Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Loullah schreef:
01-09-2018 12:01
het mooie is dat bijna elke post van mij in de afgelopen uur is gestaft door de staf-ploeg. :proud:
Hoe weet je dat?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Irma3110 schreef:
01-09-2018 12:03
Loullah, oprechte vraag. Waarom vind je het zo fijn om het halve forum tegen je in het harnas te jagen? Of, als je vindt dat je dat niet doet, waarom ga je zo door over dit onderwerp? Uit de reacties moet je toch, tenzij erg dom of weinig invoelend, merken dat het dat effect heeft op deze medeforummers. Ik snap dat niet en lees daarom graag jouw motivatie.
Daar is een woord voor: troll.
Loullah schreef:
01-09-2018 12:01
het mooie is dat bijna elke post van mij in de afgelopen uur is gestaft door de staf-ploeg. :proud:
Ik hoop het.

Maar hoe weet je dat dan?
Ik kan ook wel wat roepen.
Ana_Isabel** schreef:
01-09-2018 12:02
Ik vind dat je een naar randje hebt als het om discussiëren gaat. Als mensen het niet met je eens zijn, maak je ze belachelijk op een indirecte manier.
En dan nu oprecht geïnteresseerd zijn in het antwoord van iemand die jij niet serieus neemt?
ik maak niemand belachelijk, laat staan koko.
ik hoef ook niet indirect wat dan ook te doen, ik ben een straight shooter en laat me niet intimideren door het gestrooi met wat labeltjes of stafjes of whatever.
Nemaìn’ schreef:
01-09-2018 12:05
Daar is een woord voor: troll.
Precies. En dat is niet ineens vandaag zo.
Solomio schreef:
Hoe weet je dat?

Heeft ze al eens uitgelegd, iets met dwangmatig op het stafje van haar eigen posten klikken en kijken welke melding er komt.
Maar gelukkig heeft ze zelf geen labeltje :P
Solomio schreef:
Hoe weet je dat?
Het is natuurlijk best simpel te ontdekken door zelf op het stafje te klikken en kijken of dat nog 'vrij' is. Maar ik vind het heeeeeel bijzonder om je in een zo hard lopende discussie ook nog daarmee bezig te houden. Loulla, je hebt het druk! Hiernaast ook nog een leven?
Solomio schreef:
Hoe weet je dat?
Waarschijnlijk probeert ze al haar eigen posts te staffen om te zien of iemand haar al voor is geweest. Hoog tijd dat dat ook eens in de DSM terecht komt.
Loullah schreef:
ik hoef ook niet indirect wat dan ook te doen, ik ben een straight shooter en laat me niet intimideren door het gestrooi met wat labeltjes of stafjes of whatever.
Van lulkoek ja.
Loullah schreef:

Ik heb er een andere naam voor.
Loullah schreef:
01-09-2018 11:25
het gaat helemaal niet over jou en wat voor label je wel of niet zou hebben. het kan me werkelijk niet schelen de individuele diagnoses.
Het boeit mij dan weer totaal niet wat je bedoelt. Mij boeit alleen wat er staat. Mal hè?
Lady*Voldemort schreef:
01-09-2018 12:06
Waarschijnlijk probeert ze al haar eigen posts te staffen om te zien of iemand haar al voor is geweest. Hoog tijd dat dat ook eens in de DSM terecht komt.
Ow, wat slim sneu.
Loullah schreef:
01-09-2018 11:44
Nogmaals, ik heb geen idee hoe het met jou persoonlijk zit. ik heb het over de evolutie van het DSM en het feit dat de begrippen worden verruimd en nieuwe stoornissen worden toegevoegd. Dat is de reden waarom ik denk dat er meer mensen rondlopen met allerlei labeltjes. Daar ging de hele discussie over, niet ver jou of over kokoshoofd.
En dat geldt voor fysieke ziektes niet denk je? Vroeger viel je dood neer aan van alles, nu heb je een ziekte die behandeld wordt. Dat zijn ook allemaal mensen met nieuwe labeltjes. Waar zit het verschil?
Tjezus, wat vals
Pipistrello schreef:
01-09-2018 12:06
Heeft ze al eens uitgelegd, iets met dwangmatig op het stafje van haar eigen posten klikken en kijken welke melding er komt.
Maar gelukkig heeft ze zelf geen labeltje :P
Ah, dank.

David Dunning
Irma3110 schreef:
Loullah, oprechte vraag. Waarom vind je het zo fijn om het halve forum tegen je in het harnas te jagen? Of, als je vindt dat je dat niet doet, waarom ga je zo door over dit onderwerp? Uit de reacties moet je toch, tenzij erg dom of weinig invoelend, merken dat het dat effect heeft op deze medeforummers. Ik snap dat niet en lees daarom graag jouw motivatie.
lieve schat als je je kop niet in het zand zou steken zou je hebben gezien dat ik heel normaal mijn punten heb voorgedragen waarna bepaalde forummers mij dom, onwetend en weet ik wat voor andere denigrerende benamingen zijn gaan noemen. daar voel ik me niet gekwetst door hoor, maar het is wel het signaal dat ik ook anders moet gaan forummen om een bepaald signaal af te geven.
Te dom om te poepen is helaas nog geen medicijn voor.
Ana_Isabel** schreef:
01-09-2018 12:02
Ik vind dat je een naar randje hebt als het om discussiëren gaat. Als mensen het niet met je eens zijn, maak je ze belachelijk op een indirecte manier.
En dan nu oprecht geïnteresseerd zijn in het antwoord van iemand die jij niet serieus neemt?
Nou idd!
doornroosje9 schreef:
Daar mag je trots op zijn.

Ik heb ook gestaft trouwens, mag je best weten.
En? heeft het je wat opgeleverd? :sarcastic:
Loullah schreef:
01-09-2018 12:09
lieve schat als je je kop niet in het zand zou steken zou je hebben gezien dat ik heel normaal mijn punten heb voorgedragen waarna bepaalde forummers mij dom, onwetend en weet ik wat voor andere denigrerende benamingen zijn gaan noemen. daar voel ik me niet gekwetst door hoor, maar het is wel het signaal dat ik ook anders moet gaan forummen om een bepaald signaal af te geven.
Dat het niet in de DSM staat wil nog niet zeggen dat het normaal is.

David Dunning
blijfgewoonbianca schreef:
01-09-2018 09:48
Snap ik. Hoe lang heb je hem niet gezien “ in het eggie “ ?
Anderhalf jaar.
Wel op skype gesproken en gezien natuurlijk.
Ik mis dat kind nogal en had stiekem gehoopt, dat ie terug zou komen.
Maar hij vindt het leven in Amerika geweldig!
Hij is van een feestbeestje veranderd in een outdoor kampeerder.
Loullah schreef:
En? heeft het je wat opgeleverd? :sarcastic:
Ja, een fijn gevoel dat ik opkom voor anderen. Moet je ook eens proberen.
Life is short. Eat dessert first.
Loullah schreef:
Lieve schat????
Ik schrijf niet dat je het in eerste instantie perse anders had moeten doen, alhoewel ik heel goed de reacties begrijp. Ik vraag je waarom je ermee doorgaat als ieder weldenkend persoon al lang ziet dat je manier van schrijven over dit onderwerp als beledigend en kwetsend ontvangen wordt. Je corrigeert niet en vanaf dat moment doe je dit dus bewust. Mijn vraag was naar je motivatie daarachter en die vraag staat nog.
Loullah schreef:
Wat raar, dat je je niet gekwetst voelt.
karin6789 schreef:
01-09-2018 12:13
Anderhalf jaar.
Wel op skype gesproken en gezien natuurlijk.
Ik mis dat kind nogal en had stiekem gehoopt, dat ie terug zou komen.
Maar hij vindt het leven in Amerika geweldig!
Hij is van een feestbeestje veranderd in een outdoor kampeerder.
Wat leuk dat je 'm gaat zien nu!
Life is short. Eat dessert first.
Heeft er een bij Iris in de klas gezeten :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven