Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 28 september 2018 om 23:30
Niet! Ik ben echt heel gek.
Geef overigens geen les les.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

vrijdag 28 september 2018 om 23:55

vrijdag 28 september 2018 om 23:57

vrijdag 28 september 2018 om 23:58
Hij is nog niet thuis gekomen.Lady*Voldemort schreef: ↑28-09-2018 21:36Ruzie is nooit leuk. Maar bekijk het eens van de positieve kant: je vriend heeft zich (eindelijk?) uitgesproken en jij bent bereid zijn kant van de zaak te leren begrijpen. Dan ben je echt al een heel eind hoor.

zaterdag 29 september 2018 om 00:02
zaterdag 29 september 2018 om 00:02

zaterdag 29 september 2018 om 00:03

zaterdag 29 september 2018 om 00:04
Maar is dit wat jij bedacht hebt of is dit wat hij gezegd heeft?“RiRi” schreef: ↑29-09-2018 00:03Ik heb even rondje gelopen en geschreven. Wat wil ik in deze relatie en wat wil hij vooral. Ik merk aan alles dat ie van mij houdt en alles voor mij over heeft maar dat die ondergesneeuwd wordt door mijn persoonlijkheid en dominante houding
En dat spreekt hij in woede uit.
zaterdag 29 september 2018 om 00:04
Lijkt me toch logisch? Niemand houdt van dominantie, misschien daar bewust in leren kiezen?“RiRi” schreef: ↑29-09-2018 00:03Ik heb even rondje gelopen en geschreven. Wat wil ik in deze relatie en wat wil hij vooral. Ik merk aan alles dat ie van mij houdt en alles voor mij over heeft maar dat die ondergesneeuwd wordt door mijn persoonlijkheid en dominante houding
En dat spreekt hij in woede uit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

zaterdag 29 september 2018 om 00:05
Ja natuurlijk. Geef aan dat je van hem houdt, dat je zijn woorden ter harte hebt genomen en hem wel begrijpt.
Dat je dat nog niet gedaan hebt.... hij is toch leuk?

zaterdag 29 september 2018 om 00:12
Idd
Ik vind
Ik voel
Ik denk
En niet bepalen voor hem want dat is van hem. Alleen wat jij vindt, voelt en denkt.
enn wijzigde dit bericht op 29-09-2018 00:13
3.61% gewijzigd

zaterdag 29 september 2018 om 00:12