Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 28 september 2018 om 17:06
Ik begrijp niet waarom Ikigai net doet alsof er geen vuiltje in de lucht zit. Elke huis heeft zijn kruis. En zeker als je hier een vaste forummer bent dan moet je niet doen alsof alles je makkelijk af gaat en je een perfecte leven hebt. Ik verdenk haar juist dat ze allemaal problemen in haar leven heeft.
Je hoeft je ook niet te schamen als het leven niet gaat zoals je had gehoopt.
Ik heb een kutdag.
Ik heb een kutdag.

vrijdag 28 september 2018 om 17:08
Waarom moet je dat niet? Ieder voor zich toch?“RiRi” schreef: ↑28-09-2018 17:06Ik begrijp niet waarom Ikigai net doet alsof er geen vuiltje in de lucht zit. Elke huis heeft zijn kruis. En zeker als je hier een vaste forummer bent dan moet je niet doen alsof alles je makkelijk af gaat en je een perfecte leven hebt. Ik verdenk haar juist dat ze allemaal problemen in haar leven heeft.
Ik heb een kutdag.
Zat mensen die een heerlijk stralend leven hebben, fijn voor hun.
Het enige irritante is het eeuwige betweterige toontje.

vrijdag 28 september 2018 om 17:08
Ach joh, de helft is gewoon dikke nep van wat ze schrijft. Toen het in NL een hittegolf was, zat zij met 25 graden in de tuin citroentaart te maken“RiRi” schreef: ↑28-09-2018 17:06Ik begrijp niet waarom Ikigai net doet alsof er geen vuiltje in de lucht zit. Elke huis heeft zijn kruis. En zeker als je hier een vaste forummer bent dan moet je niet doen alsof alles je makkelijk af gaat en je een perfecte leven hebt. Ik verdenk haar juist dat ze allemaal problemen in haar leven heeft.
Ik heb een kutdag.

Niet een kutdag vanwege haar toch?

vrijdag 28 september 2018 om 17:11
Ik heb knallende ruzie met vriend gehad. Hij wil vanavond met vrienden uit en of ik meeging, ik heb gezegd dat ik niet mee wil en toen ontplofte hij en verweet hij mij van alles dat raakte mij gewoon. Ik heb gisteren nachtdienst gehad en de hele week gewerkt, dan zegt ie ‘ik heb ook gewerkt’. Helemaal geen begrip. Ik zit ff een potje te janken. Ik haat het als we ruzie hebben.

vrijdag 28 september 2018 om 17:19
Haal weg!
En dat laatste, shit. Komt dat nou ineens vandaan? Weet je dat?
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 28-09-2018 17:23
1.57% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now

vrijdag 28 september 2018 om 17:24
Als het aan hem ligt wil hij elke dag wel met zijn sociale leven bezig zijn en dan hij wil hij ook dat ik meega. Ik heb niet altijd zin. Ik ben een huismus, ik blijf liever alleen thuis.Grobbekuiken_ schreef: ↑28-09-2018 17:19Haal weg!

vrijdag 28 september 2018 om 17:28
En een compromis? De dagen dat je een dagdienst hebt bijv. wat meer met hem mee, de dagen dat je avond-/of nachtdienst hebt lekker thuis?
Edit: eigenlijk slaat dat ook nergens op. Dan ben je weinig meer thuis 's avonds denk ik.
vrijdag 28 september 2018 om 17:34
Waarom quoot je het dan? Dat snap ik nooit.Grobbekuiken_ schreef: ↑28-09-2018 17:19Haal weg!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

vrijdag 28 september 2018 om 17:34
Wij hebben ook niet dezelfde energie level, hij barst van de energie. Ik probeer elke zaterdag ochtend de doting girlfriend uit te hangen, door mee te gaan naar zijn voetbal trainingen.Grobbekuiken_ schreef: ↑28-09-2018 17:28En een compromis? De dagen dat je een dagdienst hebt bijv. wat meer met hem mee, de dagen dat je avond-/of nachtdienst hebt lekker thuis?
Edit: eigenlijk slaat dat ook nergens op. Dan ben je weinig meer thuis 's avonds denk ik.
anoniem_374094 wijzigde dit bericht op 28-09-2018 17:35
0.20% gewijzigd

vrijdag 28 september 2018 om 17:39
vrijdag 28 september 2018 om 17:42
Eens, lekker bij hem laten wat van hem is. Shit happens en een goed gesprek zet zaken wel weer in perspectief maar eerst niets.
Effe niets.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 28 september 2018 om 17:42
Trainingen zou je mij dan weer niet mee naar toe krijgen. Wedstrijden vind ik toch wat anders, maar ook dan zou ik geloof ik niet elke keer meegaan.
vrijdag 28 september 2018 om 17:43

vrijdag 28 september 2018 om 17:44
Why? De enige keer dat ik op dat voetbalterrein kom is als hij weer naar de EHBO moet. Staat hij ook bij jouw sport/hobby toe te kijken? Draai je lekker nog een keer om op je vrije zaterdagochtend.