Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Boerenkool met speklapjes en worst bij Chez Maman. Heerlijk, en ik heb al zo'n gouden dag gehad. Soms heb je van die dagen, zo fijn.
Ook hapjes op een feestje gehad vanavond. Was heel lekker! Maar nu toch al wel weer trek. Zouden toastjes met aillioli lekker zijn? 🤔
het lijkt erop dat het uit is tussen Cateau en troeteltje
Welja shit happens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
@Riri: fijn dat jullie erover hebben kunnen praten!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Daar lijkt het wel op ja.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
S-Meds schreef:
30-09-2018 23:18
het lijkt erop dat het uit is tussen Cateau en troeteltje
.
Hadden die een soort van verkering dan?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alixane schreef:
01-10-2018 00:14
.
Hadden die een soort van verkering dan?
ik weet er het fijne niet van. zag een opmerkelijke onderonsje op cateau dr topic
Ja, het is inderdaad ... opvallend. Zeg maar.
Weer wat nieuws: 'ik zit momenteel in een overgangsperiode wat betreft de anticonceptie'

:rofl:
Lady*Voldemort schreef:
01-10-2018 18:22
Weer wat nieuws: 'ik zit momenteel in een overgangsperiode wat betreft de anticonceptie'

:rofl:
😂
Geen bijzonderheden
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-10-2018 09:09
Reden: Nick hinten
93.33% gewijzigd
MuyBien schreef:
01-10-2018 23:59
Rosawinde lijkt op Diyer.
helemaal niet. Diyer is er trouwens nog. Maar veel schrijvers gedragen zich wel hetzelfde. Vinden dat ze iets moet doen of laten. Vinden dat ze te weinig details schrijft. logisch dat ze daar geen trek in heeft
Oude garde, mag ik jullie wat vragen?

Waar komen de titels van de Viva bartopics (Our bar just wonderful en Bar too much) vandaan?
Fragolisa schreef:
02-10-2018 09:36

Waar komen de titels van de Viva bartopics (Our bar just wonderful en Bar too much) vandaan?

Te veel wijn en toch een topic willen openen.
Fragolisa schreef:
02-10-2018 09:36

Bar Too Much is al zo'n kleine 14 jaar open. De eerste bar is geopend door Muchacha. Daar komt de naam vandaan :proud:
Ik geloof dat het het langstlopende topic op Overige is :cheer2:
We zijn al die jaren met een harde kern en zo nu en dan krijgen we er nieuwe gasten bij, soms gaat er iemand weg.
En laatst is 1 van de eerste Barrers, Jonari, overleden :cry:

Wees welkom :cheers:
Die andere bar zijn volgens mij vluchtelingen van een forum dat gesloten werd, die zijn er nog maar kort.
_Inkie_ schreef:
02-10-2018 10:14
Die andere bar zijn volgens mij vluchtelingen van een forum dat gesloten werd, die zijn er nog maar kort.
Inderdaad: Our bar just wonderful is hartstikke nieuw.
In tegenstelling tot DE bar, zoals Broek schreef.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik heb hier wel eens gelezen dat FV regelmatig een ban wordt aangesmeerd. Ik zie nu net dat er een scheldwoord (geen idee wat ze zei, het is door de moderator zelfs in de quote verwijderd :proud:) in haar post is verwijderd, en toch zie ik niets in het ban-topic staan. Komt ze goed mee weg, heffen ze het weer een beetje op zo denk ik.
Marana-- schreef:
02-10-2018 17:32
Ik heb hier wel eens gelezen dat FV regelmatig een ban wordt aangesmeerd. Ik zie nu net dat er een scheldwoord (geen idee wat ze zei, het is door de moderator zelfs in de quote verwijderd :proud:) in haar post is verwijderd, en toch zie ik niets in het ban-topic staan. Komt ze goed mee weg, heffen ze het weer een beetje op zo denk ik.

Ze schiet regelmatig net te ver uit de bocht. Dat vind ik geen ban aansmeren eerlijk gezegd.
Solomio schreef:
02-10-2018 10:46
Inderdaad: Our bar just wonderful is hartstikke nieuw.
In tegenstelling tot DE bar, zoals Broek schreef.

Die andere bar is echt een verschrikking! Bij jullie vloeit de drank tenminste rijkelijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
02-10-2018 18:27
Die andere bar is echt een verschrikking! Bij jullie vloeit de drank tenminste rijkelijk.
Hahaha! Ik ben ook even wezen spieken, lijkt wel.een Ouders-van-nu-enclave. Beetje van die conversaties die ik ook regelmatig tegenkom op Facebook.
De mods zijn weer lekker bezig zeg. :roll:
Lilli-Putter schreef:
02-10-2018 19:40
De mods zijn weer lekker bezig zeg. :roll:

Of word je weer héél onterecht ergens van beticht?
Marana-- schreef:
02-10-2018 17:32
4 letters en het begint met een T.
Niet trol, maar tr..
Het lijkt de VS wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven