Date is onduidelijk

04-09-2018 19:26 191 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha,

Hier ook iemand met een onduidelijke date.

Via Tinder een super leuke vrouw leren kennen. Nu aantal dates gedaan die er leuk waren.

Uit eten geweest. Wel alle keren betaald wat niet zo slim was. Maar ze zit niet heel dik in het geld. Ze woont in een redelijke arme wijk ook. Mede door omstandigheden. Heeft een kind waarvan de vader verdwenen is, en is best ziekelijk waardoor werk lastig gaat.

Eerste twee dates waren met haar, tweede date geprobeerd te zoenen. Maar vond ze te snel gaan. Maar ondanks dat toch contact blijven houden. Contact is leuk. Wel iets meer van mij dan haar.

3e keer al haar kind ontmoet. Ze zit ook nog eens in situatie waar haar buren haar terroriseren. Toen dat weer eens zo ver was. Haar gezegd kom dan maar ff naar mij. Maar omdat haar kleine erbij was, was de enige oplossing met haar kleine.

Dat ging er goed was er leuke middag!

4e date was op Vlieland ik moest daar heen vanwege optreden op een festival. We hadden geen gezamenlijke kamer omdat het zo last minute was kon ik alleen 2 persoons krijgen en een 1 persoons slaap plaats op camping.

Vond ik geen probleem. Want samen met de kleine op een kamer voelde erg snel.

Wel erg leuke 3 dagen gehad met zijn 3. Veel kletsen en gezelligheid. Omdat we met 3 waren ook geen kus moves gemaakt. Dat is awkward met een kleine erbij.

Nu dagen erna is alles weer afstandelijk. Ze heeft ook al vanaf begin gezegd dat ze niet van chatten houd. En ik weet ook dat ze gister niet lekker in haar vel zat. Vanwege thuis situatie. Dat laatste komt steeds meer naar voren.

Ik steun haar daarin op alle manieren. Maar vaak wil ze er niet over praten.

Ik heb vandaag maar ff geen contact gezocht. Gisteren kreeg ik appje dat haar dag mixed was. Oftewel niet echt lekker.

Wil haar niet teveel stalken, het contact komt al meestal van mij,

Wat zouden jullie doen? Ik vind haar wel waanzinnig leuk. En het samen zijn is een feest.
Ha,

Nou ja iedereen heeft randje. Heb wel laatste jaren wat klappen gehad. Ex Workaholic dat was niet goed voor seksuele relatie en eigenlijk voor niks. Werkte hard in muziekwereld. Dat is omgebogen qua uren. Maar zoek eigenlijk nog vaste baan i.p.v. freelance. Maar zijn zeker nog punten die beter kunnen.

Maar ik denk dat ik idd wel gebruikt ben toch. En dat ik idd op die roze wolk zat. Denk dat er wel issues waren die ze echt had. Maar ook die ze zelf veroorzaakte. Denk ook geen slechte dame, maar wel beetje buiten de werkelijkheid. Pa betaalde bijv alle autokosten.

Vorige vriendin was een schat wel. Dat heb ik verprutst.

Nu ff maar rustig vaarwater weer. Denk dat ik contact laat varen. Hoe roze wolk verliefd er nog in zit.
Wat een dramatisch gedoe. Sorry hoor. Hoezo nou weer gebruikt? Kan toch zijn dat ze tot conclusie is gekomen dat het haar tijd niet is nu om met iemand serieus in zee te gaan. Als we alles van tevoren wisten..

Ik denk zelfs een verstandig besluit van haar , althans als ze echt zo in de knoop zit. Of wellicht vindt ze je niet leuk genoeg maar zit haar hoofd nu te vol om dat over te brengen en/of te beseffen.

Hoe dan ook, loslaten lijkt mij voor alle partijen het beste inderdaad.
Ouwedibbes schreef:
05-09-2018 18:52
Ben ik nu de enige die de kriebels krijgt van deze TO ?
Nee. :proud:
Je kan nooit gebruikt worden als je jezef niet laat gebruiken.

En je af en toelaten gebruiken kan ook erg lekker zijn (sorry feministen).
viva-amber schreef:
08-09-2018 19:47
Jullie hebben elkaar als twee beschadigde mensen wel gevonden. Er is wel een trend. Met je vorige vriendin had je geen seks en met deze ook niet. En dus kijk je weer om je heen. Waarom houd je haar aan?
Scherp!
Nou nou, wat een ongelooflijk gedoe (en vooral lappen aan tekst) voor die paar dates. TO, ik krijg helaas ook de kriebels van je en niet zo’n beetje ook. Dat heeft vooral te maken met hoe gedienstig je je opstelt en hoe ontzettend je die vrouw aan het verdedigen bent.

