Uitgerekend eind Mei begin Juni 2019

24-09-2018 03:50 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi Allemaal,

Een aantal dagen geleden positief getest helemaal blij. We zijn in verwachting van ons 2e wondertje. Graag zou ik hier kletsen met dames die ook eind Mei begin Juni 2019 zijn uitgerekend. De andere groep zit al redelijk vol. Wie schrijft er mee?
Naam (leeftijd)KindjeUitgerekendGeslachtAfspraken Bijzonderheden
Door87 (31/25)2e29 Mei????
fiona2018 schreef:
09-10-2018 08:59
Ik heb helderrood bloedverlies, ik denk dat het mis is :cry:
Oh nee toch... wat vreselijk 😥. Hoe is de situatie nu? :redrose:
O jeetje Fiona 😥 Dikke knuff!
Oh nee, Fiona! Wat een vreselijk bericht! Maar in theorie hoeft het niet direct het ergste te betekenen. Heb je contact gehad met een verloskundige/gynaecoloog?
Ik ben nu op vakantie dus ik heb de VK nog niet gebeld. Het is afwachten, ze kunnen nu toch niets doen. Ik heb vandaag nog bruinverlies gehad en voorlopig lijkt het gestopt. Duimen maar..
Ah nee fiona... :hug: ik ga heel hard voor je hopen en duimen! Wanneer heb jij de intake of een echo?
Ik duim met je mee :rose:
Ik heb de echo op 26 oktober maar ik denk dat ik na de vakantie ga bellen of hij iets eerder kan. Geen bloedverlies meer gehad, ik ben er nu iets rustiger onder.
Wat schrikken zeg fiona. Het is vast een goed teken dat het bloeden gestopt is. Goed om te horen dat je er weer wat rustiger onder bent en het zou helemaal fijn zijn als je wat eerder bij de vk terecht kan! Sterkte!
Ohoh hier ook een beetje bloedverlies, dat heb ik nog niet eerder gehad. Wel behoorlijk schrikken. Hoop dat het snel stopt en niets betekent.
Oh nee, jij ook al Linda :-( Ik duim voor ons beide dat het vals alarm is. Ik begrijp je onzekerheid :hug:
oh fiona en linda wat vervelend. Ik blijf voor jullie duimen. In mijn beide vorige zwangerschappen had ik bloedverlies en het zijn toch echt twee kindjes geworden! Maar het zou fijn zijn als jullie niet in deze onzekerheid hoefden te zitten.

Hier sorry voor mijn afwezigheid. Ik heb bovenop mijn zwangerschapsmisselijkheid een giga buikgriep gehad. Ik heb echt 5 dagen in bed gelegen en alleen maar naar de wc gerend. Nu gaat het al weer wat beter. Heb pillen tegen het overgeven maar moet echt nog even aansterken. Het was ook erg fijn (not) dat we het met het hele gezin hadden, dus we moesten ook nog voor de zieke kinderen zorgen en de kots van de vloerbedekking wassen tussen de bedrijven door. Wat een hel was dat. :sick:
Vandaar dat ik dus even afwezig was. Maar ik ben weer van de partij!
Volgende week vrijdag echo, spannend!
Poeh tiramisuusje, dat klinkt ook echt niet fijn! Vooral niet als ook nog de hele familie ziek is. Rustig aan en zorg goed voor jezelf.

Hier lijkt het bloeden weer zo ongeveer gestopt. Het duurde niet lang maar her was wel aardig wat helderrood bloed helaas. Ik probeer het positief te bekijken maar ergens ben ik wel bang dat dit de voorbode van slecht nieuws is.
Gelukkig heb ik aankomende woensdag al een echo, dus zit niet superlang in onzekerheid.

@fiona; hoe gaat het bij jou? Geen bloedverlies meer gehad?
Oh dat klinkt echt als een hel tiramisuusje, gelukkig zijn jullie weer beter.

Linda, dat klinkt precies als hoe het bij mij was. Ik heb geen bloedverlies meer gehad en voel me nog zwanger, maar toch ook zo onzeker. Fijn dat je al zo snel een echo hebt, heb je de VK nog gebeld erover? Ik mag de 26e pas :-(
@fiona; ik heb eerlijk gezegd geen idee of ik me nog zwanger voel. Ik had sowieso niet heel veel last van kwaaltjes en de kwaaltjes die er zijn die komen en gaan. Net toch weer wat roze/rood bij het afvegen, maar niet zoveel als gisteren.
Ik heb geen contact gehad met de VK. Volgens mij kan zij ook niet zoveel doen. Bloedverlies is ook nu (nog) niet zoveel dat ik denk dat dit (al) een miskraam is. Aankomend weekend een weekendje weg, ik hoop dat ik daarbij mijn zinnen wat kan verzetten. Ik ben nu elke keer letter bloednerveus als ik naar het toilet moet...
Hoi
Ik kan ook meeschrijven! (Is er al een nieuw topic?)

Zwanger van ons derde kindje! Uitgeteld voor 14 juni, maar de vorige twee waren telkens twee weken vroeger daar, dus wie weet dit kindje ook :)

Misselijkheid en uitgeput zijn na een trap check!
Net even bijgelegen. Succes aan de dames met het bloedverlies :( Het is bang afwachten, maar kan beide kanten nog op. Vooral die eerste weken is toch zo onzeker e :(
Zal ik vanavond even een nieuw topic maken met een algemene gebruikersnaam en tabel? Als iedereen het daarmee eens is tenminste :-)
Goed idee Fiona! Dan kunnen we daar ook een tabel bijhouden. Wel zo overzichtelijk.
Goed idee fiona!

Ik hoop dat alles goed gaat Linda, sterkte! :hug:

Welkom wonderland, gefeliciteerd, leuk dat je mee wil schrijven.

Tiramisuusje wat heftig dat je je zo slecht voelde. Hopelijk ben je weer wat aangesterkt.
Ik blijf duimen, voor de dames met bloed... Ik hoop dat het snel beter gaat.
Ja Fiona, fijn als je dat zou willen doen! Sorry, dat zou ik eigenlijk doen, en toen werd ik ziek en ben ik niet meer online geweest :-)-) oeps!
Ik heb een nieuw topic aangemaakt, maar omdat het een nieuwe gebruiker is moet het topic eerst worden goedgekeurd. We zullen hem vanzelf zien verschijnen denk ik.

Hoe gaat het met jullie kwaaltjes? Bij mijn eerste zwangerschap was ik met 6 weken al erg misselijk, nu is dat minder. Ik merk dat ik daar toch een beetje onzeker van word, in combinatie met het bloedverlies.
Het nieuwe topic is hier te vinden.
Volgens mij zijn er een aantal meiden die zich nog niet hebben gemeld in het nieuwe topic, komen jullie nog meeschrijven? Maan, Globetrotter, wellicht nog iemand anders?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven