Eindelijk de perfecte haarverzorging
zondag 2 september 2018 om 21:49
Hoi dames,
Jaren geleden dat ik op het forum was maar vind het leuk om weer eens mee te kletsen.
Als iemand veel gekocht en uitgeprobeerd heeft om mijn haar beter en gezonder te krijgen dan ben ik het wel
. Zal jullie de details besparen
.
Ik gebruik nu een paar weken deze shampoo van dr organics en het resultaat is verbluffend. Echt ongelooflijk. Dit is een shampoo zonder sulfaat en andere troep.
Voor alle dames die moedeloos worden van droog, breekbaar, touwerig, armoedig haar. Koop deze shampoo
Jaren geleden dat ik op het forum was maar vind het leuk om weer eens mee te kletsen.
Als iemand veel gekocht en uitgeprobeerd heeft om mijn haar beter en gezonder te krijgen dan ben ik het wel
Ik gebruik nu een paar weken deze shampoo van dr organics en het resultaat is verbluffend. Echt ongelooflijk. Dit is een shampoo zonder sulfaat en andere troep.
Voor alle dames die moedeloos worden van droog, breekbaar, touwerig, armoedig haar. Koop deze shampoo
anoniem_57917 wijzigde dit bericht op 02-09-2018 21:52
0.93% gewijzigd
zondag 2 september 2018 om 22:03
Het komt misschien zo over maar is echt niet zo. Vond het gewoon leuk om te vertellen dat dit echt werkt. Ik heb me arm gekocht aan van alles en nog wat. Er zijn ongetwijfeld tientallen merken die sulfaatvrije shampoo verkopen. Die zijn denk ik ook prima. Vind het gewoon leuk om mijn positieve ervaring te delen. Meer niet....
zondag 2 september 2018 om 22:13
Ik heb naar aanleiding van een topic hier ooit shampoo van Dr. Organics gekocht en in het begin was die heel fijn maar na een maand merkte ik dat mijn haar sneller vet werd en ik dus vaker moest wassen. Normaal was ik mijn haar om de dag of om de 2 dagen maar toen kwam het dus voor dat ik het ineens iedere dag moest wassen.
Misschien verkeerde versie gekocht (had de Rose otto) of werkt het gewoon niet goed met mijn haar.
Misschien verkeerde versie gekocht (had de Rose otto) of werkt het gewoon niet goed met mijn haar.
maandag 3 september 2018 om 08:53
Waar. Maar dat betekent niet dat het niet uitmaakt welke shampoo je gebruikt. Een shampoo hoort te reinigen. Niet elke shampoo doet dat in dezelfde mate. Daarnaast zitten er stofjes in die achterblijven op het haar, tussen de schubben. Bedoeld om het haar te laten glanzen en beter doorkambaar te maken. De hoeveelheid daarvan is niet voor iedereen prettig. Ik heb fijn en slap haar, en sommige shampoo's maken mijn haar slapper en sneller vet. Een shampoo doet niet zozeer iets aan de structuur van je haar, maar dat wil niet zeggen dat het niet uitmaakt wat je gebruikt.
maandag 3 september 2018 om 09:24
donderdag 6 september 2018 om 14:20
Je zegt twee verschillende dingen.
A. Haar is dood. Klopt. Is ook niet meer tot leven te wekken. Hoeft ook niet.
B. Er is wel degelijk wat te doen aan "haar wat uit je hoofd is gegroeid". Niet alleen door shampoo's, google eens op bijv. Proteinebehandeling, Olaplex, moisturizing. Maakt een wereld van verschil.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.