Al die issues van die vrouw! No offence, maar zulke drama ligt vaker aan de mensen zelf dan aan iets anders. Het mens lijkt je te willen doen geloven dat alles haar overkomt. Waarom neemt ze niet het heft in eigen hand?

Zoveel mensen met een gezondheid die ze in de steek laat. Tussen helemaal niet kunnen werken en 40 uur betaald werken zit nogal een boel. Haar kind gaat naar de middelbare school. Het is geen kleine meer en kan prima alleen thuis blijven of een eigen plan trekken overdag. Racistische buren? Als je zoveel thuis bent vliegen de muren ook op je af en wordt elk klein ding een drama.

Ren heel hard nu je nog kan. En laat je niet zo meeslepen in het vervolg. Je ben haar niets verschuldigd hoor.
Een randje hebben is iets anders dan nu geen relatie willen. Best raar die etentjes, direct kind voorstellen en weekend weg maar goed de aap is uit de mouw. Aan een relatie is ze niet toe had ze ook meteen kunnen zeggen.

Gelukkig heb jij nu duidelijkheid en hoef je niet meer in onzekerheid te zitten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Laat gaan dit project. Waarom zou je zin hebben in z’on gecompliceerde relatie , alleen omdat je een harde van haar krijgt? Ga op zoek naar een leuke ongecompliceerde vrouw.
Ha,

Ik ben het aan het loslaten ook. Veel meer rust in de kop nu. Ergens blijft het jammer. Maar dat gevoel zal nog wel wat dagen aanhouden. Ik was zelf ook te needy en wil teveel helpen. Ze zei steeds maar dat er geen oplossing was. Ik snapte dat lastig omdat je toch in 7 jaar wel een andere woonplek moet kunnen vinden

En zij had gewoon heel veel op haar bord nu. Zag de uitweg niet. Weinig vrienden, weinig support van familie ook. Ik wilde vooral dat het haar goed ging vanuit mijn gevoel voor haar.

Ik zal er niet te veel dingen bij gaan denken. Goed of slecht. Heb haar eigenlijk ook nog positief in mijn hoofd hoor.

Het is wel zo dat ik ergens nog denk om haar berichtje sturen. Ik had de kleine iets belooft wat ze erg leuk vond. Wilde ik wel waarmaken. Maar ik laat er nu wat tijd tussen voordat ik dat doe.

En nu sporten maar.
anoniem_375626 wijzigde dit bericht op 09-09-2018 11:43
21.03% gewijzigd
Het zal best een hele leuke vrouw zijn maar zij wil geen relatie dan houdt het op volgens mij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Giet46 schreef:
09-09-2018 11:40
Ha,

Ik ben het aan het loslaten ook. Veel meer rust in de kop nu. Ergens blijft het jammer. Maar dat gevoel zal nog wel wat dagen aanhouden. Ik was zelf ook te needy en wil teveel helpen. Ze zei steeds maar dat er geen oplossing was. Ik snapte dat lastig omdat je toch in 7 jaar wel een andere woonplek moet kunnen vinden

En zij had gewoon heel veel op haar bord nu. Zag de uitweg niet. Weinig vrienden, weinig support van familie ook. Ik wilde vooral dat het haar goed ging vanuit mijn gevoel voor haar.

Ik zal er niet te veel dingen bij gaan denken. Goed of slecht. Heb haar eigenlijk ook nog positief in mijn hoofd hoor.

Het is wel zo dat ik ergens nog denk om haar berichtje sturen. Ik had de kleine iets belooft wat ze erg leuk vond. Wilde ik wel waarmaken. Maar ik laat er nu wat tijd tussen voordat ik dat doe.

En nu sporten maar.
Nee, geen berichten meer sturen, hoe duidelijk wil je het hebben?
Ga je concentreren op vervolgstappen om een leuke vrouw te ontmoeten die wel wil investeren in het elkaar beter leren kennen en een relatie op wil bouwen.
En HOU OP met een tiener een kleine noemen!
kapow schreef:
09-09-2018 11:46
😬
Je bent omgeslagen als een blad aan een boom. Weet zij dat ook?
Hadewychh schreef:
04-09-2018 21:53
Wil je dat wel? Een vrouw met een kind waar de vader niet naar omkijkt, die in een arme wijk woont, geldgebrek heeft waardoor jij alle uitjes moet betalen en ‘ziekelijk’ is? Die je na een paar dates al opscheept met terroriserende buren en ‘slechte dagen’. Of ben je graag de redder in nood?
Precies dit. Waarom uitgerekend een vrouw met zoveel problemen? Het zegt iets over jou, to, om daar op te vallen. Probeer eens te ontdekken wat dat is, wat dat over jou zegt. Ik denk dat je de term 'redderscomplex' eens door Google moet halen.
Echt, je haalt je veel op de hals, ik denk dat je dat niet overziet. Is het dat waard?
Zij wil geen relatie en nu wil je het via 'de kleine ' regelen...klinkt echt een beetje boel manipulatief. Ik geloof niet dat jij de stiefpapa wordt van 'de kleine'.
Uhmmm, er worden me hier wel allerlei dingen in de voeten geschoven. Ik geloof dat weinig mensen mijn karakter weten.

Ik geef die kaarten omdat het mijn werk is concerten te organiseren, die kaarten kosten me niks en is dus geen moeite omdat ik weet dat de kleine het heel leuk zou vinden. En ik het meer lullig vind dat die er zich op verheugde. Ik hoef er ook geeneens bij te zijn. En ik verwacht ook niks terug.

Het is mij duidelijk dat er nu niks gaat gebeuren. Totaal duidelijk. En dat zij eerst uit haar situatie moet komen. Uiteraard zal er ergens een sprankje hoop zijn en meespelen. Maar ik heb genoeg verstand om ook realistisch te zijn. Het is niet dat ik nog enige advances ga maken nu. Oftewel ik stel me open voor andere dates gewoon weer. Ik geloof ook niet dat er maar 1 persoon opbde wereld is waar je het leuk mee kan hebben. Maar en dit heb ik vrijwel nooit gehad, naast dat ik haar leuk vond, hadden we ook vanuit een soort vriendschap iets wat ik leuk vond. Ik heb ooit 10 jaar geleden ook een dame ontmoet die ik erg leuk vond en wat een vriendschap is geworden. Al het gevoel daar is weg gegaan. Dat was in het begin niet makkelijk maar ik ben heel blij dat ik haar nu tot mijn beste vrienden kan rekenen, ze wordt zelfs mamma. Bij 99% van de dames zou ik het 100% afkappen. Maar dit voelt als iemand die ik als persoon niet kwijt wil. Dat is voor sommige mensen hier een gekke keuze, en sommige mensen zullen sceptisch zijn, maar het is mijn keuze. Soms gaan stellen ook uit elkaar en houden ze contact. En reken er maar op dat als ik die keuze maak om contact te houden dat de andere partij daarin alle respect krijgt. Geen manipulatie zal plaatst vinden dus. Manipulatie en gewoon aardig zijn moet je niet door elkaar gooien. En als je gelijk al denkt dat het om manipulatie gaat dan is dat eerder het probleem van de negatieve denker dan mijn probleem.

Er wordt ook gezegd: je bent om geslagen als een boom. Maar ook ik ga natuurlijk nadenken over wat ze zei. En heb daar met vrienden gesprekken over gehad. Ik heb daar flink over nagedacht, wel of geen contact. En ik kies voor wel en loslaten. Iets ingewikkelder dan loslaten en niks meer laten horen.

Manipulatief vind ik een heftig woord daarom. Ik zit ook bij vrienden en familie zo in elkaar dat ik het leuk vind als ik met een klein gebaar iemand blij kan maken. De persoon die daar alleen maar iets achter ziet van eigen gewin voor mij heeft blijkbaar moeite met het positief denken.

En nee ik heb geen redders syndroom. Niet alle dates die ik heb zitten in de problemen. Ik kwam gewoon iemand tegen die ik leuk vond met problemen erbij en besloot die niet gelijk uit de weg te gaan. Ik zag achter de problemen een mooie vrouw, met een mooi karakter, maar die wel vast liep.

Daarnaast is mijn leven nu prima op orde, leukste baan ter wereld, fijne vrienden en familie. Maar ik was gewoon benieuwd via dit forum naar andere zienswijze. Wellicht was ik wat onzeker vanwege de kriebels.

Ik merk alleen dat veel mensen hier negatiever en sceptischer in het leven staan dan ik met mijn goede en soms vanwege de liefde wat onzekere bedoelingen
anoniem_375626 wijzigde dit bericht op 09-09-2018 14:53
11.74% gewijzigd
Hartstikke mooi, laat e.a. dan bezinken tot je gevoelens genoeg over zijn zodat er ook een vriendschap van valt te maken. Het is sowieso al bijzonder dat je na enkele keren daten haar kind al hebt ontmoet. Ik zou het vooral niet verwarrender maken dan het als is en wachten tot zij uit deze situatie is...heeft zij plannen om te verhuizen? Zij zit over het algemeen toch altijd in de situatie van het slachtoffer.
viva-amber schreef:
09-09-2018 14:52
Hartstikke mooi, laat e.a. dan bezinken tot je gevoelens genoeg over zijn zodat er ook een vriendschap van valt te maken. Het is sowieso al bijzonder dat je na enkele keren daten haar kind al hebt ontmoet. Ik zou het vooral niet verwarrender maken dan het als is en wachten tot zij uit deze situatie is...heeft zij plannen om te verhuizen? Zij zit over het algemeen toch altijd in de situatie van het slachtoffer.
Ze zit al jaren in deze situatie. Ze komt er in haar hoofd niet uit. Dat is lastig. Ik heb ook weleens klem gezeten in denkwijze. Ik wil dat ook niet voor haar oplossen speciaal. Tijdens onze dates heb ik dat ook niet geprobeerd. Maar ze vertelde er wel af en toe over. Het was haar wereld ook gewoon nu. Achteraf had ze misschien niet haar tinder aan moeten zetten en was ze er minder klaar voor dan ze dacht. Maar dat weet je niet altijd.,

De problemen kwamen af en toe langs Maar als we weggingen was het vaak vooral leuk en gezellig.

Dat ik haar kind vroeg ontmoette was voor haar een groot vertrouwen. Ze gaf ook aan dat haar kind niet zo snel met vreemden praatte als ik.

Het is een complex verhaal om niet iemand uit je leven te bannen in deze situatie. Maar soms maak je keuzes die niet logisch zijn op gevoel. Meestal zijn dat de juiste keuzes bij mij.

En ja iedereen kan hier over me heen vallen over keuzes. Maar me bestempelen als een gekke redder gaat mij wat te ver.

Natuurlijk laat ik er ff tussen nu. Maar niks laten horen en dan pas over een jaar weer is ook wat raar. En dat concert is in oktober. Het wordt afstand en tegelijk af en toe een belletje of iets leuks doen. En dan maar sterk in mijn schoenen staan. Ook ik begrijp dat de liefde niet te dwingen is. En komt er een andere date tussen die leuk is dan laat ik deze dame niet opeens vallen in contact. Een vriendschap is een vriendschap zolang het van beide kanten komt blijft dat bestaan,
Madeliefjees schreef:
04-09-2018 20:42
Teveel ellende. Ze heeft geen geld en geen werk. Laat haar eerst haar eigen leven op orde brengen.
Lekker simpel..
Ik ben chronisch ziek en leef daarom van de bijstand.
Gaat ook niet veranderen.

Jammer dat je voor mensen zoals jij dan bij voorbaat al ongeschikt bent voor een relatie. Want zo 'n persoon kan niks te bieden hebben toch?
benmamma schreef:
09-09-2018 15:19
Lekker simpel..
Ik ben chronisch ziek en leef daarom van de bijstand.
Gaat ook niet veranderen.

Jammer dat je voor mensen zoals jij dan bij voorbaat al ongeschikt bent voor een relatie. Want zo 'n persoon kan niks te bieden hebben toch?
Juist het gaat toch niet om geld, carrière alleen maar. Houden van is groter dan dat.
kapow schreef:
:worship:
Stuur die kaarten op naar die Puber en laat je ex met rust
kapow schreef:
Ja dat ja.
Zo naar. Ongeacht of het een tiener is. Een date van mij noemde mijn dochter (geen tiener) ook steevast zo, en hij had haar nooit ontmoet (en dat is ook nooit gebeurd).
Ik vond dat véél te eigen klinken. Mijn dochter heeft een naam. Het kwam op mij over alsof hij veels te graag wilde.
Giet46 schreef:
09-09-2018 15:28
Juist het gaat toch niet om geld, carrière alleen maar. Houden van is groter dan dat.
Je bent een toffe vent volgens mij. Tijd zal leren of zij het is voor jou en jij voor haar.

1 ding.. Weet haar dochter dat je haar de kleine noemt?
Ik heb zoon van 14 die zou dat echt niet waarderen!

En fijn om te lezen dat jij een vrouw ziet en niet een carrière en of geld.
Ook niks mis met vrouwen die dat wel hebben.
Het zijn minder leuke dingen. Dat besef ik mezelf ook.
Maar hoop ook dat er een man komt die kijkt naar wat ik wel kan en te bieden heb.

En ook niet iedere vrouw is op zoek naar een man om het financieel beter te krijgen.
Ik niet iig. Selecteer een man op andere dingen. En heb dus dates gehad met mannen in de WIA tot financieel het zeer goed hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven