Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Xenia66 schreef op 14 maart 2009 @ 16:43:

ik nu ook hoor, had in mn vorige huis wel eentje. Niet dat ik er wekelijks in lag, maar toch was het er he? Misschien is Q's bad groot genoeg voor ons 3-tjes? Welja. En de bubbels delen we dan wel.
Oh, zijn jullie ook zo lui? Heerlijk he? Erykah, ben je nog de deur uitgeweest of moet je huis het dit weekend zonder bloemen doen?

Ik had al in de krant gekeken Indi, voor wat er op tv komt: Pirates of the caribbean en zeg ns AA (geen idee of dat nog leuk is) en daarna de show waar ik altijd vrolijk van wordt: ik hou van Holland.

Denk dat ik dat allemaal lekker in mn eentje op de bank ga kijken! Misschien duik ik nog even de kroeg in vanavond, maar misschien ook niet!
Ga je dan in je eentje naar de kroeg?? Hier wordt het wederom een avondje thuis...wel met bezoek, maar toch..

Wil ook wel weer eens naar de kroeg..

Zeg eens Aaa heb ik nog niet gezien..
Pop...ik ben lekker binnen gebleven, dan maar geen bloemen.

Xen...gezellig dat je vanavond met goede vriend gaat. Is toch leuker dan in je uppie gaan!
toch nog een bloemetje Erykah (f) (f) (f) (f) (f)

ja toch wel gezellig dat ik niet alleen hoef!

Heb jij nog wilde plannen?

En idd, raar dat Mozz al zo lang afwezig is. Hoop echt dat t goed met haar gaat!
Zo ik ben weer terug van de stad! Wat een miezer regen de hele tijd! Niet heel relaxed! Wel 2 leuke truitjes voor de zomer gescoord! Dus laat die zon maar komen :shining:

Verder heb ik ineens ontiegelijke hoofdpijn....maar ja ben ook ongesteld dus dat helpt ook niet mee!

Leuk dat je het wat vond in het atelier! En Portret...lijkt me nog wel het moeilijkst! Wanneer ga je exposeren?

Wel fijn dat die goede vriend meegaat Xen. Is toch gezelliger dan alleen lijkt me.

Ik ben ook onwijs jaloers op Q, met zijn bad. Al denk ik dat een appartement met bad er voorlopig niet bij mij in zit!

Nou ik ben weer weg, vriendin vroeg of ik gezellig bij der kwamen eten. Dus daar ga ik nu heen....al moest ik wel even winkelkater eten geven natuurlijk! :-)
Xenia....wat lief!!! dank je wel voor je bloemen :-)

Ik ben lekker avondje thuis vanavond!

Ja waar is Mozz???
@WM: Winkelkater eten geven? Wat is dat in hemelsnaam?
quote:Q-Q schreef op 14 maart 2009 @ 15:38:

Pfff...wat een baggerweer. En mijn msn werkt ook nog eens niet. Hebben jullie daar ook last van?

Hey Q, ik kreeg vanochtend een bericht dat er een nieuwe versie van messenger was, heb 'm gedownload, moet wel ff wennen nu, namen zijn nu meer grijs ipv zwart, bij mij staat nu zelfs onder groepen vivasingles, met alle emailadressen van degene die in de vivasinglesgroup zitten! Alles ziet er nu wat anders uit, ik heb hotmail, en dan stonden je emails links boven aangegeven met aantal emails, nu staat dat weer rechts met ander icoontje, kortom ff wennen!

Zal eerst eens gaan bijlezen, ben paar dagen niet op het forum geweest,vandaag gewerkt, morgen mag ik ook nog een dagje, en maandag as usual vrij!!....
WM's pussycat, Q

Al uitgebubbeld?
Ja, Indi, dan ga ik waarcshijnlijk even alleen. Maar er zitten toch wel bekenden van me. Is het niet leuk, ben ik ook zo weer thuis.

TP, ik heb laatst op mn werk msnmessenger geinstalleerd, dat is ook de nieuwe versie. Ik keek er eerst wat raar tegen aan, hoor!

WM, wat geef je je kat dan? Ik heb altijd droge brokjes voor de katten staan. Als ik dan niet thuis ben/kom, dan hebben ze sowieso eten. Of issie op een dieet ofzo?
Pop....mijn kat is altijd hongerig heb ik het idee....geef hem ook alleen maar droog voer. Maar dat schrokt ie zo naar binnen!

Nou ik ga onverwachts stappen....zo toch nog een heel druk weekend!

Hier iedereen volgens mij ook druk! Want het is rustig!

Hoop dat iedereen een fijne avond heeft!
Vanmiddag rij ik naar mijn werk , rijd door een straat achter mij .. Zie ik daar een fiets staan met een bordje erbij *gratis*.. Ik rij een stukje terug en ja hoor is het gewoon MIJNNNNN paar maanden geleden gejatte fiets..

Ik even aangebeld doet een ventje jaar of 14 open, vraag aan hem hoe hij aan die fiets komt.. Ooh die staat al jaaaaaaaren bij ons in de schuur.. Ooh was mijn reactie hij lijkt verdacht veel op mijn fiets die paar maanden geleden gestolen is.

aangezien ik geen tijd meer had , heb ik mijn broertje snel gebeld en gezegd dat ie als de wiederweer die fiets op moest gaan halen. En dat hij de aankoopbon met framenr mee moest nemen om te checken.. En ja waarempel is het mijn fiets. Dat ventje stond met bek vol tanden , broertje mijn fiets mee genomen en gezegd tegen dat ventje dat hij de rekening zou krijgen van de kosten(fiets is half stuk , voorlamp er af e.d) Toen zei het ventje dat hij die fiets paar weken geleden ahd gevonden in de bosjes.. Tja wie hier nu de waarheid spreekt geen idee, maaaaar ik heb mijn fiets terug.. Nu heb ik 4 fietsen .. LOL.. Hoop dat ik mijn gejatte fietsie nog weer beetje toonbaar kan maken , bochel uit t wiel kan halen en van de andere fiets een voorlamp kan halen..

Klussen dus volgend weekend..
Ik zie een leuke optie voor de date met GRP Vleer

Hoop dat iedereen lekker in dromenland is!

Ik ben net terug van het stappen! Wat een geweldige avond heb ik gehad! Echt dubbel gelegen van het lachen!

Trusten!
Ik werd gewoon wakker van de heerlijke zon :shining: die naar binnen schijnt in mijn appartementje! Wat een heerlijk weer lieve forum mensen!

Ik ga lekker onder de douche springen!!
Iedereen lekker geslapen btw?
Goedemorgen!

Leuk dat je stappen zo leuk was WM.

Ik heb vannacht in een politiecel gezeten! Alcoholcontrole! Ik had op twee feestjes vier wijn gedronken. In theorie is het anderhalf uur per consumptie, 4 x 1,5 = 6, 20.00h = 6 = 02.00. Zo staat het ook in het blaadje dat ik meekreeg. Maar ik had in die tijd niet gegeten, en dat maakt dat de alcohol in je maag meer meespeelt in je adem, Aldus meneer Boer, de hulpofficier van justitie. Maar goed, het zal wel, voortaan dus maar niets meer, want die regel van 1 per anderhalf uur gaat dus niet op, blijkt.
MP: in een cel gezeten? So he. Hebben ze je met rijden aangehouden? Hoe lang heb je moeten zitten? Heb je een ook een boete gekregen?

Wel echt balen dat je rekensom geen rekening had gehouden met eten..... Dat is me ook een verhaal zeg!

Vleer: ook een vreemd verhaald; tjee. Wel goed dat je zo pro-actief bent en je broer er op af hebt gestuurd! Zo heb je je fiets weer terug!

WM: fijn dat het onverwacht stappen zo leuk was.

Op mijn 90-ies party was het ook leuk, alleen bom-vol. Beetje moeilijk dansen dan he? Maja.

Ben aant twijfelen of het weer lang genoeg mooi blijft voor een fikse wandeling.....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
MP hahahhahahahhahahahahhahaha in een politiecel gezeten hahahaha
Ik kom zo slecht in slaap wanneer ik in bed lig , bah nu al de zoveelste nacht dat ik pas rond 4 a 5en in slaap kukel.

En dus ook geradbraakt wakker wordt, komende nacht herkansing.

Ben blij dat ik mijn fiets terug heb , maar volgens mij zit er nog best wel wat klusuurtjes er aan te komen als ik naar die fiets kijk. Naja op zich wel leuk projectie als het mooi weer wordt volgend weekend.
Ja man Vleer ik heb er ook erg om gelachen op weg terug naar huis. Wát een stom gedoe. Kan RPG of hoe heet ie weer niet fietsklussen?
MP .. kan het hem altijd vragen natuurlijk..

Maar waar werd je aangehouden dan terwijlk je in de auto reed ?

Ik probeer gewoon niet te drinken als ik moet rijden , maar soms wil ik er ook nog wel eens 2 wijntjes naar binnen werken.. Maar nooit meer dan dat
Oh, WM, ik ben jaloers op jouw zon. Hier alleen wind en regen.

Ben gisteren lekker thuis gebleven, en wilde vandaag eens lekker een eind gana wandelen ofzo. Maar met dit weer.....

MP, wat erg!! Daarom drink ik ook nooit als ik met de auto ben. Ik kan na 2 biertjes ze soms al 'voelen', (vooral zonder eten, of als je moe bent), dus ik durf het gewoon niet aan. En na jouw verhaal al helemaal niet meer! Hoe zat het met de opvang van je kids?

Vleer, lekker klussen met fietsen. Zo heb ik ooit eens een fiets gevonden. Ding stond al 2 weken zonder slot met de achter-binnen-band er half uit bij ons voor de deur. Die heb ik toen helemaal omgeklust tot een fijn stadsfietsje! Helaas wisselen stadsfietsen vaak ongewild van eigenaar.
Pop.. jeps toen ik in amsterdam woonde heb ik ook heel wat fietsen versleten.. Maar dacht dat hier nooit fietsen werden gejat

Dus wel , maar gewoon stupid dat ik hem hemelsbreed 50meter verderop terug vind. Ik kijk zelfs vanuit mijn achterkant raam gewoon op het huizenblok waar de fiets stond. Idioot gewoon. Maar misschien heeft dat ventje hem echt wel gevonden in de bosjes , en zagen hun er geen heil in om die fiets te maken en daarom gratis aan de weg gezet. Naja .. 4 fietsen weer 1 maken
Ik lieg .. ben 1x vorig jaar ofzo toen woonde ik hier net , naar de kroeg geweest met de auto en mij voorgenomen om niet te drinken, dat lukte niet . En ging samen met vriendin eigenlijk best wel aangeschoten naar huis. Mag god op mijn blote knieen bedanken dat ik heelhuids thuis ben gekomen en niet aangehouden ben door de politie. Sinds die tijd nooit meer dan 2 en anderes gewoon lekker taxi nemen.

MP : hoe veel promillage had je op in totaal ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven