Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
yette schreef:
06-10-2018 14:48
Ik ben hier al tig jaar een open boek. Nooit spijt van gehad.
Precies.
Ik ook niet, want je kan er ook wat van leren. En als forummers mijn problemen waar ik overheen ben gekomen tegen mij gebruiken, zegt dat wat over hun trieste bedoelingen. Ik schaam me niet voor hoe ik in het leven sta, ik doe me ook niet anders voor dan dat ik ben. Ik ben altijd mezelf gebleven.
“RiRi” schreef:
06-10-2018 14:52
Ik schaam me niet voor hoe ik in het leven sta, ik doe me ook niet anders voor dan dat ik ben. Ik ben altijd mezelf gebleven.
Dat kan ook zonder veel persoonlijke info prijs te geven.
S-Meds schreef:
06-10-2018 13:31
wat een accurate analyse! Deze zou eigenlijk in het modtopic moeten
Waarom?
Het heeft geen enkele zin daar iets te plaatsen, ze trekken zich er niets van aan.
Iemand die een beetje leest en combineert kan van de meeste forummers wel een redelijk profiel opstellen.
Star² schreef:
05-10-2018 15:36
Die zou wat mij betreft een perma moeten krijgen, wat die uitkraamde was echt belachelijk.
Alt right, topic starter ook een handje van.
En dan nog slecht ook.
In andere topics nog best ok om mee te kletsen soms, volgens mij gewoon iets met aandacht.
vrouwjagersma schreef:
06-10-2018 15:38
Iemand die een beetje leest en combineert kan van de meeste forummers wel een redelijk profiel opstellen.
Niet van mij.
Ik ben uniek in mijn alledaagsheid met malle trekjes die mij niet úniek alledaags maken.

Redelijk ben ik ook al niet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Jollyrider doet nog wel zijn best met topics en reageren enzo. Helaas kan ik niet met hem,verder, maar wat waar is, is waar. De man is op dit moment de meest sfeervolle forummer samen met riri.
Niks tegen jolly of riri, maar ik vind andere forummers sfeervol.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
06-10-2018 15:51
Niet van mij.
Ik ben uniek in mijn alledaagsheid met malle trekjes die mij niet úniek alledaags maken.

Redelijk ben ik ook al niet.
Jij bent een enigma verpakt in een raadsel. En ik vind je uitzonderlijk redelijk.
Sfeervol... wat een mooie omschrijving van iemand. Wie zal er dan wel niet sfeerloos zijn? :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
“RiRi” schreef:
06-10-2018 14:52
Precies.
Ik ook niet, want je kan er ook wat van leren. [.....] Ik schaam me niet voor hoe ik in het leven sta, ik doe me ook niet anders voor dan dat ik ben. Ik ben altijd mezelf gebleven.
Dit, met name dat leren.
Verder is dit idd wie ik ben. Hier en irl.
There is always something happening, and it's usually right now
“RiRi” schreef:
06-10-2018 14:38
Waarom niet? Tussen alle ruis krijg ik wel zinnig advies van forummers en zo anoniem ben ik ook niet meer er zijn forummers die mij in RL kennen.
Ja? Via een meet of omdat ze je herkenden?
yasmijn schreef:
06-10-2018 14:36
Dat deed ik heel vroeger wel eens toen je nog iedereen kende en iedereen van de hoed en de rand wist. Nu met dit megagrote forum en alle gekkies die dat met zich meebracht: ik peins er niet meer over.
En er normale reacties kwamen. Als in meedenkend enzo.
Het-groepje schreef:
06-10-2018 15:54
Jollyrider doet nog wel zijn best met topics en reageren enzo. Helaas kan ik niet met hem,verder, maar wat waar is, is waar. De man is op dit moment de meest sfeervolle forummer samen met riri.
He ja, laten we een veer-in-de-bips topic openen. Daar klaart de lucht vast van op :D
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2018 16:30
He ja, laten we een veer-in-de-bips topic openen. Daar klaart de lucht vast van op :D

Oh heerlijk, echt lang geleden. Ik heb er zin in. Jaren geleden was er een leuke, moest je een lijstje invullen:

Met wie wil je het liefst naar de bios?
Met wie wil je de kroeg in?
Met wie wil je wandelen?
etc
etc
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2018 16:30

Als het maar niet steeds dezelfde veer is. :wtf:
Nemaìn’ schreef:
06-10-2018 16:20
En er normale reacties kwamen. Als in meedenkend enzo.
Dat. Jij snapt het.
Geen bijzonderheden
Geen veren te vinden hier.

Ik por wel met een ouwe tang een graftak naar binnen als ik je daar blij mee maak.

En daarna wil ik gráág met je wandelen!
feow schreef:
06-10-2018 16:36

Ik por wel met een ouwe tang een graftak naar binnen als ik je daar blij mee maak.

:rofl:
RikM schreef:
06-10-2018 16:35
Als het maar niet steeds dezelfde veer is. :wtf:
Nee, dat vind ik toch een beetje een vies idee, al ben ik dan de grootste smeerpijp van het forum.
Grobbekuiken_ schreef:
06-10-2018 16:06
Ja? Via een meet of omdat ze je herkenden?
Herkend en zelf gevevens uigewisseld.
feow schreef:
06-10-2018 16:36

En jij vindt jezelf niet sfeervol?
Hoe organiseer je een Viva-meet eigenlijk?
“RiRi” schreef:
06-10-2018 16:40
Hoe organiseer je een Viva-meet eigenlijk?
Topic openen, datum prikken, de Jaarbeurs afhuren en gaan!
“RiRi” schreef:
06-10-2018 16:39
Herkend en zelf gevevens uigewisseld.
Ah, op die fiets.

Hoe je een meet zou kunnen organiseren....een oproep doen? Geen idee eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven