December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Flodder en KletsmaYora

volgens mij is Eize nu 6 maanden en een beetje. Ik kan me wel voorstellend at je op een gegeven moment moe wordt van de slapeloze nachten, ik weet ook niet wat ik zou doen als smurfin nog zo vaak komt snachts met 6 maanden. Met Joeri hadden we dat probleem niet, die sliep door met 6 weken...

Ja, ik ben het wachten nu ook wel echt zat hoor.....dit weekend MOET het gewoon gebeuren, anders ben ik bang dat ze nooit meer gaat komen! En die fietsen zijn inderdaad leuk allemaal, zulke fietsen wil ik ook wel!

Vooral die laatste, heeeerlijk als het regent! Hahaha!

Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Oh Flodder, die is leuk!!!! Ik vind het alleen best eng hier om te fietsen met zo'n ding achter je fiets.... ben altijd bang dat ze (automobilisten) jou wel zien maar je aanhanger niet....
Ja ik wist wel dat Eize zijn halfjaardag al voorbij was maar dan nog... ik vind het erg jong.

Flodder: Ik weet dat je graag zo'n afkoppelbare bak erbij wilt hebben maar dit ziet er zo engig uit hoe dit vastzit... en volgens mij bestaan ze echt ook voor voor hoor? Of maakt jou dat niet uit? Of hebben jullie hem al gekocht?
Ik wil ook wel een vlaggetje er op hebben.....

Oja, is waar ook, Eize is al weer een half jaar geweest. Was ik al weer kwijt. Ach ja, misschien ben ik een watje maar Floortje heb ik na anderhalf jaar pas laten huilen.Maar goed, zij had ook vaak last van haar oren........Als ik wist dat ze nergens last van had dan had ik het ws ook wel eerder gedaan. Maar kleintjes laten huilen ben ik gewoon niet zo goed in :-)

Vriendinnetje van mij liet haar zoontje ook al heel snel huilen met als resultaat dat hij na een paar nachten door sliep. Toen was ik ineens toch wel een beetje jaloers :-)
Huh Yora, snap je niet.....

Hij zit aan een koppel gebeuren aan je fiets vast zodat mocht je fiets om vallen die wagen blijft staan (en andersom maar liever niet :-)).
Ik snap vast het idee niet goed genoeg van dat koppelding Flodder... maar ik vind toch een ding voor op de een of andere manier veiliger lijken dan zo'n ding achter
T is voor mij ook geen tijdstip meer om iets logisch uit te leggen geloof ik :-)

Maar hoe zie jij zoe iets voor de fiets dan ?? Of heb je het nu echt over een bakfiets ??
Zal morgen weten wat je bedoeld. Nu naar bed !! Trsute !!
Ja... maar gezien de prijzen heb ik mij toch nooit helemaal verdiept in fietskarren... misschien zou ik dat eerst eens moeten doen voordat ik me ermee ga bemoeien ;)
Ja joh, 6 maanden lang je nestje uitgebruld worden is nog niets Zo na 15 maanden, dan word je het pas écht beu

Maar laten huilen lukt me ook haast niet.... afgelopen nacht ook gewoon weer een voeding gegeven aan Madam Yasmine. Achjaaaaaa proberen wat luchtig over te doen (maar ook dat lukt niet altijd )

enne, Joni, ik ben nog niet ontzwangerd geweest vanaf maart 2006 Hahaha! Ben dr straks wel aan toe

Verder, wat een rete gave fietsen hey! Vooral die auto! Hahaha!

En Knor... werkt je soeppie? Anders nog een keer je kerel t bed in sleuren?

Zo´n fiets aanhanger vind ik ook een beetje griezelig...kunt ook niet zo gezellig kletsen met de kids...

áls ik dr eentje zou hebben zou ik dr vanallerlei vlaggen op stok en zwaailichten op monteren denk ik zo

Ohja, en ingrijpen als ze elkaar in zo´n bak in de haren vliegen? Hoe doe je dat?

(ziet al taferelen van een fietsende woeste moeder die roept en schreeuwt naar dr aanhanger ) hahaha!

Zoooww, dit was ie weer voor vanavond,ga eens op tijd naar bed!

Trusten!

xx
Ik denk dat KletsmaYora hetzelfde bedoeld als ik, qua engigheid...maar met 3 of 4 vlaggetjes vind ik het veilig genoeg hoor! En ik dnek dat ze idd zo'n bakfiets bedoelt met bak aan de voorzijde....zo'n huifkar idee....
Hmm...nee, vooralsnog heeft uiensoep nog geen effect.....en vriendlief werkt tot 02.00 uur dus beetje laat... Ik denk dat ik ook maar mijn nestje ga opzoeken....

Misschien werkt rust toch het beste?

Schoonmoeder belde nog dat Joeri dit weekend best mag komen logeren, maar ik wil mijn manneke om me heen hebben, erg he?

Nu ook omdat vriendlief zaterdag en zondag vrij is, mag Joeri lekker met papa spelen, hij mist zijn papa ook en wordt volgens mij gek van alleen zijn mama om hem heen....
Trustuh!
Knor: Haha das dan toch een beetje jammer voor Yora als zij gek van mij zou worden...

Die is wel stoer Yora !!

Fietskarren zie je hier heel veel hoor. Dus als al die moeders het kunnen kan ik het ook. Zo denk ik altijd. En ik heb niet zo veel keus, scheelt ook. Ik weiger 9 maanden zolang floepert niet kan zitten alleen alles met de auto te doen. Ik beval in het voorjaar !!!! Dan ga ik toch niet de hele zomer met de auto ?? Bakfiets is (veul) duurder en fietst heel zwaar. Buiten dat schijnt het heel erg te hobbelen voor een maxi cosi en dat wil je je pasgeboren baby ook niet aan doen. Dan schijn je weer met een matrasje te moeten werken. En een bijkomend voordeel echt is dat je de aanhanger als wandelwagen kan gebruiken. Je koppelt hem zo los. Ideaal.

Als ik die angsten zou hebben als jullie opschrijven dan zou ik het niet doen.......

Yora; denk dat het ook wel uitmaakt of je in een stad woont of niet. Het verkeer bij jullie zal echt wel drukker zijn dan hier.......

Annyways; Knor, hoe is het met beeb ????

Floortje kwam met 38.5 uit bed en een loop oor. Je kan wel raden hoe de nacht dan ging pffffffffff............Maar die blijft dus thuis. Terwijl P met zijn vader de muur gaat behangen...... Ben benieuwd !! Timo en mams gaan met mij mee. Gezellie.

Fijne dag !!
Hey Floddertje Goedemorgen!

Balen dat Floortje weer een loopoortje heeft...gelukkig blijft zij lekker thuis bij de mannen!

Ja, ik denk dat het hier ook wel wat drukker is dan bij jou. Dat zal wel schelen. Ik zag inderdaad dat het er 1 is die je makkelijk af kan koppelen, wel zo makkelijk als je bv boodschappen wil doen! Veel plezier in ieder geval!!!

Beeb zit er nog in hoor...(nog steeds? Ja, nog steeds...) Joeri werd vanmorgen pas wakker om 08:30 uur dus dat was wel relaxed, dan is mama ook wat mer mama! Gister was het iets vroeger, 07:15 uur... (geloof ik!?) dat vind mama iets minder relaxed!

Yora

stepje ziet er ook leuk uit! Hahaha! Ik heb vroegah zelf ook een step gehad, best een luxe, met luchtbanden...maar toen was ik wel al 5 of zo hoor geloof ik...

Enneh, Yora, het verschil met jou en mij is dat jij nu nog gek kan doen met Yora en leuke dingen kan doen, ik kan helemaal niets meer..... Joeri moet zich bij mij nu bijna continu alleen vermaken...
Stelletje lekkere kletsen zijn jullie weer!

Wij zijn lekker in de voortuin bezig. JP is een vlonder aan het timmeren en Manuel en ik hebben 'geholpen' (dwz dat Manu in de tuin aan het rommelen was en ik hem in de gaten heb gehouden omdat er ook gereedschap lag waar hij zich aan zou kunnen bezeren). Nu zit ie een boterham te eten en gaat zo lekker naar bed.

Zo'n fietskar vind ik echt heel leuk!! Ik zou er ook wel mee durven fietsen denk ik. Leuk met twee (of drie) kleine kindjes!

Manu pastte een tijdje terug nog net in het fietsstoeltje voorop, maar ik denk dat we nu echt eentje voor achterop moeten gaan kopen. Ik fiets nu niet meer zoveel met mijn autootje voor de deur maar als het lekker weer wordt dan wil ik wel weer.

Knor: Ik hoop zoooo dat het nu niet lang meer hoeft te duren. Kan me voorstellen dat het echt niet leuk meer is zo.

Loewyz: Hoe gaat het met jou? Hoe is de kijkoperatie gegaan en hoe voel je je nu?

Ik ga even Manu in bed leggen.
He meiden,

De baby knelt denk ik een zenuw af in m'n bil/been. Pff lastig hoor, zak weer steeds door m'n been, heb ook alweer 2x op de grond gelegen..

Vandaag evengoed even de stad ingeweest om nog wat ontbrekende spulletjes te halen, die ik gister vergeten was. Even een nieuw knap dekbedovertrek voor ons erbij en een hele gave voor Noof. Rood met stippels

Nog wat babyspul gekocht en op zoek geweest naar slingers; Hoera een Meisje/Hoera een Jongen. Maar alles is tegenwoordig in het Engels? Bij het postkantoor, Prenatal enz.

Ga nog wel even op internet kijken.

Ik ga nu weer lekker op de bank,

xx
Mette, hebben jullie geen feestwinkel? Daar heb je volgens mij wel nog de Nederlandse versies! (wij hebben van mijn nichtje de slingers te len, en voor een jongen hebben we nog (die hoop ik alleen niet te hoeven gebruiken, je weet nooit!)

En leuk, nieuwe dekbedden! Ik had een hele leuke voor Joeri alleen bleek dat er een te zijn voor een tussenbed, dus geen ledikant, en geen 1-persoons...heb hem maar aan een vriendin gegeven, die gebruikt hem nu. Wij hebben nog maar 1 dekbedovertrek voor Joeri, het is dus afhalen, wassen, drogen en er weer op! Heb wel een tweede hoeslaken, maar ja...komt nog wel.

Ik heb wel hele leuke gezien alleen waren die iets van 70 euro (op internet) en dat vind ik toch een beetje errug duur!

Tinus

wees blij dat Manu nog lekker slaapt 's middags.... Joeri zit nu achter de DVD van Dombo, dat is tegenwoordig zijn rustmomentje, hij gaat echt niet meer slapen...

Ik heb ook al een hele tijd niet meer gefietst, ben inderdaad benieuwd of Joeri nog voorop past en anders moeten we als het weer mooi weer is maar een achteropstoeltje gaan kopen...

Over je weet nooit:

Buurman is er heilig van overtuigd dat het een jongen wordt...ook al weet hij dat we de echo hebben gehad en er 2 onafhankelijke mensen konden "zien" dat het een meid is...

Op de een of andere manier ben ik toch wel bang dat hij gelijk heeft...raar he?

Tinus: Manuel zou zeker nog voorop passen hoor... Yora zit ook nog in een voorzitje... hoezoooo moet ze naar een achterzitje? ga marktplaats maar eens in de gaten houden...

Ik zit nog steeds met smart te wachten op mijn nieuwe upc-pakket... heb vanochtend toen ik wegging zelfs een briefje op de deur geplakt dat pakketjes bij de slager afgegeven konden worden...

Yora heeft haar nieuwe fiets maar pakket staat nog bij mijn moeder... ze kon op het showmodel iig geval met haar voeten bij de trappers... dus ook wel bij de grond denk ik? en met die zijwieltjes kan ze toch niet vallen toch?

Ojaaa Grappig dat Joeri naar Dombo kijkt... Yora zegt dan altijd meteen zoiets van NEEEE Ernieeee of Nee Tubbies... die is nog niet zo toe aan Dombo (maar Dombo begint ook een beetje stom vind ik)

Mette: Vervelend dat je weer last krijgt van je bil/been...

Heeft Chicken al een ziekenhuisbezoek (wasbeurtje) gehad voor zijn bloedpootje?

Yora kan ook best een dramaqueen zijn... gisteren in het zwembad ben ik met haar onder zo'n waterstraal doorgegaan en dan zit je aan de binnenkant van een straal zeg maar.... alleen maar vallend water om je heen... vond ze toch wat minder dan gehoopt... en elke keer dat we er daarna in de buurt kwamen begon ze op dramatoontje O nee O nee O neeee te zeggen volgende keer nog maar eens proberen

Knorr.... Heb je ook zo'n 3D echo laten maken? Ik heb 100x die dvd bekeken of ik zelf kon ontdekken of ik wat zag... ging ook helemaal twijfelen...

Wil die dvd nog steeds een keer gaan bekijken... kijken of het klopte wat ze zei over geboortegewicht etc.

Yora gepoept... Yora gepoept hoor ik hier....
Oja Mette... heb je al bij Zeeman gekeken? en idd zo'n feestartikelenwinkel?
Nee, 3D echo hebben we niet laten maken, we hebben alleen de 12 weken echo en de 20 weken echo, bij Joeri hadden we ook geen pretecho...

Ach, geen man overboord als het wel een knulleke is hoor maar dan is het zo omschakelen.....

Ik ga even relaxen in bad......
Zoooooow wat een mooie kar !!!! Echt echt als nieuw !!! Kids hebben er al samen in gezeten en heb ik even door de kamer gereden. Zo soepel, niet normaal. Ben er nu al blij mee !!!! Er zit idd een systeem aan de stang dat ie op elke fiets past. Ideaal. En nog een laadruimte !! Kan lekker veel boodschappen mee nemen. Ben helemaal blij. Hopen dat het morgen mooi weer is !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven