Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
29-09-2018 21:29
Er staat me nog iets bij van een lied over pijpen, en dan bedoel ik niet de rookwaar. Jammer dat ik het nergens kan vinden.
Ik hoorde laatst op de piraat (ik luister nog wel eens piratenmuziek als ik alleen autorij) een heel raar liedje over sadomasochisme. Dat was best een eind verwijderd van de Grens van de Duitse Heuvelen, zal ik maar zeggen.
Nouschi schreef:
29-09-2018 21:31
Waarom is die halve post weg Neiman?
Omdat ik dat toch niet wilde delen.
En als je het er niet mee eens bent dat lilliputter een scheldnaam is dan ga je op anoniem en neem je hem lekker als nieuwe nick. Tja, hoe sneu kun je zijn :nope:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Nemaìn’ schreef:
29-09-2018 21:43
Omdat ik dat toch niet wilde delen.
Maar daar stond niks bijzonders in toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady*Voldemort schreef:
29-09-2018 21:10
Die medicijnen kan ik maandag pas ophalen, dus ik ga uit van een alien. Na maandag heb ik waarschijnlijk helemaal een vreemde in huis.
Oh geen medicijnen nog. Ik zou vannacht de slaapkamerdeur op slot doen. Voor je het weet wordt je in je slaap door zo'n beest overgenomen. :wtf:
Alixane schreef:
29-09-2018 22:02
En als je het er niet mee eens bent dat lilliputter een scheldnaam is dan ga je op anoniem en neem je hem lekker als nieuwe nick. Tja, hoe sneu kun je zijn :nope:

Kleutergedrag. Maar ik ben niet verbaasd.
Nouschi schreef:
29-09-2018 22:23
Ik denk dat ik dat zelf beter in kan schatten.
Nouschi schreef:
29-09-2018 22:23
Als ze het niet wil delen wil ze het niet delen toch?
_Inkie_ schreef:
29-09-2018 22:24
Oh geen medicijnen nog. Ik zou vannacht de slaapkamerdeur op slot doen. Voor je het weet wordt je in je slaap door zo'n beest overgenomen. :wtf:
Ach, wat gebeuren moet gebeurt toch wel. Wat dat betreft ben ik een volslagen fatalist. En ik hou wel van een onverwacht uitstapje.
Lady*Voldemort schreef:
29-09-2018 22:32
Ach, wat gebeuren moet gebeurt toch wel. Wat dat betreft ben ik een volslagen fatalist. En ik hou wel van een onverwacht uitstapje.
Doei. Tot ooit.

Afbeelding
Nemaìn’ schreef:
29-09-2018 22:29
Ik denk dat ik dat zelf beter in kan schatten.
Uiteraard, maar ik kan niet verzinnen waarom dat niet kan. Maar natuurlijk zelf weten, ik was alleen benieuwd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrouwjagersma schreef:
29-09-2018 21:42
Ik hoorde laatst op de piraat (ik luister nog wel eens piratenmuziek als ik alleen autorij) een heel raar liedje over sadomasochisme. Dat was best een eind verwijderd van de Grens van de Duitse Heuvelen, zal ik maar zeggen.
Ich tu dir weh van Rammstein?
Alixane schreef:
29-09-2018 22:02

Fijn om te weten dat het gewoon mag hier. Ik kijk uit naar nicks als KutMarokkaan, Dobberneger en Pisnicht. Mag vast ook gewoon.
Star² schreef:
30-09-2018 10:52
Fijn om te weten dat het gewoon mag hier. Ik kijk uit naar nicks als KutMarokkaan, Dobberneger en Pisnicht. Mag vast ook gewoon.
En als je dan die namen noemt, word je gestaft en krijg je een ban... Want schelden mag niet. :lightbulb:
¡Apagando las luces!
Aha.

Ik vond het al een uhhh bijzondere nick met bijzondere uitspraken. Maar dit verklaard.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ikigai word met de dag gekker,man heeft slecht zaad
TanteBedelia schreef:
30-09-2018 12:04
Ikigai word met de dag gekker,man heeft slecht zaad
Nou, zo slecht kan het toch niet zijn, met al die hoogbegaafde, bijzondere kinderen die hij heeft geproduceerd. Of zou dat 100% haar verdienste zijn?
Head* schreef:
30-09-2018 12:07
Nou, zo slecht kan het toch niet zijn, met al die hoogbegaafde, bijzondere kinderen die hij heeft geproduceerd. Of zou dat 100% haar verdienste zijn?
Vast haar eicellen die zo goed waren..
TanteBedelia schreef:
30-09-2018 12:09
Vast haar eicellen die zo goed waren..

Ja, eicellen van 6 miljoen.
Nou inderdaad. Wat ongelofelijk lomp van Ikigai om tegen iemand die zo graag zwanger wil worden te beginnen over 'natuurlijke selectie'. Oftewel ze zegt dus gewoon dat er waarschijnlijk iets mis is met hun en dat ze beter geen kinderen kunnen krijgen. Dat is hetzelfde als tegen iemand met een ernstige ziekte zeggen dat het waarschijnlijk, vanuit natuurlijk oogpunt, beter is als ze 't loodje legt.
:frusty:
Deze keer een hele goede en snelle reactie van de mods. Ikigai mag wel een keer een bannetje hebben, wat erg...
*Labalade* schreef:
30-09-2018 12:42
Deze keer een hele goede en snelle reactie van de mods. Ikigai mag wel een keer een bannetje hebben, wat erg...
Nou inderdaad. WTF is dat dan? Maar er was er nog eentje daar die eerder zoiets tikte.

Vind alleen raar dat ik ook gewist ben. Ik vroeg me alleen af waarom het over het zaad van haar partner gaat terwijl TO PCOS heeft.
Ik ben benieuwd of Ikigai een topic durft te openen met dit onderwerp.
TanteBedelia schreef:
30-09-2018 12:45
Ik ben benieuwd of Ikigai een topic durft te openen met dit onderwerp.
Je doet een oproepje aan Ikigai?
Oh helaas, de discussie gaat gewoon weer verder :facepalm:
anoniem_370078 wijzigde dit bericht op 30-09-2018 21:52
0.85% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven