Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
strikjemetstippels schreef:
01-09-2018 18:32
Je leest niet of doet als of je niet leest. Nergens zeg ik dat ik een diagnose heb gegeven aan mij zelf, en nergens zeg ik dat ik 'thuis aan de medicatie zit'.

Jij wil dus mij gebruiken als voorbeeld voor 'iemand die zich zelf heeft gediagnosticeerd' en dit 'feit' gebruiken om anderen dan mee te confronteren.

Misschien moet je ook eens aan introspectie doen en beseffen dat je gewoon niet zo intelligent bent.
ik vroeg jou of je jezelf gediagnosticeerd had omdat je zei dat je intelligent genoeg bent om te weten wat jou mankeert en dat je geen diagnose van een arts wilde. Jouw antwoord daarop was 'nee' maar toch vaag gebleven over wat je precies mankeert. In ieder geval hoef je mij dat inderdaad niet te vertellen en het interesseert me ook niet meer eerlijk gezegd. ik vroeg het uit beleefdheid maar je hebt je laten meesleuren in de Loullah-hate-train. waarom zou ik jou als munitie gebruiken en tegen wie??? Doe ff normaal zeg.
doornroosje9 schreef:
01-09-2018 18:29
Afbeelding
Ik heb hier zo'n schatje rondlopen. :love:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
01-09-2018 18:20
Tja, dat is dan ook weer jouw conclusie (en dus heeft het weinig zin om hier nog op door te gaan want het wordt cirkel nu). Anyway, dan ga je er van uit dat ik zonder werk blijer zou zijn. Ik ga daar dus niet van uit.
Ik baseer dat voornamelijk op dat ik de indruk krijg (niet alleen nu, ook al eerder) dat je eigenlijk vindt dat mensen die niet werken watjes zijn, want jij werkt ook, ondanks niet geringe problemen.
Dus nee, ik denk niet dat jij zonder werk blijer zou zijn, want dan zou je jezelf een watje vinden en gaan neerkijken op jezelf.
Wel denk ik dat het ongezond is wat je doet en dat je er dus aan kapot gaat.
Maar je moet ergens aan kapot gaan....

David Dunning
Ana_Isabel** schreef:
01-09-2018 18:31
:| ja... Zo jammer dat ze weg is.
Ja, vind ik ook!
the_Wicked_Witch schreef:
01-09-2018 14:06
Staat dat ook in de DSM? Niet in staat te reflecteren op eigen gedrag?
Mocht es tijd worden.
Lady*Voldemort schreef:
01-09-2018 18:35
Afbeelding

Yeah, ga ik gelijk bestellen!
Loullah schreef:
01-09-2018 18:43
ik vroeg jou of je jezelf gediagnosticeerd had omdat je zei dat je intelligent genoeg bent om te weten wat jou mankeert en dat je geen diagnose van een arts wilde. Jouw antwoord daarop was 'nee' maar toch vaag gebleven over wat je precies mankeert. In ieder geval hoef je mij dat inderdaad niet te vertellen en het interesseert me ook niet meer eerlijk gezegd. ik vroeg het uit beleefdheid maar je hebt je laten meesleuren in de Loullah-hate-train. waarom zou ik jou als munitie gebruiken en tegen wie??? Doe ff normaal zeg.
Ik vind je geheel zelfstandig meestal erg vervelend. Dat ten eerste.

Ten tweede: weten wat je mankeert is niet het zelfde als een diagnose stellen voor je zelf. Dat zeg ik in de bewuste post ook al, die post die jij niet goed hebt gelezen bedoel ik dus. Vervolgens trek jij allerlei conclusies die nergens op slaan, en herhaal je woorden die ik zou gezegd hebben terwijl ik ze aantoonbaar niet zo heb gezegd.

Dit is dus wat ik vervelend vind, zonder op een trein te zitten.
Solomio schreef:
01-09-2018 18:49
Ik baseer dat voornamelijk op dat ik de indruk krijg (niet alleen nu, ook al eerder) dat je eigenlijk vindt dat mensen die niet werken watjes zijn, want jij werkt ook, ondanks niet geringe problemen.
Dus nee, ik denk niet dat jij zonder werk blijer zou zijn, want dan zou je jezelf een watje vinden en gaan neerkijken op jezelf.
Wel denk ik dat het ongezond is wat je doet en dat je er dus aan kapot gaat.
Maar je moet ergens aan kapot gaan....
Ik vind dit een zeer beperkte en simpele voorstelling van hoe ik zou denken en voelen.
Solo, welke sites geven goede, degelijke, betrouwbare info over autisme bij vrouwen?
01-09-2018 18:55
Ik vind je geheel zelfstandig meestal erg vervelend. Dat ten eerste.

Ten tweede: weten wat je mankeert is niet het zelfde als een diagnose stellen voor je zelf. Dat zeg ik in de bewuste post ook al, die post die jij niet goed hebt gelezen bedoel ik dus. Vervolgens trek jij allerlei conclusies die nergens op slaan, en herhaal je woorden die ik zou gezegd hebben terwijl ik ze aantoonbaar niet zo heb gezegd.

Dit is dus wat ik vervelend vind, zonder op een trein te zitten.
Ik trok helemaal geen conclusies, ik stelde je een vraag obv je post die voor mij niet duidelijk was en blijkbaar schoot die bij jou (en anderen) in het verkeerde keelgat. Meer is er niet gebeurd hoor. Nu reageer jij zelf ook alsof je lange tenen heb terwijl je vanmiddag nog zei dat je niet begreep waarom anderen zo reageerden (op mij). Dus je hebt je toch echt mee laten sleuren. :P
Loullah schreef:
01-09-2018 19:03
Ik trok helemaal geen conclusies, ik stelde je een vraag obv je post die voor mij niet duidelijk was en blijkbaar schoot die bij jou (en anderen) in het verkeerde keelgat. Meer is er niet gebeurd hoor. Nu reageer jij zelf ook alsof je lange tenen heb terwijl je vanmiddag nog zei dat je niet begreep waarom anderen zo reageerden (op mij). Dus je hebt je toch echt mee laten sleuren. :P

Heb jij geen eigen topic om in te gaan lopen zuigen en zanikken?
Loullah schreef:
Nee, je trok een conclusie en ging daar op verder borduren. Dat is wat mij ergert, niet je mening. Zo als je kunt zien heb ik daar niet op gereageerd. Want daar begrijp ik inderdaad niet van dat mensen met persoonlijke verhalen daar op reageren.

Ik heb je altijd al vervelend gevonden.
Loullah schreef:
Nou, daar gaat de oprechte interesse alweer het raam uit. Miep miep, zoeffffff!!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Loullah schreef:
Nu reageer jij zelf ook alsof je lange tenen heb terwijl je vanmiddag nog zei dat je niet begreep waarom anderen zo reageerden (op mij). Dus je hebt je toch echt mee laten sleuren. :P
Voortschrijdend inzicht noemen ze dat.
Head* schreef:
01-09-2018 18:58
Solo, welke sites geven goede, degelijke, betrouwbare info over autisme bij vrouwen?
Annelies Spek.

David Dunning
Loullah schreef:

Vertel eens Loullah, wat haal jij nu zelf uit dit gezuig en geneuzel? Waarom ben je überhaupt hier?
01-09-2018 18:56
Ik vind dit een zeer beperkte en simpele voorstelling van hoe ik zou denken en voelen.
Ja, dat krijg je op zo'n forum hè.

David Dunning
Solomio schreef:
01-09-2018 19:37
Annelies Spek.

Dank je.
Kan iemand die lullah permanbannen purliese? Zoveel debiel gewauwel heb ik nog nooit gelezen.
anoniem_69176b9c77370 wijzigde dit bericht op 01-09-2018 19:45
25.68% gewijzigd
Loullah schreef:

Jezus, mens!

Na de HRS mag jij van mij wel de naam LHT op Viva toegedicht krijgen hoor.

Veel plezier ermee!

yasmijn schreef:
01-09-2018 19:43
Kan iemand die lullah permanbannen purliese? Zoveel debiel gewauwel heb ik nog nooit gelezen.

Er komt ook geen eind aan. Deze discussie duurt nu al de hele dag en is ook al de hele dag een herhaling van zetten. :zzz:
Pas maar op met je mening geven over Loullah. Heb ik ook een keer gedaan. Kreeg ik ook zo'n gezellige 'Frankly I don't give a fuck' reactie. Maar ik had wel binnen no time een officiële waarschuwing te pakken, terwijl er maar verdomd weinig mensen actief waren op het forum op dat (nachtelijke) tijdstip. Dus wat staffen betreft gok ik toch een beetje op de waard en z'n gasten.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Maar even serieus nu.

Mijn kat heeft vanmorgen een heerlijke drol gedraaid. Wat vinden jullie, zal ik er een topic over openen?
ik heb deze discussie allang gelaten voor wat het is.
Ik zit nu lekker te kletsen in een andere topic over dildo's. :proud:
Dana schreef:
01-09-2018 20:00
Pas maar op met je mening geven over Loullah. Heb ik ook een keer gedaan. Kreeg ik ook zo'n gezellige 'Frankly I don't give a fuck' reactie. Maar ik had wel binnen no time een officiële waarschuwing te pakken, terwijl er maar verdomd weinig mensen actief waren op het forum op dat (nachtelijke) tijdstip. Dus wat staffen betreft gok ik toch een beetje op de waard en z'n gasten.

Ze staft maar een eind weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven