Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nemaìn’ schreef:
28-09-2018 23:21
Echt heel gek, maar je kan én lesgeven én studeren tegelijk.
Nee. Nee nee. Ik heb altijd geleerd dat de leraar alles weet en als enige een 10 verdiend. En dat geloof ik.
Nemaìn’ schreef:
28-09-2018 23:21
Echt heel gek, maar je kan én lesgeven én studeren tegelijk.
Niet! Ik ben echt heel gek.
Geef overigens geen les les.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
28-09-2018 23:30
Niet! Ik ben echt heel gek.
Geef overigens geen les les.
Maar jij weet echt meer dan alles.
kiki is kwijt
S-Meds schreef:
28-09-2018 23:48
kiki is kwijt
Ojee. Zorgwekkend.
S-Meds schreef:
kiki is kwijt
Kiki is op cursus
Nemaìn’ schreef:
28-09-2018 23:33
Maar jij weet echt meer dan alles.
Dat wist ik niet..
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
S-Meds schreef:
kiki is kwijt
Oh nee!

Wie is Kiki?
Enn schreef:
28-09-2018 23:55
Dat wist ik niet..
Jeetje
Hoe kan dat nou?
Nemaìn’ schreef:
28-09-2018 23:55
Jeetje
Hoe kan dat nou?
Geen idee dat lepelt al mijn kennis niet op.
Lady*Voldemort schreef:
28-09-2018 21:36
Ruzie is nooit leuk. Maar bekijk het eens van de positieve kant: je vriend heeft zich (eindelijk?) uitgesproken en jij bent bereid zijn kant van de zaak te leren begrijpen. Dan ben je echt al een heel eind hoor.
Hij is nog niet thuis gekomen.
Enn schreef:
28-09-2018 23:57
Geen idee dat lepelt al mijn kennis niet op.
Mijn hele wereldbeeld stort in.
Nemaìn’ schreef:
29-09-2018 00:00
Mijn hele wereldbeeld stort in.
Gelukkig het werd dan ook wel tijd.
“RiRi” schreef:
28-09-2018 23:58
Hij is nog niet thuis gekomen.
Ook geen berichtje?
Ik heb even rondje gelopen en geschreven. Wat wil ik in deze relatie en wat wil hij vooral. Ik merk aan alles dat ie van mij houdt en alles voor mij over heeft maar dat die ondergesneeuwd wordt door mijn persoonlijkheid en dominante houding
En dat spreekt hij in woede uit.
Enn schreef:
29-09-2018 00:02
Gelukkig het werd dan ook wel tijd.
Daar kan geen aanslag tegenop.
Enn schreef:
29-09-2018 00:02
Ook geen berichtje?
Nee, zal ik hem een berichtje sturen?
“RiRi” schreef:
29-09-2018 00:03
Ik heb even rondje gelopen en geschreven. Wat wil ik in deze relatie en wat wil hij vooral. Ik merk aan alles dat ie van mij houdt en alles voor mij over heeft maar dat die ondergesneeuwd wordt door mijn persoonlijkheid en dominante houding
Maar is dit wat jij bedacht hebt of is dit wat hij gezegd heeft?
“RiRi” schreef:
29-09-2018 00:03
Lijkt me toch logisch? Niemand houdt van dominantie, misschien daar bewust in leren kiezen?
“RiRi” schreef:
29-09-2018 00:04
Als je dat fijn vindt, natuurlijk doen dan!
“RiRi” schreef:
Ja natuurlijk. Geef aan dat je van hem houdt, dat je zijn woorden ter harte hebt genomen en hem wel begrijpt.
Dat je dat nog niet gedaan hebt.... hij is toch leuk?
Nemaìn’ schreef:
Maar is dit wat jij bedacht hebt of is dit wat hij gezegd heeft?
Hij heeft zich vandaag voor het eerst uitgesproken.
“RiRi” schreef:
29-09-2018 00:08
Hij heeft zich vandaag voor het eerst uitgesproken.
Maar heeft hij dit ook letterlijk gezegd? Je hebt het namelijk over “ ik merk aan alles” en juist invullen geeft ruis.
Nemaìn’ schreef:
29-09-2018 00:10
Maar heeft hij dit ook letterlijk gezegd? Je hebt het namelijk over “ ik merk aan alles” en juist invullen geeft ruis.
Idd

Ik vind
Ik voel
Ik denk

En niet bepalen voor hem want dat is van hem. Alleen wat jij vindt, voelt en denkt.
enn wijzigde dit bericht op 29-09-2018 00:13
3.61% gewijzigd
Waar ik nu tegen aanloop is dat ik die lijn niet wil overcrossen van ‘Eigenwaarde grenzen’ versus ‘doe het voor je vriend, wees er voor hem’ die lijn is in mijn beleving heel erg dun. De vraag is dan eigenlijk hoe blijf ik trouw aan mijzelf zonder de ander te kwetsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven