mensen die inderdaad nooit hun bed uit hoeven komen zoals ze hier beweren ook zonder uitzondering allemaal wat mankeren.

dinsdag 28 augustus 2018 om 19:36
Haha ja herken ik helemaal.florence13 schreef: ↑28-08-2018 19:06Ja precies, das anders, als je niet ddezelfde pyama (of huispak) aanhebt als de nacht ervoor telt het een soort van als 'aangekleed' (hou ik mezelf voor dus)