Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 6 oktober 2018 om 14:52
Precies.
Ik ook niet, want je kan er ook wat van leren. En als forummers mijn problemen waar ik overheen ben gekomen tegen mij gebruiken, zegt dat wat over hun trieste bedoelingen. Ik schaam me niet voor hoe ik in het leven sta, ik doe me ook niet anders voor dan dat ik ben. Ik ben altijd mezelf gebleven.

zaterdag 6 oktober 2018 om 15:48
zaterdag 6 oktober 2018 om 15:51
Niet van mij.vrouwjagersma schreef: ↑06-10-2018 15:38Iemand die een beetje leest en combineert kan van de meeste forummers wel een redelijk profiel opstellen.
Ik ben uniek in mijn alledaagsheid met malle trekjes die mij niet úniek alledaags maken.
Redelijk ben ik ook al niet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zaterdag 6 oktober 2018 om 16:03
Dit, met name dat leren.
Verder is dit idd wie ik ben. Hier en irl.
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 6 oktober 2018 om 16:06

zaterdag 6 oktober 2018 om 16:20

zaterdag 6 oktober 2018 om 16:30
He ja, laten we een veer-in-de-bips topic openen. Daar klaart de lucht vast van opHet-groepje schreef: ↑06-10-2018 15:54Jollyrider doet nog wel zijn best met topics en reageren enzo. Helaas kan ik niet met hem,verder, maar wat waar is, is waar. De man is op dit moment de meest sfeervolle forummer samen met riri.

zaterdag 6 oktober 2018 om 16:34
Lady*Voldemort schreef: ↑06-10-2018 16:30He ja, laten we een veer-in-de-bips topic openen. Daar klaart de lucht vast van op![]()
Oh heerlijk, echt lang geleden. Ik heb er zin in. Jaren geleden was er een leuke, moest je een lijstje invullen:
Met wie wil je het liefst naar de bios?
Met wie wil je de kroeg in?
Met wie wil je wandelen?
etc
etc
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 6 oktober 2018 om 16:35
Lady*Voldemort schreef: ↑06-10-2018 16:30He ja, laten we een veer-in-de-bips topic openen. Daar klaart de lucht vast van op![]()
Als het maar niet steeds dezelfde veer is.

zaterdag 6 oktober 2018 om 16:36
zaterdag 6 oktober 2018 om 16:37

zaterdag 6 oktober 2018 om 16:39
Herkend en zelf gevevens uigewisseld.