Date is onduidelijk
dinsdag 4 september 2018 om 19:26
Ha,
Hier ook iemand met een onduidelijke date.
Via Tinder een super leuke vrouw leren kennen. Nu aantal dates gedaan die er leuk waren.
Uit eten geweest. Wel alle keren betaald wat niet zo slim was. Maar ze zit niet heel dik in het geld. Ze woont in een redelijke arme wijk ook. Mede door omstandigheden. Heeft een kind waarvan de vader verdwenen is, en is best ziekelijk waardoor werk lastig gaat.
Eerste twee dates waren met haar, tweede date geprobeerd te zoenen. Maar vond ze te snel gaan. Maar ondanks dat toch contact blijven houden. Contact is leuk. Wel iets meer van mij dan haar.
3e keer al haar kind ontmoet. Ze zit ook nog eens in situatie waar haar buren haar terroriseren. Toen dat weer eens zo ver was. Haar gezegd kom dan maar ff naar mij. Maar omdat haar kleine erbij was, was de enige oplossing met haar kleine.
Dat ging er goed was er leuke middag!
4e date was op Vlieland ik moest daar heen vanwege optreden op een festival. We hadden geen gezamenlijke kamer omdat het zo last minute was kon ik alleen 2 persoons krijgen en een 1 persoons slaap plaats op camping.
Vond ik geen probleem. Want samen met de kleine op een kamer voelde erg snel.
Wel erg leuke 3 dagen gehad met zijn 3. Veel kletsen en gezelligheid. Omdat we met 3 waren ook geen kus moves gemaakt. Dat is awkward met een kleine erbij.
Nu dagen erna is alles weer afstandelijk. Ze heeft ook al vanaf begin gezegd dat ze niet van chatten houd. En ik weet ook dat ze gister niet lekker in haar vel zat. Vanwege thuis situatie. Dat laatste komt steeds meer naar voren.
Ik steun haar daarin op alle manieren. Maar vaak wil ze er niet over praten.
Ik heb vandaag maar ff geen contact gezocht. Gisteren kreeg ik appje dat haar dag mixed was. Oftewel niet echt lekker.
Wil haar niet teveel stalken, het contact komt al meestal van mij,
Wat zouden jullie doen? Ik vind haar wel waanzinnig leuk. En het samen zijn is een feest.
Hier ook iemand met een onduidelijke date.
Via Tinder een super leuke vrouw leren kennen. Nu aantal dates gedaan die er leuk waren.
Uit eten geweest. Wel alle keren betaald wat niet zo slim was. Maar ze zit niet heel dik in het geld. Ze woont in een redelijke arme wijk ook. Mede door omstandigheden. Heeft een kind waarvan de vader verdwenen is, en is best ziekelijk waardoor werk lastig gaat.
Eerste twee dates waren met haar, tweede date geprobeerd te zoenen. Maar vond ze te snel gaan. Maar ondanks dat toch contact blijven houden. Contact is leuk. Wel iets meer van mij dan haar.
3e keer al haar kind ontmoet. Ze zit ook nog eens in situatie waar haar buren haar terroriseren. Toen dat weer eens zo ver was. Haar gezegd kom dan maar ff naar mij. Maar omdat haar kleine erbij was, was de enige oplossing met haar kleine.
Dat ging er goed was er leuke middag!
4e date was op Vlieland ik moest daar heen vanwege optreden op een festival. We hadden geen gezamenlijke kamer omdat het zo last minute was kon ik alleen 2 persoons krijgen en een 1 persoons slaap plaats op camping.
Vond ik geen probleem. Want samen met de kleine op een kamer voelde erg snel.
Wel erg leuke 3 dagen gehad met zijn 3. Veel kletsen en gezelligheid. Omdat we met 3 waren ook geen kus moves gemaakt. Dat is awkward met een kleine erbij.
Nu dagen erna is alles weer afstandelijk. Ze heeft ook al vanaf begin gezegd dat ze niet van chatten houd. En ik weet ook dat ze gister niet lekker in haar vel zat. Vanwege thuis situatie. Dat laatste komt steeds meer naar voren.
Ik steun haar daarin op alle manieren. Maar vaak wil ze er niet over praten.
Ik heb vandaag maar ff geen contact gezocht. Gisteren kreeg ik appje dat haar dag mixed was. Oftewel niet echt lekker.
Wil haar niet teveel stalken, het contact komt al meestal van mij,
Wat zouden jullie doen? Ik vind haar wel waanzinnig leuk. En het samen zijn is een feest.
dinsdag 4 september 2018 om 20:41
Lastig. Soms is het voor jezelf beter om naar je hoofd te luisteren in plaats van naar je hart.
Maar goed je vind haar waanzinnig leuk dus eigenlijk wil je tips om haar te veroveren. Geduldig blijven, niet te veel appen, niets van haar verwachten en dan maar hopen. Als je het op het spits gaat drijven wordt het sowieso niks.
Maar goed je vind haar waanzinnig leuk dus eigenlijk wil je tips om haar te veroveren. Geduldig blijven, niet te veel appen, niets van haar verwachten en dan maar hopen. Als je het op het spits gaat drijven wordt het sowieso niks.
dinsdag 4 september 2018 om 20:52
dinsdag 4 september 2018 om 20:55
DitTijdschriftenverslindster schreef: ↑04-09-2018 20:52Ik vind het niet goed klinken en nogal vaag allemaal.
Vind het al helemaal vreemd als iemand tijdens tweede date zegt dat zoenen te snel gaat, maar de volgende date je wel haar kind ontmoet en de vierde date een kamer deelt met kind erbij. Ik begrijp echt niet waarom jullie dit het kind aandoen.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
dinsdag 4 september 2018 om 21:05
Haar ex betaald niks voor hun kind en haar buren terroriseren haar....
Ik zal je even vertellen hoe het verder gaat: ze maakt je de kop gek, speelt de preutse dame, totdat jij met blauwe ballen loopt en alles doet wat ze wil.
Dan trekt ze binnen no time bij je in met kind, en je kan haar en haar kind onderhouden. En dan mag je nog hopen dat ze je niet binnen no time kaal plukt, want jij moet alles, ja echt alles, betalen.
Ik zal je even vertellen hoe het verder gaat: ze maakt je de kop gek, speelt de preutse dame, totdat jij met blauwe ballen loopt en alles doet wat ze wil.
Dan trekt ze binnen no time bij je in met kind, en je kan haar en haar kind onderhouden. En dan mag je nog hopen dat ze je niet binnen no time kaal plukt, want jij moet alles, ja echt alles, betalen.
ik geef mn bek ook maar een douw
dinsdag 4 september 2018 om 21:06
Oh, ik dacht meer aan elke avond 'ik heb het zo zwaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr' en dat to alles mag oplossen tot in den treure. Vervolgens veel emotionele problemen, en irrationele ruzies waarbij ze met dingen gooit.Madeliefjees schreef: ↑04-09-2018 21:05Haar ex betaald niks voor hun kind en haar buren terroriseren haar....
dinsdag 4 september 2018 om 21:14
Hij heeft toch op de camping geslapen?Tijdschriftenverslindster schreef: ↑04-09-2018 20:52Ik vind het niet goed klinken en nogal vaag allemaal.
Vind het al helemaal vreemd als iemand tijdens tweede date zegt dat zoenen te snel gaat, maar de volgende date je wel haar kind ontmoet en de vierde date een kamer deelt met kind erbij. Ik begrijp echt niet waarom jullie dit het kind aandoen.
De kinderintroductie gaat wel heel snel. Misschien door de omstandigheden versnelt, maar toch.
En verder:
Ik zou het contact even van haar laten afhangen. Appen kan soms heel opdringerig en vervelend zijn.
Als ze zelf geen contact opneemt of met een voorstel komt, weet je genoeg.
dinsdag 4 september 2018 om 21:15
doe mij die bol eens...
dinsdag 4 september 2018 om 21:21
Had het stuk al twee keer gelezen omdat ik het onduidelijk vond. Maar nu voor de derde keer gelezen en geloof dat jij gelijk hebt.safrat schreef: ↑04-09-2018 21:14Hij heeft toch op de camping geslapen?
De kinderintroductie gaat wel heel snel. Misschien door de omstandigheden versnelt, maar toch.
En verder:
Ik zou het contact even van haar laten afhangen. Appen kan soms heel opdringerig en vervelend zijn.
Als ze zelf geen contact opneemt of met een voorstel komt, weet je genoeg.
Niet samen kamer gedeeld. Dan nog vind ik drie dagen met een kind doorbrengen tijdens een vierde date echt veel te snel voor een kind. En ronduit bizar als iemand zoenen op de tweede date te snel vindt gaan. Dan gaat dus wel drie dagen die persoon en haar kind met elkaar in contact laten zijn. Ik zal dat nooit begrijpen.
dinsdag 4 september 2018 om 21:31
Ja, ik begrijp ook nooit waarom kinderen soms zo snel in een nieuwe relatie worden betrokken. Voor die kinderen lijkt mij dat helemaal niet fijn.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑04-09-2018 21:21Had het stuk al twee keer gelezen omdat ik het onduidelijk vond. Maar nu voor de derde keer gelezen en geloof dat jij gelijk hebt.
Niet samen kamer gedeeld. Dan nog vind ik drie dagen met een kind doorbrengen tijdens een vierde date echt veel te snel voor een kind. En ronduit bizar als iemand zoenen op de tweede date te snel vindt gaan. Dan gaat dus wel drie dagen die persoon en haar kind met elkaar in contact laten zijn. Ik zal dat nooit begrijpen.
dinsdag 4 september 2018 om 21:40
Dan had ze wel gezoend. To wil tips om haar te krijgen; het is niet of ze zichzelf voor zn voeten gooit.Madeliefjees schreef: ↑04-09-2018 21:35Dat boeit zo'n vrouw totaal niet, die wil binnen no time samenwonen.
Of ze is zo gerafineerd dat ze to nu al manipuleert richting haar grote doel. Prima mogelijk natuurlijk.
dinsdag 4 september 2018 om 21:53
dinsdag 4 september 2018 om 22:32
Dat is onderdeel van haar strategie "hard to get", en oh oh ik ben zo zielig.
TO denkt dan dat hij haar reddende engel zal zijn! De grote stoere man die dit arme vrouwtje en kind gaat redden.
Hou je pincode geheim TO.
ik geef mn bek ook maar een douw
woensdag 5 september 2018 om 08:01
Waarom wil je een relatie met een vrouw die werkelijk het slachtoffer is van alles? Een beschadigd vogeltje met vooral ellende in haar leven. Val je niet op normale sterke psychisch gezonde vrouwen met wie gelijkwaardig iets kunt opbouwen? Had je iets verwacht voor die etentjes..kon ze die terugbetalen met fysieke toenadering?
En met iemand die 3x hebt ontmoet met een kind op een heel weekend weggaan....eerlijk gezegd ik vind het gewoon idioot. Zoiets doe je gewoon niet als moeder dat is vragen om problemen en ellende. Ze heeft al zo vaak de verkeerde getroffen en er blijkbaar niets van geleerd.
Deze dame is helemaal geen relatiemateriaal.
En met iemand die 3x hebt ontmoet met een kind op een heel weekend weggaan....eerlijk gezegd ik vind het gewoon idioot. Zoiets doe je gewoon niet als moeder dat is vragen om problemen en ellende. Ze heeft al zo vaak de verkeerde getroffen en er blijkbaar niets van geleerd.
Deze dame is helemaal geen relatiemateriaal.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 5 september 2018 om 08:05
Dit.Madeliefjees schreef: ↑04-09-2018 22:32Dat is onderdeel van haar strategie "hard to get", en oh oh ik ben zo zielig.
TO denkt dan dat hij haar reddende engel zal zijn! De grote stoere man die dit arme vrouwtje en kind gaat redden.
Hou je pincode geheim TO.