Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 6 oktober 2018 om 17:59
Lilli-Putter schreef: ↑06-10-2018 17:49Ik ben benieuwd of er forummers zijn die met elkaar naar bed zijn gegaan?
Op de seks pijler krijg ik de indruk dat de swingers daar graag met elkaar zouden willen afspreken en underkoffer opzoek zijn naar seksdates.
Ja hoor, in de uit gebruik genomen nick van “ons als stel” heb ik zelfs driemaal uitnodiging gehad om bij stel aan te schuiven. Tweemaal gehoor aangegeven en na fijn weekend jaaaaren geleden nog steeds contact met de dame van een van de stellen.
Di uitnodigingen kwamen na hele sessie over o.al Tantra etc. Swingers hebben hetbsekstopic niet nodig voor contact hoor. Ik ken wel vele topicers die ook daar posten dat weer wel. Dat op dat topic ook geile single of mannen van stel stiekem hopen dat er tijdens hn gehengel wat bijt komt nu minder voor dan jaren geleden.
Maar een meet and great was er ook zonder enige bijbedoeling en vond soms plaats in eetcafé die kleine ruimte in dat café tot een bepaald tijdstip gereserveerd wilde houden. Na bv 18.30 uur verviel de reservering. InnRotterdam en Arnhem gingndat prima ondiepe manier.
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......

zaterdag 6 oktober 2018 om 17:59
JIj zet iemand op negeren omdat jij die persoon niet meer wil lezen. De ander kan jou gewoon nog lezen.TanteBedelia schreef: ↑06-10-2018 17:55Dus diegene die op negeren staat kan mij gewoon qouten? wat raar dan.

zaterdag 6 oktober 2018 om 18:00
En wat erger is: degenen die niet bij jou onder de negeer staan kunnen haar ook quoten en dan lees je haar vuige berichten alsnog. Errug he.TanteBedelia schreef: ↑06-10-2018 17:55Dus diegene die op negeren staat kan mij gewoon qouten? wat raar dan.

Waarom niet? Jij leest diegene toch niet?TanteBedelia schreef: ↑06-10-2018 17:53Even vraag tussen door, als ik iemand op negeren zet kan die mij dan nog qouten? Dan heeft negeren toch geen functie?

Ja, mijn identiteit.

zaterdag 6 oktober 2018 om 18:02
Natuurlijk wel. Jij negeert, de ander niet.
zaterdag 6 oktober 2018 om 18:03

zaterdag 6 oktober 2018 om 18:07
Lady*Voldemort schreef: ↑06-10-2018 17:55Ik ben naar bed geweest met Yas. Ze snurkte verschrikkelijk, en ze was vergeten haar kunstgebit uit te doen en toen stikte ze daar bijna in, wat een toestand was dat.
Sindsdien controleer ik het glaasje water op het nachtkastje altijd even op de aanwezigheid van valse tanden, als ik met een forummer naar bed ga.
Ze had trouwens ook een wanstaltige nachtpon aan, met lintjes en zo. Net een spook.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zaterdag 6 oktober 2018 om 18:14
En elke dag is er 1 teveel.
zaterdag 6 oktober 2018 om 18:23
Maar wat voor risico zou je lopen als je in het openbaar bv aangeeft dat in een eetcafé tussen x en y uur gelegenheid is voor kennismaking? Stel dat daar iemand komt waar jij je op het forum bij “thuisvoelt” en die daar vies tegenvalt? Dus niet gelijk op uiterlijke kenmerken maar gewoon de persoon, zijn of haar “zijn”.
Omgekeerd kan natuurlijk ook! Daarnaast ze weten dan hoe jij eruit ziet, maar aan jou of jij “direct” jouw nick al kenbaar maakt toch?
Nadeel, uit ervaring hier op Viva, van enkel pb, dat je je dan wat meer betrokken voelt en als het dan toch tegenvalt kun je daar last van hebben.
Dus woon je in de buurt van grote plaats, dan ben en blijf je tot JIJ dat nodigt vindt toch anoniem?
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......