Uitgerekend april 2019
donderdag 9 augustus 2018 om 08:23
Hallo dames,
Ben je uitgerekend in april en wil je kletsen over je zwangerschap, de kwaaltjes etc etc? Kom dan gezellig mee schrijven!
Naam: Aprilbaby2018
Ww: zwanger2018
Pavo07
Nioma
nooit1blijvenzitten
mamavaneenboefje
XLau
Saqua
Lacer
Shonan
Stippeltjesbehang
Biekkie
Ben je uitgerekend in april en wil je kletsen over je zwangerschap, de kwaaltjes etc etc? Kom dan gezellig mee schrijven!
Naam: Aprilbaby2018
Ww: zwanger2018
| Naam | Leeftijd (+prtnr) | kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden | |
|---|---|---|---|---|---|
| Eris83 | 34+34 | 2e | 6 april | |
30 aug 1e echo |
| Lau_Ngi | 27+27 | 1e | 10 april | |
|
| Laura10april | 32+35 | 1e | 10 april | 14 sept echo | |
| endomiel | 31+33 | 2e | 3 april | |
27-08 intake |
| lilly5263 | 31+38 | 2e | 14 april | |
5 sept intake,18 sept 1e echo |
| Flowerlove10 | 31+31 | 2e | 14 april | |
2xMA |
| dutchgirlgermanworld | 30+32 | 1e | 15 april | |
3-9 2e echo |
| Jetje34 | 34+36 | 1e | 16 april | |
6 sept 1e |
| Zebrastrepen | 34+37 | 1e | 21 april | |
2 okt termijnecho, nierziekte |
| Roover | 31+32 | 1e | 22 april | |
7 sept |
| appelflap007 | 3e | ||||
| Flowerpower93 | 25+27 | 1e | 25 april | |
14-09 echo + 02-10 intake |
| Fairytale1 | 31+34 | 2e | 27 april | |
6 sept echo |
anoniem_374226 wijzigde dit bericht op 20-09-2018 13:49
87.55% gewijzigd
maandag 3 september 2018 om 09:24
Yay, weer een goede echo en een eerste foto! Heb nu m’n moederpas en mag over 2,5 week weer. Nu nog een kritieke fase met de overgang naar de verzorging via de placenta/navelstreng. Pff ben echt blij als die 12 weken om zijn hoor...
Doen jullie trouwens de chromosoomtesten? Bij mij kan de nekplooi niet gemeten worden omdat we dan net op vakantie zijn, maar om heel eerlijk te zijn vind ik die kansberekening ook wel lastig hoor...
Voor alle andere dames: succes vandaag! Hoop op een mooie echo voor eenieder van jullie!
Doen jullie trouwens de chromosoomtesten? Bij mij kan de nekplooi niet gemeten worden omdat we dan net op vakantie zijn, maar om heel eerlijk te zijn vind ik die kansberekening ook wel lastig hoor...
Voor alle andere dames: succes vandaag! Hoop op een mooie echo voor eenieder van jullie!
maandag 3 september 2018 om 09:36
Stippel, mama en Lacer, heel veel sterkte en succes vandaag. Ik ga hard duimen dat bij jullie toch alles goed is.
Ik had een afspraak gemaakt bij de gyn voor de 12e (omdat we op vakantie zijn) maar dat duurt me toch echt te lang, dus net gebeld en naar voren geschoven (zodra we net terug zijn van vakantie). Dus dat is wel even fijn. Alle kwalen houd ik (incl overgeven) dus dat voelt dan extra wrang als je weet dat het kindje niet meer leeft. Dus blij dat een eerder gesprek kan.
Ik had een afspraak gemaakt bij de gyn voor de 12e (omdat we op vakantie zijn) maar dat duurt me toch echt te lang, dus net gebeld en naar voren geschoven (zodra we net terug zijn van vakantie). Dus dat is wel even fijn. Alle kwalen houd ik (incl overgeven) dus dat voelt dan extra wrang als je weet dat het kindje niet meer leeft. Dus blij dat een eerder gesprek kan.
maandag 3 september 2018 om 09:42
Wat zuur zeg al die stomme kwaaltjes er dan ook nog bij. Fijn dat je eerder terecht kuntSaqua schreef: ↑03-09-2018 09:36Stippel, mama en Lacer, heel veel sterkte en succes vandaag. Ik ga hard duimen dat bij jullie toch alles goed is.
maandag 3 september 2018 om 10:10
@dutchgirl yes! Goed nieuws!
Hoe is het met jullie zenuwen dames? Mijn vriend en ik zijn vandaag trouwens ook nog eens 9 jaar samen. Het wachten duurt nog zo lang. Ik wou dat het al 16:00 uur was.
en ik duim
zo hard voor jullie vandaag!
Als het toch fout is kies ik voor medicatie en begin ik er vanavond meteen mee, des te sneller ik er vanaf ben. Wat verschrikkelijk dit :’(
Hoe is het met jullie zenuwen dames? Mijn vriend en ik zijn vandaag trouwens ook nog eens 9 jaar samen. Het wachten duurt nog zo lang. Ik wou dat het al 16:00 uur was.
zo hard voor jullie vandaag!
Als het toch fout is kies ik voor medicatie en begin ik er vanavond meteen mee, des te sneller ik er vanaf ben. Wat verschrikkelijk dit :’(
maandag 3 september 2018 om 10:44
Dutch: wat fijn dat je echo weer goed was!
Saqua: tegenstrijdig zijn die aanhoudende kwaaltjes he! Wanneer mag je nu heen?
Lacer: gefeliciteerd met jullie 9 jaar samen zijn! hoe het is met de zenuwen? It’s killing me!! Zit er eerlijk gezegd emotioneel ook een beetje doorheen, want wordt zo geleefd tussen alle emoties, angst, die 5% hoop en wetend wat er komen gaat is het 100% niet goed. Ik duim ook heel erg voor jullie dames!!
Saqua: tegenstrijdig zijn die aanhoudende kwaaltjes he! Wanneer mag je nu heen?
Lacer: gefeliciteerd met jullie 9 jaar samen zijn! hoe het is met de zenuwen? It’s killing me!! Zit er eerlijk gezegd emotioneel ook een beetje doorheen, want wordt zo geleefd tussen alle emoties, angst, die 5% hoop en wetend wat er komen gaat is het 100% niet goed. Ik duim ook heel erg voor jullie dames!!
maandag 3 september 2018 om 12:07
Yeah fijn de eerste goede echo van vandaag is een feit.
Nu de anderen nog, hoop zo op positief nieuws, zal duimen en in mijn pauzes eens stiekem kijken of het forum.
Hier rond 10:00 uur de flinke buikpijn kwijt geraakt, het kwam er eindelijk allemaal uit (smakelijk verhaal), maar dat scheelde een hoop, weet je ieder geval dat de buikpijn daar komt, verder moet ik gewoon echt rustig aan doen, ik merk het aan mijn lichaam, zeker met een kleine man ernaast.
Op het werk vandaag een redelijke rustige dag, zometeen nog 4 mensen en dan weer uurtje pauze en nu dus ook pauze.
Echt zo spannend, bij mij blijven van die gekke zorgen over dat lichte bloedverlies, maar weet gewoon als ik een verloskundige belt wat ze zeggen, ja is maar 1x afvegen dus maak je geen zorgen. En omdat ik weet dat ze het zeggen, denk ik dan ja ze hebben gelijk, en enn echo nu geeft mij toch geen zekerheid voor de echo over 2 weken (Jahoe,, nog maar 2 weken en dan zit ik op 10 weken + 4 dagen).
Inmiddels heb ik wel een zwangerschapsbroek aan, dat zit toch een stuk lekkerder, wel erg vroeg voor mijn idee, maar dan knellen mijn broeken echt niet meer, Gingen die 2 weken maar snel voorbij
Nu de anderen nog, hoop zo op positief nieuws, zal duimen en in mijn pauzes eens stiekem kijken of het forum.
Hier rond 10:00 uur de flinke buikpijn kwijt geraakt, het kwam er eindelijk allemaal uit (smakelijk verhaal), maar dat scheelde een hoop, weet je ieder geval dat de buikpijn daar komt, verder moet ik gewoon echt rustig aan doen, ik merk het aan mijn lichaam, zeker met een kleine man ernaast.
Op het werk vandaag een redelijke rustige dag, zometeen nog 4 mensen en dan weer uurtje pauze en nu dus ook pauze.
Echt zo spannend, bij mij blijven van die gekke zorgen over dat lichte bloedverlies, maar weet gewoon als ik een verloskundige belt wat ze zeggen, ja is maar 1x afvegen dus maak je geen zorgen. En omdat ik weet dat ze het zeggen, denk ik dan ja ze hebben gelijk, en enn echo nu geeft mij toch geen zekerheid voor de echo over 2 weken (Jahoe,, nog maar 2 weken en dan zit ik op 10 weken + 4 dagen).
Inmiddels heb ik wel een zwangerschapsbroek aan, dat zit toch een stuk lekkerder, wel erg vroeg voor mijn idee, maar dan knellen mijn broeken echt niet meer, Gingen die 2 weken maar snel voorbij
maandag 3 september 2018 om 13:26
Hier nog één!
Iemand vroeg hoe het met mijn zenuwen gaat. Het gaat gelukkig wel want ik heb leuke afleiding van mijn nichtje van 1 jaar oud waar ik vandaag op mag passen
maandag 3 september 2018 om 15:11
Ik ben om 16:00 uur aan de beurt. Als het goed is zijn mijn vriend en schoonmoeder hier om 15:30
Schoonmoedertje gaat mee omdat ik een super goede band met haar heb en zij in dit soort situaties behoorlijk kalm blijft zodat we er ook zeker van zijn dat we zonder vragen naar buiten gaan.
Ik ben benieuwd hoe het met Mamavan is afgelopen. Pfff ondertussen ben ik rondjes in de kamer aan het lopen. Ben nog zenuwachtiger dan afgelopen Woensdag ..
maandag 3 september 2018 om 15:15
Ow Lacer ik voel met je mee! Ik zit de uren hier af te tellen... Zo spannend en tegelijkertijd ben ik ook zo bang. Wat fijn dat je vriend en schoonmoeder meegaan. Zeker als zij jullie zo goed kan steunen. Ik denk aan je!Lacer schreef: ↑03-09-2018 15:11Ik ben om 16:00 uur aan de beurt. Als het goed is zijn mijn vriend en schoonmoeder hier om 15:30
Schoonmoedertje gaat mee omdat ik een super goede band met haar heb en zij in dit soort situaties behoorlijk kalm blijft zodat we er ook zeker van zijn dat we zonder vragen naar buiten gaan.
Ik ben benieuwd hoe het met Mamavan is afgelopen. Pfff ondertussen ben ik rondjes in de kamer aan het lopen. Ben nog zenuwachtiger dan afgelopen Woensdag ..
@Mamavaneenboefje ben ook zo benieuwd hoe het bij jou is gegaan!
maandag 3 september 2018 om 15:23
Heel veel succes!! Fijn dat je schoonmoeder en je vriend meegaan.Lacer schreef: ↑03-09-2018 15:11Ik ben om 16:00 uur aan de beurt. Als het goed is zijn mijn vriend en schoonmoeder hier om 15:30
maandag 3 september 2018 om 18:10
Ik lees net alle berichten en wordt er gewoon zenuwachtig van! Na zoveel verdrietig nieuws wordt je voor iedereen zenuwachtig, ik hoop op een heleboel mooie berichten!
Heb nog niet op iedereen persoonlijk kunnen reageren, maar zal vanavond even alles rustig terug lezen.
Ik denk dat ik wel voor iedereen kan spreken als ik zeg dat we blij zijn als de 12 weken voorbij zijn hè!
Ik ben heel gek voor mezelf nog niet zo zenuwachtig, maar misschien komt dat ook dat ik heel druk ben met werk en onze kleine Meid dat ik er verder niet de kans voor krijg.
En ik ben veeeeel moe. Dus savonds om 2100 uur lig ik al op bed en ga ik slapen. Hahaha.
Heb nog niet op iedereen persoonlijk kunnen reageren, maar zal vanavond even alles rustig terug lezen.
Ik denk dat ik wel voor iedereen kan spreken als ik zeg dat we blij zijn als de 12 weken voorbij zijn hè!
Ik ben heel gek voor mezelf nog niet zo zenuwachtig, maar misschien komt dat ook dat ik heel druk ben met werk en onze kleine Meid dat ik er verder niet de kans voor krijg.
En ik ben veeeeel moe. Dus savonds om 2100 uur lig ik al op bed en ga ik slapen. Hahaha.
maandag 3 september 2018 om 18:30
Heb net weer een echo gehad. Nu was er ineens wel een vruchtje te zien. De gyneacoloog kon dit niet verklaren alleen klopte er nog geen hartje en dat had al gemoeten. Nu moet ik alweer een week wachten en ze zei tegen me dat ik uit moet gaan van een miskraam maar ik ben zo confused nu. 5 dagen geleden was er nog niks te zien. Ik zou nu 6.5 week zijn... terwijl ik 8.5 dacht te zijn. Wat moet ik toch?!?!?! Stiekem heel blij maar ook weer niet want het hartje klopte niet...
maandag 3 september 2018 om 18:51
Ohh lacer wat moeilijk!
Kan het niet zijn dat er met de ontwikkeling iets niet goed is gegaan waardoor het lijkt dat je minder ver bent maar het vruchtje dus eigenlijk gestopt is met groeien ergens?
Hoewel, dan hadden ze dat natuurlijk vorige week ook moeten zien.
Gaan ze nou over 5 dagen weer een echo maken?
8,5 en 6,5 is natuurlijk ook wel een heel groot verschil. Dan moet je een cyclus hebben gehad van 14 dagen meer dan je normaal hebt.
Kan het niet zijn dat er met de ontwikkeling iets niet goed is gegaan waardoor het lijkt dat je minder ver bent maar het vruchtje dus eigenlijk gestopt is met groeien ergens?
8,5 en 6,5 is natuurlijk ook wel een heel groot verschil. Dan moet je een cyclus hebben gehad van 14 dagen meer dan je normaal hebt.
maandag 3 september 2018 om 18:53
Ze had vrijdag geen plek meer dus moet ik maandag terug komen. Wat ik zo raar vind is dat er eerst niks te zien was en nu ineens wel? Ik ben zo door de war.....lilly5263 schreef: ↑03-09-2018 18:51Ohh lacer wat moeilijk!