Kleding, samen doen met partner

dinsdag 9 oktober 2018 om 17:49
Net had mijn vriend een trui gekocht die mij ook heel goed (misschien wel beter
) bleek te staan. Zo'n sportieve hoodie. Had er eigenlijk niet bij stilgestaan dat we nagenoeg dezelfde maat dragen (dacht dat een mannen-M groter was dan een vrouwen-M? Misschien omdat ik hem 'opvul' met mijn voorgevel
)
Maar goed, we gaan er nu samen mee doen, deden we hiervoor nooit.
Draag jij weleens kleding van je partner? (Als je van hetzelfde geslacht bent is het helemaal makkelijk
). Of is dit het begin van het einde en kunnen we maar beter meteen dezelfde fiets en windjack aanschaffen?

Maar goed, we gaan er nu samen mee doen, deden we hiervoor nooit.
Draag jij weleens kleding van je partner? (Als je van hetzelfde geslacht bent is het helemaal makkelijk

dinsdag 9 oktober 2018 om 19:33

dinsdag 9 oktober 2018 om 19:36

dinsdag 9 oktober 2018 om 21:38
Net zoals dat herenvesten veel warmer zijn dan damesvesten, dus toen ik een warm vest zocht kocht ik een mannenvest.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
dinsdag 9 oktober 2018 om 21:47
Mijn man is een paar kilo aangekomen waardoor zijn M vesten en sommige shirts niet meer lekker zitten, mij zitten ze als gegoten, helemaal blij mee.
En ik vind het wel een soort van gezellig om samen te doen met kleding. We hebben ook dezelfde schoenen (zwarte Allstars) en allebei een zelfde soort leren jack, soort van moderne ANWB.
En ik vind het wel een soort van gezellig om samen te doen met kleding. We hebben ook dezelfde schoenen (zwarte Allstars) en allebei een zelfde soort leren jack, soort van moderne ANWB.

dinsdag 9 oktober 2018 om 23:30
Sokken delen we met het hele gezin inmiddels. We hebben bijna allemaal dezelfde maat. Ik koop alleen zwarte sokken en soms wat grappige gekleurde voor de kinderen. Die dragen man en ik dan weer niet.
Mijn man heeft jarenlang mijn Syracuse hoodie gedragen totdat ik hem een keer vertelde dat ik die van mij ex (uit Syracuse, NY) had gekregen
Mijn man heeft jarenlang mijn Syracuse hoodie gedragen totdat ik hem een keer vertelde dat ik die van mij ex (uit Syracuse, NY) had gekregen

Poep, wie heeft jou gescheten?

woensdag 10 oktober 2018 om 00:06

woensdag 10 oktober 2018 om 00:54
Alhoewel mijn man niet zo lang is (31/34) krijgt hij zijn kuiten niet eens verder dan zakhoogte in mijn broeken.MinkeDeWit schreef: ↑09-10-2018 19:36Hier ook. We zullen ons dus ook niet vergissen. Spijkerbroeken 31/36 vs 27/30. Dat zijn kniebroeken voor hem en waarschijnlijk komt hij er niet eens in.
Verder: ik ‘leen’ oude shirts van hem als ik ga verven. Legging eronder en presto, een klustuniek. Met zoon shareware ik wel onopzettelijk soms sokken (zelfde maat).

donderdag 11 oktober 2018 om 12:51
Nee, alleen soms een van zijn oude t-shirts als slaapshirt. Wel heb ik een fijn, wollen herenvest, maar die draagt man dan weer niet. Kriebelt teveel, vindt hij
Vroeger droeg ik wel vaker shirts van mijn ex op mijn spijkerbroek bijvoorbeeld, maar echt fijn heb ik me eerlijk gezegd nooit gevoeld in die unisex stijl.

maandag 15 oktober 2018 om 16:10
yep dit en compleet andere maten

maandag 15 oktober 2018 om 16:28
Oke', misschien heb ik teveel mezelf als referentiekader, maar hoe kan het toch dat ál jouw kleding in de was zit?!Chickeletta schreef: ↑09-10-2018 19:42Jahoor, als mijn kleding allemaal in de was zit doe ik gerust een shirt of trui aan van mijn man![]()
Hij draagt xl en ik m dus lekker oversized bij mij. Met een basic sweater of t-shirt kan dat best.
Heb je dan zó weinig kleding? Of was je maar vier keer per jaar?