Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 28 augustus 2018 om 19:56
Lekker van profiteren

De mijne sliep dan altijd in mijn nek. Nu 4 jaar later zit ie nog weleens als een papagaai op mijn schouders.

dinsdag 28 augustus 2018 om 19:56
kinderen/kinderfeestje-te-oud/list_messages/411286/3
De sneue troll, die toch al op anoniem wilde tot twee keer toe, vond het nodig te staffen. Domme mods kijken weer niet verder dan hun neus lang is.

dinsdag 28 augustus 2018 om 19:57
Lady*Voldemort schreef: ↑28-08-2018 19:55Neem hem lekker bij je in bed. Niks zo leuk als zo'n klein knorrend makkertje op je kussen![]()
Wat LV zegt. Gezellig!

dinsdag 28 augustus 2018 om 19:59
Mijn man heeft een lichte rugverkromming, die officieel een kyfose heet maar wij noemen het altijd liefkozend zijn bochel. Dus toen poes echt nog klein was lag ze altijd lekker te pitten op man zijn bochelAna_Isabel** schreef: ↑28-08-2018 19:56Lekker van profiteren
De mijne sliep dan altijd in mijn nek. Nu 4 jaar later zit ie nog weleens als een papagaai op mijn schouders.![]()

dinsdag 28 augustus 2018 om 19:59
Oh kinderen in bed

Ik ben zo erg dat ik mijn jongste weleens snachts uit bed pluk als man weekenddienst heeft. Heerlijk zo'n warm zacht lijfje naast je. Bijna net een kitten. Ze knort ook in d'r slaap.
Een kat merk je toch niks van?
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:00
Draai het eens om. Wie kan er nou niet gewoon om 1.30 naar bed, belachelijk als je dat niet red. Mensen die om 22 uur in hun bed liggen zijn echt psychisch niet in orde, daar is wat mis mee.Blondie456 schreef: ↑28-08-2018 19:35Waarom mankeren die mensen allemaal wat? Mensen met oudere kinderen en die 's morgens niet naar hun werk hoeven ( niet werken of pas 's middags beginnen) waarom zouden die niet uitslapen als ze dat lekker vinden. Of gepensioneerde mensen die niet op de klok meer hoeven te leven. Als het moet dan sta ik wel om 7 uur op maar vrijwillig echt niet hoor.
Kan ook hé, kan ook. Wie zegt dat 7 uur opstaan tegenwoordig nog de norm is met onze 24 uurs economie.

dinsdag 28 augustus 2018 om 20:01
Lady*Voldemort schreef: ↑28-08-2018 19:59Mijn man heeft een lichte rugverkromming, die officieel een kyfose heet maar wij noemen het altijd liefkozend zijn bochel. Dus toen poes echt nog klein was lag ze altijd lekker te pitten op man zijn bochel![]()

Ana_Isabel** schreef: ↑28-08-2018 19:59Oh kinderen in bed
Ik ben zo erg dat ik mijn jongste weleens snachts uit bed pluk als man weekenddienst heeft. Heerlijk zo'n warm zacht lijfje naast je. Bijna net een kitten. Ze knort ook in d'r slaap.
Die van mij spint weet ik het hoeveel decibel bij elkaar. Om gek van te worden.

Ow jaa! Dat kan ik me nog wel herinneren van onze toen hij nog een klein bolletje was. Zo lief! De eerste maanden heeft hij lekker bij ons in bed geslapen.Lady*Voldemort schreef: ↑28-08-2018 19:55Neem hem lekker bij je in bed. Niks zo leuk als zo'n klein knorrend makkertje op je kussen![]()
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:02
Als je het niet erg vindt ga ik daarin liever af op, heel gek misschien, mensen die mij ook daadwerkelijk kennen. En jawel hoor, ik vond het zeker wel beledigend. En onnodig. En irritant.Solomio schreef: ↑28-08-2018 19:50Beledigend kun je het toch niet noemen hè, terwijl jouw opmerking dat wel was.
En als je nou heel vaak van dit soort opmerkingen krijgt, en je blijft maar beweren dat het aan al die anderen ligt, dan zou je mss toch op een dag ergens een klein lampje in je hoofd kunnen krijgen dat ineens een licht schijnt op het feit dat je mss, heel erg mss, wel een beetje veranderd bent.
Zou kunnen hè.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:03
Sohee, dat is op de man. Later dan jij wakker worden betekend psychisch niet in orde volgens jou en vervolgens zeg je dit tegen iemand die later wakker word.... ok.

dinsdag 28 augustus 2018 om 20:03

dinsdag 28 augustus 2018 om 20:04
Die van ons is nu vijf, maar ze mag nog steeds bij iedereen in bed hoor. En ze verdeelt haar gunsten heel eerlijk, dat moet ik zeggen.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑28-08-2018 20:01Ow jaa! Dat kan ik me nog wel herinneren van onze toen hij nog een klein bolletje was. Zo lief! De eerste maanden heeft hij lekker bij ons in bed geslapen.
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:05
Jongste puber (14!) slaapt, als ze kans krijgt, nog bij me in bed.Ana_Isabel** schreef: ↑28-08-2018 19:59Oh kinderen in bed
Ik ben zo erg dat ik mijn jongste weleens snachts uit bed pluk als man weekenddienst heeft. Heerlijk zo'n warm zacht lijfje naast je. Bijna net een kitten.
Slapen we allebei heerlijk. Zodra haar vader aankondigt een weekend weg te gaan met vrienden, pakt zijn haar hoofdkussen en minsten 1 van haar (niet verder vertellen) beren

dinsdag 28 augustus 2018 om 20:05
Of als ze dan hun pootjes tegen je aanduwen...Calamitycat schreef: ↑28-08-2018 20:03Ik val heel slecht in slaap maar liggen er haarballen naast me te spinnen dan werkt dat zo rustgevend dat ik binnen no time in slaap val. Ik vind het een heerlijk geluid![]()

dinsdag 28 augustus 2018 om 20:06
Ik word al wakker als de buren een mug in hun slaapkamer hebben.Ana_Isabel** schreef: ↑28-08-2018 19:59Oh kinderen in bed
Dus.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:07
Onnodig en irritant, zeker, maar niet beledigend.fashionvictim schreef: ↑28-08-2018 20:02Als je het niet erg vindt ga ik daarin liever af op, heel gek misschien, mensen die mij ook daadwerkelijk kennen. En jawel hoor, ik vond het zeker wel beledigend. En onnodig. En irritant.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 28 augustus 2018 om 20:07
Calamitycat schreef: ↑28-08-2018 20:03Ik val heel slecht in slaap maar liggen er haarballen naast me te spinnen dan werkt dat zo rustgevend dat ik binnen no time in slaap val. Ik vind het een heerlijk geluid![]()
Ik ook. Alleen jongste hier bijt in tenen en dat is echt niet fijn wakker worden midden in de nacht. Doeiiii
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:09
Oh echt heerlijk ja, katten zijn gewoon geweldigAna_Isabel** schreef: ↑28-08-2018 20:05Of als ze dan hun pootjes tegen je aanduwen...dat kneden wat ze doen. (deden ze als kitten bij moederpoes om melk te stimuleren.)

Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.

Ze geeft nu toch geen waardeoordeel over je, misschien vindt ze nu wel gewoon niks meer van je en leest ze over je heen. Jij vindt haar een vervelende vrouw.fashionvictim schreef: ↑28-08-2018 19:47Ik vond je vroeger sympathiek maar nu een slachtoffer. Ik weet niet in welk universum dat een aardige, niet persoonlijke opmerking is maar in het mijne niet, hoor.
Maar goed, het was zoals gezegd wederzijds dus dat is verder ook niet erg. Ik had het echter persoonlijk denk ik voor me gehouden in plaats van zonder aanleiding te melden. Ik negeer alle forummers die ik strontvervelend vind meestal, heb ze zelfs letterlijk onder de negeerknop staan. Zouden anderen ook eens met mij moeten doen.
En je niet meer sympathiek vinden ging ook over het feit dat meer mensen je zeggen dat je anders bent tegenwoordig. Een beetje zoals de spookrijder die zich afvraagt waarom iedereen de verkeerde kant op rijdt.

Ik vond kinderen in bed ook altijd reuze knus, maar ze willen niet meerAna_Isabel** schreef: ↑28-08-2018 19:59Oh kinderen in bed

Ik was dus echt bereblij toen ik een tijdje terug een nachtje op een snipverkouden babyneefje mocht passen (in zijn eigen huis). Hij bleef maar jengelen, dus uiteindelijk heb ik hem maar uit zijn ledikantje gevist en naast me gelegd, alwaar hij heerlijk in slaap viel. Moeders schrok zich te pletter toen ze 's morgens vroeg thuis kwam en een leeg ledikantje aantrof, maar toen ze haar spruit naast mij aantrof kon ze er gelukkig wel om lachen.