Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
28-08-2018 19:40
Tja. Deze hele boeiende discussie gelezen hebbende kan ik er toch maar één ding over zeggen: ik ben blij dat ik geen mening heb over het functioneren van volwassenen die de hele dag zoek brengen met op internet ruzie maken over niks.
En zo is dat.
Pipistrello schreef:
Ik ben morgen vrij. Zeker weten dat ik tot een uur of half 10 bijslaap.
Ik ben morgen ook vrij. Om half zeven sta ik op, om mijn zoon gezelschap te houden tijdens zijn voorbereidingen voor weer een nieuwe leerzame schooldag. Dat vindt ie namelijk leuk. Om tien over zeven vertrekt hij naar het station (jaja, hij gaat tegenwoordig met het OV naar school, moet ik even vol trots vermelden) en dan duik ik lekker weer mijn nest in. Van douchen of aankleden zal pas sprake zijn als ik ten tweeden male ontwaakt ben, en dat zou best eens een uur of elf kunnen worden.
Blondie456 schreef:
28-08-2018 19:35
Waarom mankeren die mensen allemaal wat? Mensen met oudere kinderen en die 's morgens niet naar hun werk hoeven ( niet werken of pas 's middags beginnen) waarom zouden die niet uitslapen als ze dat lekker vinden. Of gepensioneerde mensen die niet op de klok meer hoeven te leven. Als het moet dan sta ik wel om 7 uur op maar vrijwillig echt niet hoor.
Je bevestigt toch ook weer precies wat ik zeg?
Am Yisrael Chai!
Lady*Voldemort schreef:
Tja. Deze hele boeiende discussie gelezen hebbende kan ik er toch maar één ding over zeggen: ik ben blij dat ik geen mening heb over het functioneren van volwassenen die de hele dag zoek brengen met op internet ruzie maken over niks.
Woehahahaha! Touché!
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
28-08-2018 19:02
Dat is geheel wederzijds, ik vind jou ook al jaren echt een vervelende vrouw. En nu?
Onmogelijk, ik ben een leuke vrouw.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik sta morgen wrsch weer heel vroeg op: ik heb een kitten met verlatingsangst, die heeft 's nachts nog veel aandacht nodig.

David Dunning
Solomio schreef:
28-08-2018 19:45
Verdimme, ben ik het alwéér met je eens.

Het wordt vervelend.
_Inkie_ schreef:
28-08-2018 19:19
Solo zei dat ze je vroeger sympathiek vond en je nu vaak uit je panty schiet. Waarop jij reageert met ik vind je een vervelende vrouw.
Dat van jou is echt op de man hoor kan er niet anders van maken.
Ik vond je vroeger sympathiek maar nu een slachtoffer. Ik weet niet in welk universum dat een aardige, niet persoonlijke opmerking is maar in het mijne niet, hoor.

Maar goed, het was zoals gezegd wederzijds dus dat is verder ook niet erg. Ik had het echter persoonlijk denk ik voor me gehouden in plaats van zonder aanleiding te melden. Ik negeer alle forummers die ik strontvervelend vind meestal, heb ze zelfs letterlijk onder de negeerknop staan. Zouden anderen ook eens met mij moeten doen.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
28-08-2018 19:01
Daar is toch ook geen woord aan gelogen, of wel? Ik denk inderdaad dat er iets geestelijks mis met je is als je bijvoorbeeld nooit je bed uit kunt komen om je kinderen naar te school te brengen. Of dat je nooit je bed uit kunt komen voor werk. Of waar dan ook voor. Half negen is gewoon overdag he, om dat tijdstip moet ieder mens echt wel kunnen opstaan. Zelfs met zware kanker kunnen mensen nog hun bed uitkomen overdag en dan zou iemand die lichamelijk niks mankeert in een flauwte raken omdat ze om half 9 op moet staan?
Wat een onzin. Mijn biologische klok is in 17 jaar nog steeds niet aangepast. Ik heb er ook verdomde moeite mee om kind naar school te krijgen. En dan kanker er bij halen???? Ga je schamen!
Ana_Isabel** schreef:
28-08-2018 19:20
Ligt ze er weer eens uit? :'(

Ja. Een ban voor een reactie in een topic 3 maanden geleden. Ze zijn knots.
Star² schreef:
28-08-2018 19:48
Echt????

Be
Spot
Te
Lijk
fashionvictim schreef:
28-08-2018 19:47
Ik vond je vroeger sympathiek maar nu een slachtoffer. Ik weet niet in welk universum dat een aardige, niet persoonlijke opmerking is maar in het mijne niet, hoor.

Maar goed, het was zoals gezegd wederzijds dus dat is verder ook niet erg. Ik had het echter persoonlijk denk ik voor me gehouden in plaats van zonder aanleiding te melden. Ik negeer alle forummers die ik strontvervelend vind meestal, heb ze zelfs letterlijk onder de negeerknop staan. Zouden anderen ook eens met mij moeten doen.
Beledigend kun je het toch niet noemen hè, terwijl jouw opmerking dat wel was.

En als je nou heel vaak van dit soort opmerkingen krijgt, en je blijft maar beweren dat het aan al die anderen ligt, dan zou je mss toch op een dag ergens een klein lampje in je hoofd kunnen krijgen dat ineens een licht schijnt op het feit dat je mss, heel erg mss, wel een beetje veranderd bent.
Zou kunnen hè.

David Dunning
Solomio schreef:
28-08-2018 19:45
:lol:
Star² schreef:
En is die reactie nu dan ineens gestaft? Of hebben ze een achterstand in het verwerken van stafjes?

David Dunning
Lady*Voldemort schreef:

Nou inderdaad. Dan kun je nog beter in je nest blijven liggen.
Solomio schreef:
28-08-2018 19:46
Ik sta morgen wrsch weer heel vroeg op: ik heb een kitten met verlatingsangst, die heeft 's nachts nog veel aandacht nodig.
Gaat het goed met je nieuwe makkertje?
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
28-08-2018 19:51
Gaat het goed met je nieuwe makkertje?
Hij is zooooooo cute, maar ook nog een beetje zielig. Vooral 's nachts laat ie nogal van zich horen. Dan is ie eenzaam................ :love:

David Dunning
Star² schreef:
Wat een dieptepunt. Echt heel triest.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Solomio schreef:
En is die reactie nu dan ineens gestaft? Of hebben ze een achterstand in het verwerken van stafjes?

Dat moet haast wel, ik zou niet weten hoe ze dat anders hadden kunnen weten. Bewijst maar weer eens dat ze blindelings op stafjes acteren.
Huh wat Nemain een ban om iets van 3 maanden geleden?

Het wordt hier steeds debieler.
Star² schreef:
Jezus... Dit is wel een dieptepunt.
Solomio schreef:
28-08-2018 19:53
Hij is zooooooo cute, maar ook nog een beetje zielig. Vooral 's nachts laat ie nogal van zich horen. Dan is ie eenzaam................ :love:
Neem hem lekker bij je in bed. Niks zo leuk als zo'n klein knorrend makkertje op je kussen :love:
RikM schreef:
Nou inderdaad. Dan kun je nog beter in je nest blijven liggen.
Kussentje in mijn rug... Forum aanzwengelen... Bijna perfect.

Maar ja, die geur hè....

Het goede nieuws is dat ze stafjes van drie maanden terug gaan beoordelen. Dus dan is er toch nog hoop dat ze de bugs over vijf jaar gaan aanpakken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lady*Voldemort schreef:
28-08-2018 19:49
Echt????

Be
Spot
Te
Lijk

Ja.
Lady*Voldemort schreef:
28-08-2018 19:55
Neem hem lekker bij je in bed. Niks zo leuk als zo'n klein knorrend makkertje op je kussen :love:
Ik ben zo'n vreselijk beroerde slaper, ik wil geen kat bij me in bed. Mijn kinderen hebben ook nooit bij mij geslapen, want dan deed ik geen oog dicht.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven