Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 29 september 2018 om 21:42
Ik hoorde laatst op de piraat (ik luister nog wel eens piratenmuziek als ik alleen autorij) een heel raar liedje over sadomasochisme. Dat was best een eind verwijderd van de Grens van de Duitse Heuvelen, zal ik maar zeggen.Lady*Voldemort schreef: ↑29-09-2018 21:29Er staat me nog iets bij van een lied over pijpen, en dan bedoel ik niet de rookwaar. Jammer dat ik het nergens kan vinden.

zaterdag 29 september 2018 om 22:24
Oh geen medicijnen nog. Ik zou vannacht de slaapkamerdeur op slot doen. Voor je het weet wordt je in je slaap door zo'n beest overgenomen.Lady*Voldemort schreef: ↑29-09-2018 21:10Die medicijnen kan ik maandag pas ophalen, dus ik ga uit van een alien. Na maandag heb ik waarschijnlijk helemaal een vreemde in huis.

zaterdag 29 september 2018 om 22:32
Ach, wat gebeuren moet gebeurt toch wel. Wat dat betreft ben ik een volslagen fatalist. En ik hou wel van een onverwacht uitstapje.

zaterdag 29 september 2018 om 22:38
Doei. Tot ooit.Lady*Voldemort schreef: ↑29-09-2018 22:32Ach, wat gebeuren moet gebeurt toch wel. Wat dat betreft ben ik een volslagen fatalist. En ik hou wel van een onverwacht uitstapje.

zaterdag 29 september 2018 om 22:42

zaterdag 29 september 2018 om 22:48
Ich tu dir weh van Rammstein?vrouwjagersma schreef: ↑29-09-2018 21:42Ik hoorde laatst op de piraat (ik luister nog wel eens piratenmuziek als ik alleen autorij) een heel raar liedje over sadomasochisme. Dat was best een eind verwijderd van de Grens van de Duitse Heuvelen, zal ik maar zeggen.

zondag 30 september 2018 om 10:52
Fijn om te weten dat het gewoon mag hier. Ik kijk uit naar nicks als KutMarokkaan, Dobberneger en Pisnicht. Mag vast ook gewoon.
zondag 30 september 2018 om 11:19

zondag 30 september 2018 om 12:07
Nou, zo slecht kan het toch niet zijn, met al die hoogbegaafde, bijzondere kinderen die hij heeft geproduceerd. Of zou dat 100% haar verdienste zijn?

zondag 30 september 2018 om 12:11
Ja, eicellen van 6 miljoen.

zondag 30 september 2018 om 12:40
Nou inderdaad. Wat ongelofelijk lomp van Ikigai om tegen iemand die zo graag zwanger wil worden te beginnen over 'natuurlijke selectie'. Oftewel ze zegt dus gewoon dat er waarschijnlijk iets mis is met hun en dat ze beter geen kinderen kunnen krijgen. Dat is hetzelfde als tegen iemand met een ernstige ziekte zeggen dat het waarschijnlijk, vanuit natuurlijk oogpunt, beter is als ze 't loodje legt.

zondag 30 september 2018 om 12:45
Nou inderdaad. WTF is dat dan? Maar er was er nog eentje daar die eerder zoiets tikte.*Labalade* schreef: ↑30-09-2018 12:42Deze keer een hele goede en snelle reactie van de mods. Ikigai mag wel een keer een bannetje hebben, wat erg...
Vind alleen raar dat ik ook gewist ben. Ik vroeg me alleen af waarom het over het zaad van haar partner gaat terwijl TO PCOS heeft.

zondag 30 september 2018 om 12:47
Je doet een oproepje aan Ikigai?TanteBedelia schreef: ↑30-09-2018 12:45Ik ben benieuwd of Ikigai een topic durft te openen met dit onderwerp.