Wat willen mannen dan?
donderdag 13 september 2018 om 17:54
Waarom worden sommige vrouwen meermaals ten huwelijk gevraagd en anderen nooit? Hoe komt het dat sommige mannen onder de plak gaan zitten bij een vrouw die nergens speciaal in is? Waarom zijn veel knappe, universitair geschoolde vrouwen ongetrouwd en willen mannen zich niet binden? Wat doen zij in de ogen van mannen verkeerd?
Eerlijk, ik heb geen zin meer in daten omdat het toch nooit echt ergens toe leidt bij mij. En ik heb teveel issues. Maar hoe kan het dat doodnormale vrouwen meemaken dat twee mannen voor de vechten, en mensen als Beyoncé worden bedrogen?
Eerlijk, ik heb geen zin meer in daten omdat het toch nooit echt ergens toe leidt bij mij. En ik heb teveel issues. Maar hoe kan het dat doodnormale vrouwen meemaken dat twee mannen voor de vechten, en mensen als Beyoncé worden bedrogen?
donderdag 13 september 2018 om 18:42
Ik had die eis ook, universiteit, liefst gedoctoreerd nog. HBO was te overwegen.Koffiekopjes schreef: ↑13-09-2018 18:23Ik heb zelf universiteit gedaan dus wil dat ook van een partner. Interesses moeten ook overeenkomen, en ambitie.
Ruurd uit Vinkeveen die een ROC heeft afgerond, saaie kampeerjassen draagt en fan is van de NL top 100 zal vast een aardige vent zijn maar totaal niet wat ik zoek.
Toen een keer uit geweest met iemand die na de middelbare school is gaan werken maar geïnteresseerd in actualiteiten, politiek en economie. Schot in de roos.
Ambitie heeft hij niet, maar gesprekken op niveau gaan prima en hij heeft de rust voor een stabiele vaste baan, wat ook zijn voordelen heeft.
donderdag 13 september 2018 om 18:42
Maar jouw visvijver is zo klein als een vingerhoedje, daar past geen mens in.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
donderdag 13 september 2018 om 18:43
Ik snap het niet hoor
Elke keer roep je dat je geen man meer wil
En elke keer lees Ik dit soort dingen
Misschien moet je eens proberen om eerlijk te zijn naar anderen, maar vooral naar jezelf
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Tot ik iemand vind die hrt waard is.
Mannen met mbo prikkelen me niet. Ik moet op mijn werk alles al tig keer uitleggen. Been there, done that. Zijn ze eigenlijk wel slim dan vind ik ze weer niet ambitieus genoeg omdat ze niet hebben gestudeerd.
Best een goede openingszinKoffiekopjes schreef: ↑13-09-2018 18:39Een man is geen vervulling maar ik bem gewoon iemand die na haar carriere de man vooropstelt.
donderdag 13 september 2018 om 18:45
Tot nu toe is dat niet gelukt en heeft jouw methode alleen rare mannen aangetrokken. Ligt toch echt aan jouw keuzes en voorkeuren. Die mannen hebben jou niet de relatie kunnen geven die je graag wilde. Alleen wanneer jij je keuze verandert dan verandert ook het resultaat. Het is niet zo dat je 100x wanhopig hetzelfde kunt doen zodat het bij de 101ste keer ineens wel lukt.Koffiekopjes schreef: ↑13-09-2018 18:36Verliefdheid gaat toch weer over. Ik wil iemand die aansluit in mijn leven, met dezelfde normen en waarden en ambities. Die qua uiterlijk op hetzelfde niveau zit. Hij hoeft echt niet smoorverliefd te zijn op mij. Zolang hij er maar voor gaat.
Wanneer jij een ander soort man wil en een ander soort relatie dan zal je daar toch zelf iets mee moeten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Heeft meer met omgeving en ouders dan met ambitie te maken is mijn ervaring.Koffiekopjes schreef: ↑13-09-2018 18:43Tot ik iemand vind die hrt waard is.
Mannen met mbo prikkelen me niet. Ik moet op mijn werk alles al tig keer uitleggen. Been there, done that. Zijn ze eigenlijk wel slim dan vind ik ze weer niet ambitieus genoeg omdat ze niet hebben gestudeerd.
Ik kom uit een zeer hoogopgeleid gezin en ik word daar gewoon niet gelukkig van. Meerdere familieleden werk(t)en als hoogleraar.fluttershy schreef: ↑13-09-2018 18:42Ik had die eis ook, universiteit, liefst gedoctoreerd nog. HBO was te overwegen.
Toen een keer uit geweest met iemand die na de middelbare school is gaan werken maar geïnteresseerd in actualiteiten, politiek en economie. Schot in de roos.
Ambitie heeft hij niet, maar gesprekken op niveau gaan prima en hij heeft de rust voor een stabiele vaste baan, wat ook zijn voordelen heeft.
donderdag 13 september 2018 om 18:46
ok. Jij vind ook nooit meer een man als je zo denkt.Koffiekopjes schreef: ↑13-09-2018 18:43Tot ik iemand vind die hrt waard is.
ik geef mn bek ook maar een douw
donderdag 13 september 2018 om 18:47
Ja, maar dat betekent dat ik dan voor iemand ga waar ik fysiek en mentaal niet toe aangetrokken ben. Dat is toch ook lullig.viva-amber schreef: ↑13-09-2018 18:45Tot nu toe is dat niet gelukt en heeft jouw methode alleen rare mannen aangetrokken. Ligt toch echt aan jouw keuzes en voorkeuren. Die mannen hebben jou niet de relatie kunnen geven die je graag wilde. Alleen wanneer jij je keuze verandert dan verandert ook het resultaat. Het is niet zo dat je 100x wanhopig hetzelfde kunt doen zodat het bij de 101ste keer ineens wel lukt.
Wanneer jij een ander soort man wil en een ander soort relatie dan zal je daar toch zelf iets mee moeten.
donderdag 13 september 2018 om 18:48
Weet niemand van jouw hooggeleerde familie waarom jij niet iemand uit jullie milieu kan vinden die bij je past?Koffiekopjes schreef: ↑13-09-2018 18:45Ik kom uit een zeer hoogopgeleid gezin en ik word daar gewoon niet gelukkig van. Meerdere familieleden werk(t)en als hoogleraar.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
donderdag 13 september 2018 om 18:48
Omdat die mannen nog denken (hopen) een veel aantrekkelijker vrouw te kunnen bemachtigen
donderdag 13 september 2018 om 18:49
Was een marketing actie van dat zeer calculerende koppel dacht ik
donderdag 13 september 2018 om 18:50
Nou, dit dus. Ik ben ook hoger opgeleid dan mijn partner maar dat komt vrnml omdat hij gewoon twee stomme ouders had die hem nooit hebben gestimuleerd op intellectueel vlak. Hij heeft echter een enorm brede interesse en weet van veel onderwerpen zoals geschiedenis en politiek veel meer dan ik. En verder is ie lekker handig, voordeel van een technische opleidingfluttershy schreef: ↑13-09-2018 18:42Ik had die eis ook, universiteit, liefst gedoctoreerd nog. HBO was te overwegen.
donderdag 13 september 2018 om 18:50
Dat staat er niet hé.
Je leest wat je wil lezen.
Je kunt ook eens gek doen en gaan voor iemand op wie je wel verliefd bent.
Of stoppen met zo meegaand zijn zodat allerlei nare dingen je overkomen.
Nee; het zijn maar 3 letter en wanneer iemand niet ok is kun je de relatie ook stoppen ipv doorgaan.
Beetje grenzen ontwikkelen en een eigen karakter dan trek je ook minder malloten aan die over je heen lopen.
Je leest wat je wil lezen.
Je kunt ook eens gek doen en gaan voor iemand op wie je wel verliefd bent.
Of stoppen met zo meegaand zijn zodat allerlei nare dingen je overkomen.
Nee; het zijn maar 3 letter en wanneer iemand niet ok is kun je de relatie ook stoppen ipv doorgaan.
Beetje grenzen ontwikkelen en een eigen karakter dan trek je ook minder malloten aan die over je heen lopen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 13 september 2018 om 18:51
Dus die drieweekelijkse tinderdate mocht eerst een IQ-test toen? Anders ben je er fysiek niet tot aangetrokken?Koffiekopjes schreef: ↑13-09-2018 18:47Ja, maar dat betekent dat ik dan voor iemand ga waar ik fysiek en mentaal niet toe aangetrokken ben. Dat is toch ook lullig.
O, die mannen! Die mannen zoeken vaak met succes een vrouwelijke vrouw in het buitenland.
Heb jij een stoornis in het autistisch spectrum? Serieuze vraag.Koffiekopjes schreef: ↑13-09-2018 18:45Ik kom uit een zeer hoogopgeleid gezin en ik word daar gewoon niet gelukkig van. Meerdere familieleden werk(t)en als hoogleraar.
donderdag 13 september 2018 om 18:52
Overigens is jouw stelling over "heel normale vrouwen" waar mannen om vechten best logisch..heel normaal noemen we meestal de meerderheid van de bevolking..daar zijn er dus veel meer van (m/v) dus die komen elkaar ook veel makkelijker tegen dan de top 5% qua intelligentie..en dan ga jij die 5% nog verder uitdunnen door eisen te stellen aan opleiding en afkomst..geen wonder dat het niet lukt.
Ben je al lid van Mensa? daar heb je in ieder geval een concentratie van hoog iq..al zijn die sociaal weer wat minder begaafd goeddeels...maar dat lijk jij ook een beetje..no offense.
Ben je al lid van Mensa? daar heb je in ieder geval een concentratie van hoog iq..al zijn die sociaal weer wat minder begaafd goeddeels...maar dat lijk jij ook een beetje..no offense.
donderdag 13 september 2018 om 18:52
Als je als universitair geschoolde alleen een mentale klik krijgt om over onderzoeken en verbanden te praten, tjs dan ga je ook binnen die doelgroep niemand vinden. Want saai.
Oke je zegt dat nergens, maar zo kom je wel over. En behoorlijk arrogant ook.
Jij geeft aan geen klik te hebben met een mbo geschoold iemand. Hier een eye opener voor je. Misschien zijn die wel intelligenter dan jij, met meer EQ en/of IQ.
Opleiding zegt namelijk niet alles.
Oke je zegt dat nergens, maar zo kom je wel over. En behoorlijk arrogant ook.
Jij geeft aan geen klik te hebben met een mbo geschoold iemand. Hier een eye opener voor je. Misschien zijn die wel intelligenter dan jij, met meer EQ en/of IQ.
Opleiding zegt namelijk niet alles.
donderdag 13 september 2018 om 18:54
donderdag 13 september 2018 om 18:56
Nou!Koffiekopjes schreef: ↑13-09-2018 18:45Ik kom uit een zeer hoogopgeleid gezin en ik word daar gewoon niet gelukkig van. Meerdere familieleden werk(t)en als hoogleraar.
Ik ben ook Uitzonderlijk Hoogopgeleid, maar ik ben erachter gekomen dat wij geen betere mensen zijn en dat een graad geen intelligentiegarantie heeft. Er zijn nog altijd heel veel dingen die ik niet weet, niet kan of niet ken en ik heb echt andere mensen nodig om het voor me op te lossen of om me te helpen.
donderdag 13 september 2018 om 18:57
Dat vermoeden heb ik ook maar ik heb mijn vraag eerder in een topic weggehaald.
TO ben je een hoog functionerend persoon met ASS?