Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Doreia schreef:
01-09-2018 18:25
Vooral ook niet doen. Dit is zo'n huichelachtig persoon die lief doet, meeleeft en je je verhaal laat vertellen om vervolgens op te staan en jouw verhaal gebruikt om zelf in de belangstelling te staan en interessant te willen zijn.
Och ja ik vertel toch nooit wat ik niet wil vertellen hoor, en het kan mij niet zo veel interesseren wat zij zegt of denkt over mij.
Star² schreef:
01-09-2018 18:26
Goed bruggetje naar poezenplaatjes.
Vergeet de glitter niet!
Doreia schreef:
Vooral ook niet doen. Dit is zo'n huichelachtig persoon die lief doet, meeleeft en je je verhaal laat vertellen om vervolgens op te staan en jouw verhaal gebruikt om zelf in de belangstelling te staan en interessant te willen zijn.
Zelfs dat niet. Gewoon een zuigert en anders niks.
strikjemetstippels schreef:
01-09-2018 18:19
Ik heb echt geen idee wat je bedoelt met 'thuis' in deze context. Ik bedoel het niet eens lullig (al maakt me het ook niet uit of het zo over komt, want ik vind je heel erg onoprecht en dat is het probleem ook niet eens, maar geef gewoon toe zonder dat slecht zittend masker van bezorgdheid als je iets wil weten) maar het is voor mij echt niet te volgen hoe je voor mij volstrekt onlogische dingen combineert en er een "conclusie" uit trekt.
Ik heb helemaal geen masker op laat staan dat ik me voordoe alsof ik bezorgd ben. Ik laat dat over aan de anderen in dit topic die doen alsof. :roll:
Ik was wel oprecht geïnteresseerd in wat voor diagnose je jezelf gegeven had aangezien dat juist een hekelpunt was voor sommigen in dit topic die meenden dat zij "echt" ziek zijn omdat zij die diagnose van een arts hebben, en dat mensen die aan zelf-diagnose doen het juist verpesten.

Over het thuis zitten - dat bedoelde ik zoals je dat zelf schreef in je post over het veel drinken. Je schreef dat je na werk thuis zat aan de medicatie.
Afbeelding
Ana_Isabel** schreef:
01-09-2018 18:27
Vergeet de glitter niet!
Ahhh, dan zou leo er weer moeten zijn.
SombraOnline schreef:
Onze katjes liggen innig verstrengeld te slapen op m'n bed. :cat:
Afbeelding
Life is short. Eat dessert first.
Doreia schreef:
Pardon? Jij kent mij? :sarcastic:
Afbeelding
¡Apagando las luces!
Star² schreef:
Goed bruggetje naar poezenplaatjes.
:rofl:
Star² schreef:
01-09-2018 18:28
Afbeelding
:love:

(alleen nu heb je Nous op je dak.)
Ana_Isabel** schreef:
01-09-2018 18:30
:love:

(alleen nu heb je Nous op je dak.)

Die is de vakantiewas aan het doen, die is nog wel even aan het strijken.
Head* schreef:
01-09-2018 18:29
Ahhh, dan zou leo er weer moeten zijn.
:| ja... Zo jammer dat ze weg is.
Dom en uitgekookt vind ik echt een hele enge combinatie bij mensen.
We doen dit speciaal voor Nous. Ze heeft zoveel gemist hier! Zal ze vast appreciëren.
Loullah schreef:
Ik heb helemaal geen masker op laat staan dat ik me voordoe alsof ik bezorgd ben. Ik laat dat over aan de anderen in dit topic die doen alsof. :roll:
Ik was wel oprecht geïnteresseerd in wat voor diagnose je jezelf gegeven had aangezien dat juist een hekelpunt was voor sommigen in dit topic die meenden dat zij "echt" ziek zijn omdat zij die diagnose van een arts hebben, en dat mensen die aan zelf-diagnose doen het juist verpesten.

Over het thuis zitten - dat bedoelde ik zoals je dat zelf schreef in je post over het veel drinken. Je schreef dat je na werk thuis zat aan de medicatie.
Je leest niet of doet als of je niet leest. Nergens zeg ik dat ik een diagnose heb gegeven aan mij zelf, en nergens zeg ik dat ik 'thuis aan de medicatie zit'.

Jij wil dus mij gebruiken als voorbeeld voor 'iemand die zich zelf heeft gediagnosticeerd' en dit 'feit' gebruiken om anderen dan mee te confronteren.

Misschien moet je ook eens aan introspectie doen en beseffen dat je gewoon niet zo intelligent bent.
Star² schreef:
01-09-2018 18:30
Die is de vakantiewas aan het doen, die is nog wel even aan het strijken.
:HA:

Je hoort nog wel van haar met terugwerkende kracht.
the_Wicked_Witch schreef:
01-09-2018 18:31
Zo mee eens.
the_Wicked_Witch schreef:
Handig juist.
Ze vallen zo door de mand.
Loullah schreef:

Ik was wel oprecht geïnteresseerd in wat voor diagnose je jezelf gegeven had ...
En Strik wil het je niet vertellen en nu zeur je maar door. Ga een andere bezigheid zoeken of zo.
doornroosje9 schreef:
We doen dit speciaal voor Nous. Ze heeft zoveel gemist hier! Zal ze vast appreciëren.
Eendracht maakt macht Chica! :high5:
Afbeelding
Ana_Isabel** schreef:
01-09-2018 18:34
Eendracht maakt macht Chica! :high5:
Wraps met kip! :cheer2:
LV :rofl:
¡Apagando las luces!
doornroosje9 schreef:
01-09-2018 18:36
Wraps met kip! :cheer2:
Varkenshaas met patatttt :jump:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven